zbegra Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 (endret) Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse. 7247424[/snapback] Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt! Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs... 7250705[/snapback] jeg er skeptisk til menn som blir skeptiske til andre menn som spiller kvinnelige chars i MMORPGs.... Bedre å sitte å se på en kvinnerumpe enn en herrerumpe vell? *litt off-topic* Endret 9. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Spessielt når man spiller med Nudepatch på Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse. 7247424[/snapback] Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt! Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs... 7250705[/snapback] Jeg er nok ikke jente nei. Spiller stort sett alltid female chars i spill hvor man har den muligheten. Personlig ser jeg ingenting galt i det. Ville nok heller sagt det var mer "tvilsomt" og absolutt måtte sitte og stirre på bakenden til en mannlig char i alle de timene, bare fordi jeg selv er mann. Jeg spiller ikke på en RP server heller, så jeg har null behov å "identifisere" meg med charactern, ei heller tror jeg selv at jeg ER charactern. Jeg er en mann, jeg liker å se på kvinner... så enkelt er det. Lenke til kommentar
Narsha Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Figuren min er en female! Nå er jeg gnom da, og det herskaer nok liten tvil om at jente-gnomene er ufattelig mye kulere enn male Har enda ikke gått lei utseendet på Maylinn (som hun heter), med over 90 dager /played. Hehe, i tillegg er det gøy å ta bilder av seg selv etter man har tatt ned store bosser som f.eks. Patchwerk, når man står der 1m høy med rosa hår! Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) I GOT ERECTION!! Tier 5: Endret 10. november 2006 av zbegra Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Greit det, men som mange har sagt tidligere så ser det ikke akkurat ut som cloth. =/ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Skuldrene ser kanskje litt heavy ut, men disse ser jo heller ikke ut som mykt tøy.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Du ser jo faen helt gaaaaaal ut Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Er det verdt å bruke gull på Core Felcloth Bag (28 slots)? Har 24 slott'ern for øyeblikket. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Hmtja, kommer litt an på om vi får ny bag i BC. Cores pleier jo å gå for bunnpris nå, så det er ikke den dummeste tiden å skaffe seg en. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) hvordan warlock quester kommer etter alle demon questene og robe questen? Er lvl 37 og vet at man får mount quest på lvl 40..men hvordan quester kommer etter de questene? Mvh Tom=) Endret 10. november 2006 av Rockna Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hører rykter om en 28 slot bag reciepe i TBC som ikke krever cores så du får vurdere selv Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 hvordan warlock quester kommer etter alle demon questene og robe questen? Er lvl 37 og vet at man får mount quest på lvl 40..men hvordan quester kommer etter de questene? Mvh Tom=) 7258560[/snapback] Man får infernal på level 50(quest) og doomguard på level 60 samt epic mount. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Fikk Nemesis Skullcap idag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Gz! Hvor får man Doomguard questet, og er rewarden noe bra? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Gz! Hvor får man Doomguard questet, og er rewarden noe bra? 7260327[/snapback] Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden... Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for. Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 tror doomguard questen begynner i Blasted Lands... Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 tror doomguard questen begynner i Blasted Lands... 7260488[/snapback] Skulle stemme bra det, nede i Tainted Scar blant alle elitene. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden... Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for. 7260472[/snapback] Haha, samme her ^^ Har questen, men gidder ikke gjør den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå