Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc. I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl 7192119[/snapback] Agreed /signed ....... Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc. I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl 7192119[/snapback] Agreed /signed ....... 7192231[/snapback] Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg! Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc. I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl 7192119[/snapback] Agreed /signed ....... 7192231[/snapback] Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg! Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja.. 7192998[/snapback] Ruin er jo ikke så umåtelig sexy som alle vil ha det til da... Spesielt ikke med gg 4% spellcrit. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 ok skal respece men til hva? noen som kan sette opp en build til meg? er lvl 32 Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Destruction er vel det "verste" treet å være borti på lav lvl. For min del ville jeg styrt unna mesteparten av det før du kommer til maks lvl. Affliction og Demonology er bedre, med fokus på dots, draining, bedre pets etc. I min mening får man mest ut av Destruction når man begynner å få tak i en god del +dmg items, og slike ting er det jo ikke flust av på litt lavere lvl 7192119[/snapback] Agreed /signed ....... 7192231[/snapback] Sikkert riktig, men hadde det utrolig morsomt når jeg levlet med destruction. Og tror det er det som teller for de fleste nye spillere. Første gangen man leser Ruin er det jo Zomg! Men Skulle jeg levlet warlock på nytt hadde det nokk blitt DS/nightfall ja.. 7192998[/snapback] Ruin er jo ikke så umåtelig sexy som alle vil ha det til da... Spesielt ikke med gg 4% spellcrit. 7193084[/snapback] Neinei, men når man begynner på sin første char er man helt grønn for sånt Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 ok skal respece men til hva? noen som kan sette opp en build til meg? er lvl 32 7193215[/snapback] Jeg hadde stor suksess med dette buildet på level 32. Dreper passelig fort og aldri lav på mana eller HP, så en add eller 3 er ikke å frykte. Jeg hadde en blanding av Aff/Destro på 32, men respeccet til dette buildet, og det funket 100% bedre. Det kan diskuteres om man bør ha flere poeng i Supression, men etter min erfaring slet jeg ikke nevneverdig med resists. - Husk: +dmg > all ! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 På min lvl 30 warlock har jeg denne builden, respeccet på lvl 30, da jeg brukte ruin og alt gikk veldig dårlig. Det denne builden går ut på er å ha lite nedetid, slik at du aldri må drikke, så da bruker du corruption, siphon of life og kanskje en DoT til hvis du vil. Så bruker du life tap av og til for å holde mana'en høyt oppe, mens du bruker drain life på moben, da har du nesten alltid full hp og mana, og pet'et holder aggro, går nesten like raskt å drepe mobs som destruction i tillegg. http://www.wowhead.com/?talent=IV0fVRbo 7191966[/snapback] Drit i Siphon life med mindre du puller flere mobs samtidig. Dreper du mobs nesten like raskt som destruction-speccete warlocker, bruker du ikke 30 sekunder. Dessuten, CoA først, så Corruption. CoA gjør 2/3 av skaden i den siste 1/3 av varigheten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg ser de har redusert CD på Shadow Fury med 1 min.. Slik at det bare blir 1 min CD Lenke til kommentar
flippant Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Spilte en Warlock litt i går.. level 9 nå. Imp, Corruption, CoA, Fear, Wand = lett som bare det. Som undead har jeg ikke fått life tap ennå - lurer litt på om det er en quest jeg har glemt eller oversett? Min level 6 orc warlock har den... Endret 2. november 2006 av flippant Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Life Tap er trainable. Hvilke trenere har du vært hos? Lenke til kommentar
flippant Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Life Tap er trainable. Hvilke trenere har du vært hos? 7203655[/snapback] Han i startupstedet til UD, og han i Inn'en i Brill. Merkelige greier. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *slår av noob modus* Viste seg at jeg hadde den - på hotbaren t.o.m. Jeg har bare ikke brukt den, siden Enchanting wanden er så bra fra 5-10 at jeg rett og slett ikke trengte den. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 *slår av noob modus* Viste seg at jeg hadde den - på hotbaren t.o.m. Jeg har bare ikke brukt den, siden Enchanting wanden er så bra fra 5-10 at jeg rett og slett ikke trengte den. 7209648[/snapback] Selveid er veleid Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 *slår av noob modus* Viste seg at jeg hadde den - på hotbaren t.o.m. Jeg har bare ikke brukt den, siden Enchanting wanden er så bra fra 5-10 at jeg rett og slett ikke trengte den. 7209648[/snapback] Gratulerer. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Om noen skulle ha lyst til å se 9/21/21 i aksjon, så snekret jeg sammen en liten snutt og la den her. Ikke så voldsomt smooth, men det funker. Knertet for øvrig alle de andre gigantene (oppe og nede) på én ekstra bandasje. Ingen drikking, ingen spising. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 da jeg spilte brukte jeg over 1000g på respecs, og endte opp med 9/21/21 som den beste all-round builden. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Ehm, om 117 FR unbuffed holder til deler (begynnelsen) av BWL? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Du trenger ikke FR noen plasser i BWL utenom vaelastrasz og selv da er det under tvil imho. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Aldri hatt no mer enn 10(?) FR selvbuffa i BWL. Null problemer. En lock i guildet eksperimenterte med å kjøre mye FR (200) På firemaw. Han kunne da overleve en 16-18 debuffs. Men DPS'en hans ble alikavel dårligere enn oss andre som løp ut på 5-6-7 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Med årvåkne prester er ikke FR et must på Vael imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå