Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Conflag brukbart i instancer eller totalt uakseptabelt? Lagd meg en Warlock =P

6889985[/snapback]

 

Crap damage... Siden Conflag legger 100% av damagen på Fire Spells, og det nytter ikke å spamme Fire damage i End-game instancer. SM/ruin eller SL er nok mest best.

6890455[/snapback]

 

SL i endgame instancer? det er gimp det:p

 

SM/Ruin eller MD/Ruin for instancer imo

Lenke til kommentar

"Du går tom for mana", wtf?

 

Locks i end game: Kan_Ikke_gå_oom, hvorfor? Vi har lifetap.

 

Desuten eier conflagrate i end game, ikke alle mobs er immune vet du :D

 

I BwL blir det ekstra gøy, med fire volnurable eller hvordan det enn staves (mobs som fire skader imbah på).

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
"Du går tom for mana", wtf?

 

Locks i end game: Kan_Ikke_gå_oom, hvorfor? Vi har lifetap.

 

Desuten eier conflagrate i end game, ikke alle mobs er immune vet du :D

 

I BwL blir det ekstra gøy, med fire volnurable eller hvordan det enn staves (mobs som fire skader imbah på).

6892760[/snapback]

 

Problemet der er jo at det koster å holde livet ditt oppe hvis healersa bestemer for at du ikke skal få heals :p

 

og conflagrate suxx i bwl. Har hørt det er bra i AQ tho fra noen eg kjenner.

 

ps: MD / RUIN ftw :]

Endret av Zippio
Lenke til kommentar

Starter en warlock i dag.

 

Ganske lang tråd, mye build snakk, lurer på om noen kan gi meg/oss en oppdatering på dette_

 

 

"Summon succumbus, sacrifise, få en paladin , priest , shaman til å ressurecte succumbusen og så får du en 15% + shadow damage og en 10% + damage. Som blir 25% mer damage på shadowbolts og corruption som er de mest brukte raid spellsa. Jeg har det, og det er digg ;D Merke veldig stor forskjell fra ingen + % damage til 25%. Litt stress med ressurectinga hver halv time da

"

Virker dette forsatt?

 

 

Sorry for dårlig quoting, finner ikke igjen posten =P

 

Ang. renaming av pet, er dette mulig?

 

via "/script AbandonPet();" ?

 

Virker det isåfall flere ganger? Må ikke gjøre noe quest på nytt e.l.?

 

 

Hvordan ser denne builden ut, for en som skal kose seg litt rundt i forskjellige bg`s (mest ab / wsg) @ endgame. (hadde ikke vært feil med en hybrid pve/mass pvp specc)

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...550205102000100

 

Tok opp priesten min igjen, og hoppa på noen bgs for en stund siden, og det er damn digg å stå i bakgrunnen og lage et hel%¤&3 for alliance =D

 

 

 

Har forresten blitt tipset om en "conflag bug" eller noe. Har en i guildet som har 20/31/31 build så lenge petten er i live. (har derfor 2 personal pet healers i bg =O ). noen som har lyst å pm meg med litt info ? ^^

 

edit_

problemer med å legge inn den build-linken jeg lagde

 

Takker for respons

Endret av genesis
Lenke til kommentar

Ressing av pet slik at du får sac bonusen funker ikke lenger:/

 

Når det gjelder PVP spec vil jeg bare si at jeg kommer alltid til å sverge til SL 5/31/15 (kall meg gjerne noob) Men kjører til daglig SM/Ruin pga SL er for lite skade i raids.

 

Den 20/31/31 build buggen du snakker om er true. Det skjer om du speccer bort fra SL. Da vil SL og MD buffen fortsatt være aktiv helt til første gang pettet ditt dør. Da er den borte for alltid igjen.

Lenke til kommentar
Hvordan ser denne builden ut, for en som skal kose seg litt rundt i forskjellige bg`s (mest ab / wsg) @ endgame.  (hadde ikke vært feil med en hybrid pve/mass pvp specc)

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...550205102000100

6893302[/snapback]

 

Litt småplukk, men ellers grei. Drit i drain soul, og putt heller poengene fra Cataclysm til Imp. Shadowbolt. Mana er lite problem når du har lifetap og saccet voidwalker, og 5% av 300 er liksom ikke så mye.

Lenke til kommentar
Jeg trenger noen pre-BWL hansker, og grunnet dkp sparing går jeg ikke for noe som dropper i MC (f.eks Felheart).

 

Du har med andre ord tenkt å spasere inn i BWL med en guild som er helt fersk i det med greens og blues?

 

Selvom du skal spare dkp så er det masse loot i MC som du lett kommer til å ha med deg til AQ40/Naxxramas.

 

Noen eksempler er;

 

Talisman of Ephemeral Power

Choker of the Fire Lord

Nemesis Leggings

Azuresong Mageblade

 

 

Så trenger du gjerne en del Felheart for litt resistance og, som alltid er godt å ha.

Det er også sånn i mange guilder at folk som kjører gjennom MC fortest mulig med greens og blues mens de sparer opp dkp på "phat lewt" i BWL osv, ikke får priority på drops i bwl med det første, ettersom folk med t1 har førsterett på oppgraderinger.

 

For alt du vet så kan guilden din disbande dagen etter de har sharda 20 epics du burde hatt, og da sitter du igjen uten en eneste epic.

 

Alt i alt, spare opp dkp er idioti, for man vet aldri hva det er som skjer senere.

Lenke til kommentar
Jeg trenger noen pre-BWL hansker, og grunnet dkp sparing går jeg ikke for noe som dropper i MC (f.eks Felheart).

 

Du har med andre ord tenkt å spasere inn i BWL med en guild som er helt fersk i det med greens og blues?

 

Selvom du skal spare dkp så er det masse loot i MC som du lett kommer til å ha med deg til AQ40/Naxxramas.

 

Noen eksempler er;

 

Talisman of Ephemeral Power

Choker of the Fire Lord

Nemesis Leggings

Azuresong Mageblade

 

 

Så trenger du gjerne en del Felheart for litt resistance og, som alltid er godt å ha.

Det er også sånn i mange guilder at folk som kjører gjennom MC fortest mulig med greens og blues mens de sparer opp dkp på "phat lewt" i BWL osv, ikke får priority på drops i bwl med det første, ettersom folk med t1 har førsterett på oppgraderinger.

 

For alt du vet så kan guilden din disbande dagen etter de har sharda 20 epics du burde hatt, og da sitter du igjen uten en eneste epic.

 

Alt i alt, spare opp dkp er idioti, for man vet aldri hva det er som skjer senere.

6898253[/snapback]

120% enig...

Du klarer ikke BWL uten å bruke DKP i MC... du får heller aldri plass i et BWL raid uten MC epix. Det er liksom en grunn til at40-mans instancene har skalerende vanskeighetsgrad. Og jeg lover deg at sparing kommer du ingen vei med. En ting å ikke sløse, men enkelte ting trenger man abre å bruke DKP på...

 

Som nevnt over har du Mageblade, kombinert med Tome of Shadowfore fra AV og en enchant så har du en del + dmg. Staff of dominance funker også. Ragnaros drops er som sagt bra, og verdt å bruke dkp på. Og selvsagt Felheart som du kan kombinere med en del Flarecore forr å få nok FR.

Sleng en ZG enchant på Nemesis Skillcap/Leggigns, og en +20FR enchant på Felheart Horns/Flarecore Leggings.

 

MC items er ikke ubrukelig nei... Spesielt ikke om guilden din ikke er kommet lengere enn MC ;)

Lenke til kommentar
MC items er ikke ubrukelig nei... Spesielt ikke om guilden din ikke er kommet lengere enn MC ;)

6898603[/snapback]

 

Nåh. Jeg lå på rundt +350dmg før jeg gikk inn i MC. Crimson felt hat, Orb of the Darkmoon, Deadwalker mantle, AV honored cloak + belt, Robe of the void, ingen +dmg på bracers (Dreadmist, Deathmist var ikke introdusert), Felcloth gloves med +20 shadowdmg, Flarecore leggings, Maleki's footwraps, 2x Underworld band, DM-trinket + Eye of the beast, Soul harvester og en +10 shadowdmg-wand.

 

Ser du på gearet mitt nå, er det ikke mye forandringer. Fra MC har jeg (og har jeg hatt) følgende:

Felheart shoulders (for +sta og utseende, nå byttet ut med ZG neck+shoulders for 2-sett-bonusen)

Felheart slippers (for +sta/int)

Fire runed grimoire (erstattet Tome of the lost, mindre +dmg men mer sta/int)

Sash of whispered secrets

ToEP

Nemesis leggings (ingen voldsom oppgradering fra Flarecore leggings, men fikk dem billig og med tanke på en fremtidig 3-sett-bonus)

 

Av disse hadde jeg glatt brukt Betrayer's boots fra ZG istedenfor Felheart slippers. Felheart horns + legs er fine for +20 FR, Ring of spell power og Choker of the fire lord hadde jeg heller ikke nølt med å bruke dkp på, og Azuresong mageblade gadd jeg aldri med siden jeg hadde puttet +30dmg på både Elemental attuned blade og Bloodcaller. Ellers er det liksom ikke så mye fantastisk i MC.

Lenke til kommentar
MC items er ikke ubrukelig nei... Spesielt ikke om guilden din ikke er kommet lengere enn MC ;)

6898603[/snapback]

 

Nåh. Jeg lå på rundt +350dmg før jeg gikk inn i MC. Crimson felt hat, Orb of the Darkmoon, Deadwalker mantle, AV honored cloak + belt, Robe of the void, ingen +dmg på bracers (Dreadmist, Deathmist var ikke introdusert), Felcloth gloves med +20 shadowdmg, Flarecore leggings, Maleki's footwraps, 2x Underworld band, DM-trinket + Eye of the beast, Soul harvester og en +10 shadowdmg-wand.

 

Ser du på gearet mitt nå, er det ikke mye forandringer. Fra MC har jeg (og har jeg hatt) følgende:

Felheart shoulders (for +sta og utseende, nå byttet ut med ZG neck+shoulders for 2-sett-bonusen)

Felheart slippers (for +sta/int)

Fire runed grimoire (erstattet Tome of the lost, mindre +dmg men mer sta/int)

Sash of whispered secrets

ToEP

Nemesis leggings (ingen voldsom oppgradering fra Flarecore leggings, men fikk dem billig og med tanke på en fremtidig 3-sett-bonus)

 

Av disse hadde jeg glatt brukt Betrayer's boots fra ZG istedenfor Felheart slippers. Felheart horns + legs er fine for +20 FR, Ring of spell power og Choker of the fire lord hadde jeg heller ikke nølt med å bruke dkp på, og Azuresong mageblade gadd jeg aldri med siden jeg hadde puttet +30dmg på både Elemental attuned blade og Bloodcaller. Ellers er det liksom ikke så mye fantastisk i MC.

6898849[/snapback]

 

Kommer selvfølgel ann på hvilket gear du har fra før da :) Selv gikk jeg inn i MC med komplett T0, Rod of the Ogre Magi, Nozdormu ring, og resten blått gear fra quests etc.

 

Etter det har jeg bare raidet MC, Ony, ZG og AQ20, og itemene mine nå er utelukkende MC/Ony drops, AQ drops/rewards, og de samme trinketene som jeg hadde før MC, og kan ikke enkte for at der mye forbedring. Etter min mening kommer det mye ann på HVA man er ute etter. Enkelte items deg MAX dps, andre gir deg sykt mye hp... Men MC itemsene er etter min mening helt greie og gir litt av alt.

Ingen av de itemene jeg har nå har jeg siktet inn mot noen ytterkanter (dps/hp) men fremdeles har jeg nesten like mye hp som DPS warriors i guilden (alle har standard raidbuffs+bp)

 

Mye snakk nå :roll: Vil bare frem til at å "spare" dkp er dumpt imo... Bruk dkp på items som er bedre enn det du har, i steden for å tenke "om jeg venter så kan jeg kjøpe noe som er enda bedre i BWL"... Om det er bedre gear i BWL, AQ, Naxx? Ja... Men for å komme dit må du likevell ha gear fra de forige instancene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...