Jørgen Sørheim Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Syns 7/21/21+2 har vært helt kanon til PvE, både solo og i raid. I AV er den også brillefin.. sist gang jeg var i AV holdt jeg på å knerte en ally, mens en lvl5x warrior dasket løs på meg med IBS. Det var litt sånn "jaja, han sliter seg nok ut etterhvert". 170hp per tick er ikke å kimse av. Men, det skal være sagt, det er enkelte ganger i PvP jeg savner å ha en felhunter eller succubus ute. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Siden når var AV pvp? Neida, men jeg blei bare utrulig skuffa over pvpegenskapene dens når jeg specca til det etter å ha vært diverse-pvp specs siden tidenes morgen(tilogmed 30/21-solopve spec). Ja også torinogut... 9/21/21 er den beste raidspeccen tbh. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Siden når var AV pvp? Neida, men jeg blei bare utrulig skuffa over pvpegenskapene dens når jeg specca til det etter å ha vært diverse-pvp specs siden tidenes morgen(tilogmed 30/21-solopve spec). Ja også torinogut... 9/21/21 er den beste raidspeccen tbh. 6875530[/snapback] Jeg ser bare ikke hvordan.. enlighten me. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 +602shadow dmg/3%hit/3%crit pre Naxx gear, fortsatt noen ting i BWL og AQ40 som går for alt for mye DKP's >.< Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hva bruker dere talentpoints på? Er level 14 nå, og har brukt alle mine på destruction. Begynte å spille wow torsdags kveld, så jeg kan nesten ingenting (PS: Ikke bruk slike wow-forkortelser, jeg skjønner dem ikke) Lenke til kommentar
neoman Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 hmm afflcation er best og lvle med mener jeg da. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I starten ville jeg anbefalt deg å sette alle talents i "improved corruption" så den blir instant cast, etter det kan du velge det du føler for Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 I starten ville jeg anbefalt deg å sette alle talents i "improved corruption" så den blir instant cast, etter det kan du velge det du føler for 6878550[/snapback] Så improved lifetap... og tilslutt dark pact... = null downtime Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 I starten ville jeg anbefalt deg å sette alle talents i "improved corruption" så den blir instant cast, etter det kan du velge det du føler for 6878550[/snapback] Så improved lifetap... og tilslutt dark pact... = null downtime 6880440[/snapback] Nei nei nei nei NEI! Ikke Dark Pact, Demonical Sacrifice er best. Sacrifice felhunter - Evig mana. Sacrifice Void - Evig liv - Life Tap - Evig Mana. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 I starten ville jeg anbefalt deg å sette alle talents i "improved corruption" så den blir instant cast, etter det kan du velge det du føler for 6878550[/snapback] Så improved lifetap... og tilslutt dark pact... = null downtime 6880440[/snapback] Nei nei nei nei NEI! Ikke Dark Pact, Demonical Sacrifice er best. Sacrifice felhunter - Evig mana. Sacrifice Void - Evig liv - Life Tap - Evig Mana. 6881824[/snapback] Sant det... men man har ikke så mye hp/mana når man er lav lvl, så da blir det downtime... Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jeg trenger noen pre-BWL hansker, og grunnet dkp sparing går jeg ikke for noe som dropper i MC (f.eks Felheart). Forslag: Felcloth Gloves+9 Stamina +33 shadow dmg Gloves of Spell Mastery+10 Intellect+8 Spirit +2% spell crit. Begge vil få en +20 shadowdmg enchant på seg:) EDIT: Jeg PvE'er for det meste EDIT2: Jeg får gratis "crafting" Endret 18. september 2006 av heanwi Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Bloodtinged Gloves (19 damage, 1hit og stats) Knight-Lieutenant's Dreadweave Handwraps (21damage, 50% inter sp) ..er også gode alternativer EDIT: og Sandworm Skin Gloves fra en quest i Silithus, 27 damage og healing :x Endret 18. september 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg trenger noen pre-BWL hansker, og grunnet dkp sparing går jeg ikke for noe som dropper i MC (f.eks Felheart).Forslag: Felcloth Gloves+9 Stamina +33 shadow dmg Gloves of Spell Mastery+10 Intellect+8 Spirit +2% spell crit. Begge vil få en +20 shadowdmg enchant på seg:) EDIT: Jeg PvE'er for det meste EDIT2: Jeg får gratis "crafting" 6887866[/snapback] Har begge to selv, bruker Felcloth gloves. Døde litt for mange ganger pga dobbel- og trippel-crits, så det det var tryggere med +53dmg istedenfor 2% crit og +20dmg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Tror jeg går for Felcloth Gloves (litt billigere) Har Knight Lieutenant's dreadweave Gloves og Boots, men jeg synes ikke de er no serlig Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg får ikke bruke sacced succubus på nefarian Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Bare vær glad du er en klasse som kan gjøre noe vemmelig med skade uansett spec. Ikke alle er så heldig. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg får ikke bruke sacced succubus på nefarian I know the problem :/ Jeg er speccet SL, og gjør vist av den grunnen gimp dmg >.< Nref warlocks! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Jepp, med riktig spec kunne du gjort noe sånt: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...e=post&id=94257 Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Yup, jeg veit Ville gjort 4851 med SM/Ruin spec med de debuffsa Men igjen så betyr det certain death Endret 18. september 2006 av Dragutin Lenke til kommentar
hrmpf Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Conflag brukbart i instancer eller totalt uakseptabelt? Lagd meg en Warlock =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå