Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det samme skjedde med meg.

OG jeg fikk SB rank 10 JAJAJAJAJAJA! Har ikke testen den enda men den duger sikkert.

6830191[/snapback]

Den dropper i AQ sant?

6830411[/snapback]

aq20

6830556[/snapback]

Da får jeg en kompis til å gå der i dag med guilden, siden jeg skal ha besøk :D

Lenke til kommentar
Ikke imp healthstone? :blink:

6768878[/snapback]

Nødvendigvis ikke. I et samordnet PvE-guild speccer en tredjedel av warlockene 0/2 imp. HS, den neste tredjedelen 1/2 og siste tredjedelen av lockene 2/2 imp HS. Da kan nemlig spillere som er viktige at er i live ha en av hver type HS (tanks pleier gjerne det) 1200, 1320 og 1440 hp... Om alle warlockene i et guild har 2/2 (1440) HS, kan MT og de andre kun ha 1 HS... Men det visste dere vel? :roll:

Lenke til kommentar

6768878[/snapback]

Nødvendigvis ikke. I et samordnet PvE-guild speccer en tredjedel av warlockene 0/2 imp. HS, den neste tredjedelen 1/2 og siste tredjedelen av lockene 2/2 imp HS. Da kan nemlig spillere som er viktige at er i live ha en av hver type HS (tanks pleier gjerne det) 1200, 1320 og 1440 hp... Om alle warlockene i et guild har 2/2 (1440) HS, kan MT og de andre kun ha 1 HS... Men det visste dere vel? :roll:

6831244[/snapback]

Ja! For det er virkelig ~1,3k hp hvert andre minutt som VIRKELIG redder tanks fra å dø!11one

Lenke til kommentar

6768878[/snapback]

6831244[/snapback]

Ja! For det er virkelig ~1,3k hp hvert andre minutt som VIRKELIG redder tanks fra å dø!11one

6831401[/snapback]

nei... men om en mob critter, og tanken ikke får heals av enn eller annen grunn, så redder HS tanken til noen får healet han:P

Problemet er bare om dette skjer flere ganger i lange boss encounters...

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
nei... men om en mob critter, og tanken ikke får heals av enn eller annen grunn, så redder HS tanken til noen får healet han:P

Problemet er bare om dette skjer flere ganger i lange boss encounters...

6831714[/snapback]

I lengre fighter er det greit å ha flere ting som har forskjellig cooldown. som HS og health-pots er. Som regel går det med en del av begge deler. Alt for mange healere sover under raids, det er nå min erfaring...

Lenke til kommentar
Heisann, på wow-europe forumet fant jeg en tråd om warlock talents:

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=14381672&sid=1

Der det først står et leveling-build:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050000100000000

og jeg lurer på: Er det dot,drain life hun tenker som strategi for å drepe da?

6837273[/snapback]

dot - fear - sb / wand - dark pact mens du puller neste mob

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...