Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Joda, sant det....uten Ruin får du ikke noe stor crit's :/

vel, SL er da bra på mange måter. Men, jeg er forsatt ikke noe stor fan av det, på grunn av lav dmg og lav crit's.

6774996[/snapback]

Må bare si at jeg fikk høyere crits av DS + MD + SL enn av SM/Ruin, med eksakt samme gear. Fikk også ut mye mer skade med den builden, 7/31/13 tror jeg det var. Nedturen var at Succubus tåler en slikk og ingenting og døde for fort. Så da ble det tilbake til SM/ruin. Men "in a perfect world" aka. en stein som ikke kan angripe noen andre enn tanks og ikkke har hverken AoE eller adds, så er MD + DS + SL mye bedre enn SM/ruin. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk en kul bugg her. Jeg var 0/30/21 specc og bestemte meg å repecce da man ikke kan gøre shiled+DS lengre. Så oppdager jeg at jeg får MD buffed til imp i mc nå! Jeg er 19/0/31 specc!

6786481[/snapback]

Morsomt - jeg kunne trenge det - jeg drar aggro som en helt.

OT: klikket på profilen din og tenkte FFS - bra utstyr - noe bedre enn mitt også og nesten like mye +DMG som meg (har vel +602 nå) :hmm: men så fant jeg ut at det var ønskeliste-profilen din :p

Lenke til kommentar
for PVE:

http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...051220001000000

..tenkte jeg noe sånt. :>

6768860[/snapback]

hehe, ser at du ikke kan leve uten Ruin....Samme build som jeg hadde tenkt å bruke :) Men, tror forsatt at talentet ikke er helt fullført. Så tar talent greine når BG kommer ut :p

6774928[/snapback]

Burning Grusade?

6778314[/snapback]

Retta på det nå. Skal står BC :p Men BG betyr Battle Ground!

6782083[/snapback]

Jeg vet BG er BattleGround, men siden jeg visste at du sikta til BC skrev jeg det jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
Blessed Qiraji Acolyte Staff; er det et AQ drop?

6787515[/snapback]

Imperial Qiraji Regalia kan droppe fra alle bossene i AQ (fra 1-7% sjanse varierende fra boss til boss), så kan dette leveres inn til en NPC ved siden av C'thun for en caster stav, en healer stav eller en feral druid mace.

Krever også 3 elementium ore.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Jeg har logget ut og jeg har enda buffen. Jeg repeccet og gikk in i en BG og så hadde jeg enda buffen, så dro jeg til ZG og hadde den der også. Så dro jeg ut å syklet og kom tilbake, logget inn og jeg har enda buffen.

Edit: ser ikke ut som det funkere mer :(

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Sjeldent, men hvis jeg skal forestille meg den i en situasjon med sustained dps kan for høy manacost felle den. Lurer på om den ikke bare blir et leketøy, jeg mener: Blir den for eksempel påvirket av spelldamage? Hvordan i så fall? Blir dot damagen eller explosion damagen buffa av spelldamage? Altså, hvis det er dot damage, vil det jo tilsi at den initially ekspolderer før hele durationen har gått, eller vil triggeren for explosion blir høynet med spelldamage. Altså, 800 spelldamage på en 1044 dot, vil den eksplodere ved 1844 damage da? Osv osv. Hvor flashy er den hvis den ender opp med en mager 1044 damage dot og 1200 damage aoe når corruption alene gjør 2500 damage glatt med affliction? Instant 300 mana vs 2 sec cast 900 mana?

Nei jeg venter på vi får skikkelige detaljer om hvordan mechanics er på spellen, regner med i frykt av "OMG OVERPOWARED" blir den ikke mer enn et leketøy for locks :(

Edit: Dark Pact boosta av spelldamage btw, awesomeness anyone?

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Sjeldent, men hvis jeg skal forestille meg den i en situasjon med sustained dps kan for høy manacost felle den. Lurer på om den ikke bare blir et leketøy, jeg mener: Blir den for eksempel påvirket av spelldamage? Hvordan i så fall? Blir dot damagen eller explosion damagen buffa av spelldamage? Altså, hvis det er dot damage, vil det jo tilsi at den initially ekspolderer før hele durationen har gått, eller vil triggeren for explosion blir høynet med spelldamage. Altså, 800 spelldamage på en 1044 dot, vil den eksplodere ved 1844 damage da? Osv osv. Hvor flashy er den hvis den ender opp med en mager 1044 damage dot og 1200 damage aoe når corruption alene gjør 2500 damage glatt med affliction? Instant 300 mana vs 2 sec cast 900 mana?

6790667[/snapback]

Corruption må jo ha sine fordeler, dvs. hadde Seed of Corruption hatt instant cast, hadde man jo ikke måtte tatt valget mellom Corruption og SoC, siden denne gjør både mer damage, og eksploderer etter at DoTen er ferdig. Og siden bare én Corruption spell kan brukes samtidig så må det jo være en ulempe med SoC.

Btw, mana er vel strengt tatt ikke et problem for Warlocks :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...