random_wannabe Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Etter en ukes sanking av mats og penger har jeg endelig skaffet meg [Core Felcloth Bag] Tenkte dere ville vite det Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Gratis fra guildbank ftw. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 3 ting før jeg køyer for dagen. 1: hvorfor kan ikke folk bare skaffe seg flere 20slot soul bags? så kan dem sette resten av stuffet i banken og hive på et par ekstra soul bags når det trengs 2: åssen får du restora epix hvis du har disenchanta dem? 3: kanskje vi får extended talent trees i BC? eller nye spells etellerannetsted mellom 61 og 70? instant shadowdamage AoE spell hadde vært noe Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 1: Etter det jeg har hørt, som sikkert er feil, er det at du maks kan ha en "special bag" på om gangen. 2: Ticket til GM. 3: Håper på en AoE shadow bolt jeg og Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Satt å surfa rundt omkring på nette, på curse fant jeg bildene av warlock talents i BC http://static.curse-gaming.com/nimage/316/...rlock_demon.jpg http://static.curse-gaming.com/nimage/316/...destruction.jpg http://static.curse-gaming.com/nimage/316/..._affliction.jpg Saklig med shadowfury da, en soul shard på at den blir nerfa Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) Må være fake. Se på rogue talentsa da! 25% sjansje for å daze target i 8 sec på hver sinister, backstab gouge og shiv(?) ... Edit: samt 10% mer dmg mot daza targets? shadowdamage i tillegg.. Edit: og 20% sjanse for å evade execute, jaha 15% sjanse for å evade AOE.. Endret 24. august 2006 av likferd Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Tenkte å det, men de pleier ikke akkurat å legge ut fake ting på curse, men tiden får vise Ble litt skuffet over demonology talentene da, summon felguard... bra talent Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Om Arcane elixir og elixir of shadow power stacker? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Om Arcane elixir og elixir of shadow power stacker? 6745935[/snapback] Jau. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Her har vi warlock snadder også.. Gleder meg til å specce Fire Jeg fikk forresten ikke linkene til curse-gaming til å virke.. Endret 26. august 2006 av Per-Stian Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 http://www.curse-gaming.com/en/wow/spells-...corruption.html Shit, jeg aner heftig cooldown, men tenk så hysterisk morsomt det må være å ta seduce -> CoS -> (fear) -> corruption -> seed of corruption -> siphon life -> unstable affliction -> death coil -> /laugh/hug/sleep *pwnd* Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Hah. blir sikkert koselig lvl 70, men spørs om jeg spiller wow enda da : / Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Build! Lurer på om denne vil funke som en grei build for både raiding og PvP, eller er det et veldig stort pluss med sacrifice? Med denne builden vil jeg fokusere på å bruke imp som dere kanskje skjønner I raiding tenkte jeg det kunne vært en ide å hive på dots, sette imp på aggressive, for så å shadowbolte til threatmeteret sier stopp, life tap, for så å begynne på nytt. I PvP blir det fortsatt imp, den er ikke så ille som kunne tro (fyrer jo av som en minigun), bruke fear når det er mulig, conflag og death coil når de ikke er på cooldown. Kjekt med både health stone og potion. Endret 29. august 2006 av Erroneous Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Build! Lurer på om denne vil funke som en grei build for både raiding og PvP, eller er det et veldig stort pluss med sacrifice? Med denne builden vil jeg fokusere på å bruke imp som dere kanskje skjønner I raiding tenkte jeg det kunne vært en ide å hive på dots, sette imp på aggressive, for så å shadowbolte til threatmeteret sier stopp, life tap, for så å begynne på nytt. I PvP blir det fortsatt imp, den er ikke så ille som kunne tro (fyrer jo av som en minigun), bruke fear når det er mulig, conflag og death coil når de ikke er på cooldown. Kjekt med både health stone og potion. 6763510[/snapback] Hvor i end game er du? Er du i MC så kommer du ikke til å få utnytta alt til det fulleste med aggro problemer (er du alliance eller horde) impen kommer og til å gå oom veldig fort (ikke noe problem i pvp men i pve så er det ikke et så stor boost til dps. ragnaros / geddon er immune mot fire så der blir dpsen din nerfa litt) og i bwl så er det endel fights hvor bossene er immune mot fire så der blir du litt mer ubrukelig Alt i alt så spørs det vel litt mer hvor du er i end game, og hvilken side du er på (alliance ez mode bos ftw ) Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ah.. guilden min skal begynne med MC nå Har tenkt mye på aggro, hvordan skal en unnslippe det? Og fortsatt få full uttelling mener jeg. Builden er nok ikke noe særlig i end game på mitt nivå altså, men angående PvP tror jeg den skulle funke bra! Vil rådføre meg litt før respec, har begynt å bli så innmari dyrt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Med mindre du begynner i MC med 3-400 +dmg, så kan du sikkert slappe helt av foreløpig. Vent til mobs har fått en sunder eller to, begynn med Corruption og Immolate, så en bolt, og lifetap. Når så 5 sunders er inne, kan du hive et par bolts til. Critter du tidlig i kampen, kan du gjerne bytte til en evt. offtanket mob og hive en bolt eller to på den. Du lærer fort hvor mye skade du kan gjøre, stort sett via giants/destroyers som tramper deg flat. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 http://www.wow-europe.com/en/info/underdev...ock/spells.html http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...ck/talents.html Drool!! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Mjo.. dots blir ganske imba med affliction spec. :X Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Gogo!! Dette gleder jeg meg til!! EDIT: Vanskelig valg; Affliction eller Destruction! Endret 30. august 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 EDIT: Vanskelig valg; Affliction eller Destruction! 6768774[/snapback] Det er det jeg også lurer på Tror jeg vil forsette i destruction.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå