Dwagon Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen tips for shardmanagement ? merker jeg brenner gjennom shards som aldri før med destruction buildet er ikke alltid at man rekker å fyre opp drain soul før de andre har grusa målet.. Snakker om WSG nå Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 mmmmmm 6732953[/snapback] BAH - hvordan får du så mye mana per tap? Påvirker shadow mastery også lifetap? Har + 567 DMG og får bare ca 1035 per tap. Men jeg har ikke shadow mastery. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) spørs om life tap er shadow damage. shadow ward påvirker ihvertfall ikke life tap, men demonic rune blir påvirket (man mister kun 40 hp eller hvadetnåvar). \\edit\\ leif Endret 24. august 2006 av Groet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Carl M: ingenting nytt der, med andre ord. snd: selvfølgelig går det ut over hp også, det skulle jo bare mangle. Å fylle opp 5k mana med 2k hp hadde vært litt for fantastisk. Forandringen er bare at vi slipper å ta 10-15 sekunder lange pauser etterhvert som manapool nærmer seg 0% (og det går fortere å dø via lifetap+hellfire). OC-freak: SM hjelper på, ja. Samme gjør saccet succubus og ToEP/ZHC. Groet: warlock-spells som skader warlocken (Lifetap + Hellfire) skal ikke man kunne beskytte seg mot eller redusere skaden fra. Lenke til kommentar
Groet Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 såvidt jeg husker kunne man shielde seg selv for så å bruke hellfire. men det er et par patcher siden tror jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Hm, ja, jo, PW: shield og saccet voidwalker fjerner jo litt av Hellfire-støyten, det er jo sant. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 For å i det hele tatt kunne bruke hellfire på en fornuftig måte er man så å si 100% avhengig av at man ikke får aggro, hvis ikke dør man bare fort, uten å gjøre noe særlig skade. Rævvaspell IMO Rain of fire(rain of mana) er heller ikke noe å skryte av... Håper enda på at blizzard skal mekke en shadowdmg basert aoe-spell Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Pøh, Hellfire er et finfint spell, det. Selvfølgelig er det ikke noe du kan bruke like lett som Arcane explosion, Cone of cold, PoM-Flamestrike eller Blast wave, siden disse er instant, men Hellfire har absolutt sine bruksområder. La en mage hoppe inn og spamme et par instant-aoe før du selv følger etter, så går det så bra så. Også er det jo en glimrende måte å unngå repair-kostnader / komme seg inn i Scholo/DM north uten nøkkel. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) En guildie av meg fikset en life tap macro, sånn at du ikke bruker høy rank lifetap når du ikke trenger mye mana, og sånt. Har ikke testet den selv enda, men ifølge han så virker den utmerket. /script local s,m,l,b,p=XXX,YY,{30,75,140,220,310,424}, {0.38,0.68,0.8,0.8,0.8,0.8},"player"; for i=6,1,-1 do if(UnitHealth(p)>=l[i]+b[i]*s) then CastSpellByName("Life Tap(Rank "..i..")");break;end;end Macro that chooses the correct lifetap rank according to your health.Replace the following XXX = Your total +shadow dmg YY = Your lifetap multiplier, 1 if you dont have imp lifetap, 1.1 if you have 1 point there, or 1.2 if you have 2 points in imp lifetap Ofcourse since it calculates your static +dmg will get buggy if you lifetap while trinketed. Enjoy! EDIT: Testet, funker \o/ Endret 24. august 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (og det går fortere å dø via lifetap+hellfire) 6734476[/snapback] Problemet oppstår når du ikke har akkurat nok hp og ender på 800 hp siden life tap tar 801 og du må hellfire hele sjiten. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Problemet oppstår når du ikke har akkurat nok hp og ender på 800 hp siden life tap tar 801 og du må hellfire hele sjiten. 6735683[/snapback] Derfor man bruker lifetap macro Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Macroer er for fags hvis det ikke bare er "/moo" Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Latterlig å si det når det kan hjelpe deg mye Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Latterlig å si det når det kan hjelpe deg mye 6736167[/snapback] Kansje derfor han sier det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Herre min hatt, ny lifetap var noe av det mest geniale jeg har vært borte i. 4k mana på 6 sekunder. Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Herre min hatt, ny lifetap var noe av det mest geniale jeg har vært borte i. 4k mana på 6 sekunder. 6736706[/snapback] Haha, healerne får virkelig kose seg nå Men uansett; hvor stor variasion er det på hvor mye mana/hp man får for hver lifetap nå? Kan jo høres litt skummelt ut hvis man "critter" med lifetap Tar en pause fra wow atm, så jeg hakke fått sjekka're. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Testa nettopp lifetap med raidbuffs... er bare en ting å si... ELSK! <3 Lenke til kommentar
Groet Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 hvilke fordeler har hellfire i forhold til rain of fire egentlig? den gjør vel bare BITTELITT mer skade? er det alt? en shadowdamage basert AoE spell hadde jo vært fint, men så er vel ikke aoe en stor prioritet hos warlocks heller... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 HF gjør skade hvert sekund, RoF hvert tredje. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Jaddaaaa. I hele 2dager holdt jeg. Min kjære, tids-slukende lock ble gjennopplivet av en ganske hyggelig GM. Epx er ikke der, men Nexusa har min gamle Guild Master, så de blir nok "restora", i morgen. Kunne foresten ikke dy meg, vet at det er rather "OLD!!11!!", å spørre en GM om dette, men lagå.. "What happens when the unstopable force, hits the immovable object?". "Chuck Norris dies a horrible death. And I laugh." Jau Jau.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå