Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Carl M: ingenting nytt der, med andre ord. :)

snd: selvfølgelig går det ut over hp også, det skulle jo bare mangle. Å fylle opp 5k mana med 2k hp hadde vært litt for fantastisk. Forandringen er bare at vi slipper å ta 10-15 sekunder lange pauser etterhvert som manapool nærmer seg 0% (og det går fortere å dø via lifetap+hellfire). :)

OC-freak: SM hjelper på, ja. Samme gjør saccet succubus og ToEP/ZHC.

Groet: warlock-spells som skader warlocken (Lifetap + Hellfire) skal ikke man kunne beskytte seg mot eller redusere skaden fra.

Lenke til kommentar

For å i det hele tatt kunne bruke hellfire på en fornuftig måte er man så å si 100% avhengig av at man ikke får aggro, hvis ikke dør man bare fort, uten å gjøre noe særlig skade.

Rævvaspell IMO :)

Rain of fire(rain of mana) er heller ikke noe å skryte av...

Håper enda på at blizzard skal mekke en shadowdmg basert aoe-spell :)

Lenke til kommentar

Pøh, Hellfire er et finfint spell, det. Selvfølgelig er det ikke noe du kan bruke like lett som Arcane explosion, Cone of cold, PoM-Flamestrike eller Blast wave, siden disse er instant, men Hellfire har absolutt sine bruksområder.

La en mage hoppe inn og spamme et par instant-aoe før du selv følger etter, så går det så bra så.

Også er det jo en glimrende måte å unngå repair-kostnader / komme seg inn i Scholo/DM north uten nøkkel.

Lenke til kommentar

En guildie av meg fikset en life tap macro, sånn at du ikke bruker høy rank lifetap når du ikke trenger mye mana, og sånt. Har ikke testet den selv enda, men ifølge han så virker den utmerket.

/script local s,m,l,b,p=XXX,YY,{30,75,140,220,310,424}, {0.38,0.68,0.8,0.8,0.8,0.8},"player"; for i=6,1,-1 do if(UnitHealth(p)>=l[i]+b[i]*s) then CastSpellByName("Life Tap(Rank "..i..")");break;end;end

Macro that chooses the correct lifetap rank according to your health.

Replace the following

XXX = Your total +shadow dmg

YY = Your lifetap multiplier, 1 if you dont have imp lifetap, 1.1 if you have 1 point there, or 1.2 if you have 2 points in imp lifetap

Ofcourse since it calculates your static +dmg will get buggy if you lifetap while trinketed.

Enjoy!

EDIT: Testet, funker \o/

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Herre min hatt, ny lifetap var noe av det mest geniale jeg har vært borte i. 4k mana på 6 sekunder. :D

6736706[/snapback]

Haha, healerne får virkelig kose seg nå :p

Men uansett; hvor stor variasion er det på hvor mye mana/hp man får for hver lifetap nå? Kan jo høres litt skummelt ut hvis man "critter" med lifetap :ermm:

Tar en pause fra wow atm, så jeg hakke fått sjekka're.

Lenke til kommentar

hvilke fordeler har hellfire i forhold til rain of fire egentlig? den gjør vel bare BITTELITT mer skade? er det alt?

en shadowdamage basert AoE spell hadde jo vært fint, men så er vel ikke aoe en stor prioritet hos warlocks heller...

Lenke til kommentar

Jaddaaaa. I hele 2dager holdt jeg. Min kjære, tids-slukende lock ble gjennopplivet av en ganske hyggelig GM. Epx er ikke der, men Nexusa har min gamle Guild Master, så de blir nok "restora", i morgen.

Kunne foresten ikke dy meg, vet at det er rather "OLD!!11!!", å spørre en GM om dette, men lagå..

"What happens when the unstopable force, hits the immovable object?".

"Chuck Norris dies a horrible death. And I laugh."

Jau Jau..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...