Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja... Raiding var fett det, pausene mellom hver boss I bwl kunne bli litt kjedelig i blant, men hadde det vært opp til meg, hadde jeg vell spilt det i ett år til.

Ble for mye press fra familie, orket rett og slett ikke å sette meg ned med pc'en og logge på wow lenger, med mor, far, og 3 eldre brødre kjeftende i bakgrunnen. "Nei, spiller du det drittet der?", "Hva slags folk spiller det der? Er vell bare 10åringer, og mentalt forstyrrete personer, eller folk uten jobb og liv".

Gadd bare ikke lenger, litt kjipt. Må finne på en ny hobby å bedrive fri-tiden min med -.-

Lenke til kommentar
Nja... Raiding var fett det, pausene mellom hver boss I bwl kunne bli litt kjedelig i blant, men hadde det vært opp til meg, hadde jeg vell spilt det i ett år til.

Ble for mye press fra familie, orket rett og slett ikke å sette meg ned med pc'en og logge på wow lenger, med mor, far, og 3 eldre brødre kjeftende i bakgrunnen. "Nei, spiller du det drittet der?", "Hva slags folk spiller det der? Er vell bare 10åringer, og mentalt forstyrrete personer, eller folk uten jobb og liv".

Gadd bare ikke lenger, litt kjipt. Må finne på en ny hobby å bedrive fri-tiden min med -.-

6728639[/snapback]

Stakkars deg... :cry:

Lenke til kommentar
spørsmål fra en warrior her:

har dere problemer med en like gearet warrior som deg uten succebus? etter min erfaring har det altfor mye med flaks å gjøre :S

6730070[/snapback]

Succubus eller ikke, har ikke noe å si, i Berserker stance er warrior immune mot charm/fear uansett. Dette som gjør Warriors leie å slå.

Lenke til kommentar

vel folk som spiller er vel, forskjellige, men du kan hilsen den familien din å si at dem fleste er nok normal, jeg selv spiller noen timer hver dag, vis jeg rekker det,

har kone en datter, hus, jobb, osv

så hvorfor slutte?

wow er kos

Lenke til kommentar
spørsmål fra en warrior her:

har dere problemer med en like gearet warrior som deg uten succebus? etter min erfaring har det altfor mye med flaks å gjøre :S

6730070[/snapback]

Succubus eller ikke, har ikke noe å si, i Berserker stance er warrior immune mot charm/fear uansett. Dette som gjør Warriors leie å slå.

6730085[/snapback]

LOL ka går du på? med succebus e en lock umulig, og berserker stance gjør oss ikke immune mot fear eller seduce. berserker rage derimot, fjerner fear men ikke charm...

Endret av eirikholst89
Lenke til kommentar
WoWScrnShot_082406_015654.jpg

mmmmmm

6732953[/snapback]

Hvor mye HP må du offre for det?

Har testa ut nye life tap nå, og ble litt skuffet. Forstod det utifra det jeg leste om patchnotes at +mana skulle beregnes utifra +dmg, det er jo vel og bra. Det stod ikke noe om at dette også går utover HP også...

Jeg har +341 dmg, og nå får jeg 859 mana for 697 HP = 162 mer mana enn HP offret

Før patchen fikk jeg 508 mana får 424 HP = 84 mer mana enn HP offret

Så alt i alt er det jo bedre enn den gamle men ikke helt som jeg forventet.

Nå holder det å tappe 3 ganger istedet for 5 hvertfall :D

EDIT:( Ja jeg har imp life tap)

Endret av sdn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...