Lightningwolf Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Takker for begge svar. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg sletta locken min i dag, endte med 15nexus til guild banken, jaja Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg sletta locken min i dag, endte med 15nexus til guild banken, jaja 6726140[/snapback] Sletta locken, hvorfor det? Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Fordi man går lei av raiding og WoW generelt etter en stund.. -_- Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nja... Raiding var fett det, pausene mellom hver boss I bwl kunne bli litt kjedelig i blant, men hadde det vært opp til meg, hadde jeg vell spilt det i ett år til. Ble for mye press fra familie, orket rett og slett ikke å sette meg ned med pc'en og logge på wow lenger, med mor, far, og 3 eldre brødre kjeftende i bakgrunnen. "Nei, spiller du det drittet der?", "Hva slags folk spiller det der? Er vell bare 10åringer, og mentalt forstyrrete personer, eller folk uten jobb og liv". Gadd bare ikke lenger, litt kjipt. Må finne på en ny hobby å bedrive fri-tiden min med -.- Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nja... Raiding var fett det, pausene mellom hver boss I bwl kunne bli litt kjedelig i blant, men hadde det vært opp til meg, hadde jeg vell spilt det i ett år til. Ble for mye press fra familie, orket rett og slett ikke å sette meg ned med pc'en og logge på wow lenger, med mor, far, og 3 eldre brødre kjeftende i bakgrunnen. "Nei, spiller du det drittet der?", "Hva slags folk spiller det der? Er vell bare 10åringer, og mentalt forstyrrete personer, eller folk uten jobb og liv". Gadd bare ikke lenger, litt kjipt. Må finne på en ny hobby å bedrive fri-tiden min med -.- 6728639[/snapback] Stakkars deg... Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 spørsmål fra en warrior her: har dere problemer med en like gearet warrior som deg uten succebus? etter min erfaring har det altfor mye med flaks å gjøre :S Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 spørsmål fra en warrior her:har dere problemer med en like gearet warrior som deg uten succebus? etter min erfaring har det altfor mye med flaks å gjøre :S 6730070[/snapback] Succubus eller ikke, har ikke noe å si, i Berserker stance er warrior immune mot charm/fear uansett. Dette som gjør Warriors leie å slå. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Felhunter er vel grei i PvP? Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nja... Raiding var fett det, pausene mellom hver boss I bwl kunne bli litt kjedelig i blant, men hadde det vært opp til meg, hadde jeg vell spilt det i ett år til. Ble for mye press fra familie, orket rett og slett ikke å sette meg ned med pc'en og logge på wow lenger, med mor, far, og 3 eldre brødre kjeftende i bakgrunnen. "Nei, spiller du det drittet der?", "Hva slags folk spiller det der? Er vell bare 10åringer, og mentalt forstyrrete personer, eller folk uten jobb og liv". vel folk som spiller er vel, forskjellige, men du kan hilsen den familien din å si at dem fleste er nok normal, jeg selv spiller noen timer hver dag, vis jeg rekker det, har kone en datter, hus, jobb, osv så hvorfor slutte? wow er kos Lenke til kommentar
eirikholst89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) spørsmål fra en warrior her:har dere problemer med en like gearet warrior som deg uten succebus? etter min erfaring har det altfor mye med flaks å gjøre :S 6730070[/snapback] Succubus eller ikke, har ikke noe å si, i Berserker stance er warrior immune mot charm/fear uansett. Dette som gjør Warriors leie å slå. 6730085[/snapback] LOL ka går du på? med succebus e en lock umulig, og berserker stance gjør oss ikke immune mot fear eller seduce. berserker rage derimot, fjerner fear men ikke charm... Endret 23. august 2006 av eirikholst89 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Noen som har fått testa nye Life Tap? (Litt OT, men jeg har endelig funnet ut hvem som stjal accounten min. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hahahahahaaha. You gain 1114 mana from Life Tap SICK SHIT! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Ja, jeg tror nok life tap kommer til å ta knekken på meg mer enn én gang. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Lifetap var da kos, fikk rundt 1k mana per lifetap Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Bare 809 her :< men detta hjelper når eg må bruke life tap + hellfire combo for å slippe repair bills i AQ :> Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Psilocybe, jeg tok å knabba builde til din warlock suture, og jeg elsker det.. skjønner ikke hvorfor jeg gadd å gå affliction i det hele tatt... Kipt å være noob, men disse nye crits er elskverdige (er lvl 36 atm) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nice change Nå kan Dark Pact i allefall ta seg et stev. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 (endret) mmmmmm 6732953[/snapback] Hvor mye HP må du offre for det? Har testa ut nye life tap nå, og ble litt skuffet. Forstod det utifra det jeg leste om patchnotes at +mana skulle beregnes utifra +dmg, det er jo vel og bra. Det stod ikke noe om at dette også går utover HP også... Jeg har +341 dmg, og nå får jeg 859 mana for 697 HP = 162 mer mana enn HP offret Før patchen fikk jeg 508 mana får 424 HP = 84 mer mana enn HP offret Så alt i alt er det jo bedre enn den gamle men ikke helt som jeg forventet. Nå holder det å tappe 3 ganger istedet for 5 hvertfall EDIT:( Ja jeg har imp life tap) Endret 24. august 2006 av sdn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå