ahpadt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Blir morsomt det det her...bare lifetap FTW og la healerne jobbe 6626411[/snapback] Bandasje og helsestein ftw hadde jeg som healer sagt da. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg vurdere å endre talent spec nå som jeg har begynt med end-game raiding. For øyeblikket har jeg et Destruction build som fungere bra i pvp, men muligens ikke så bra til end-game(?). Har hørt mye om SM-RUIN og MD-RUIN, men hva er å anbefale? Send gjerne en link om hvordan du ville satt opp dine talent poeng. (Er forresten første gang jeg endre talents og ja jeg er level 60:) ) Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 heanwi jeg har forelska meg i 9/21/21 Funker som bare det, fikk tilogmed alle locks i guildn utenom en som ikke hadd råd til respec å skifte Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 heanwi jeg har forelska meg i 9/21/21 Funker som bare det, fikk tilogmed alle locks i guildn utenom en som ikke hadd råd til respec å skifte 6627797[/snapback] Haha, vi er straks to i guilden min og. Men de to siste i affliction som ikke er corruption eller life tap, hvor satte du de? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Satte de i supresion Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) heanwi jeg har forelska meg i 9/21/21 Funker som bare det, fikk tilogmed alle locks i guildn utenom en som ikke hadd råd til respec å skifte 6627797[/snapback] støtter den, eneste du kan mangle der er ampfli curse. Men brukte den sjeldent uansett Men i raids får du hele tia "where is your imp?", Sier jeg har sacca en succubus og da får jeg "But we need hp here, ffs!!1" i trynet. Men bryr meg egentlig ikke så mye om det. Endret 7. august 2006 av chokke Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Siden de fleste locks i guilden har den specen nå lar vi det gå på rundgang Sånn at alle får ha det litt fun, ikke sikker om de gjør det enda, pause fra raiding Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 er builden så lamgt. Hvordan fortsette eventuelt bytte? er lvl 22. Dette Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Vil anbefale denne Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Destruction til lvling funker ikke spesielt bra akkurat, det er kanskje artigst i en fight men når det er mange... Er så mye nedetid til at det er til å spy av. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ser ikke noe galt med destruction-build jeg... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Ser ikke noe galt med destruction-build jeg... 6633049[/snapback] det er ikke noe galt med destructionbuild, men det går tregere når du levler, av den enkle grunn at det krever mer mana for hver dmg du gjør. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nå er jo ikke akkurat mana det største problemer for warlocker heller, da. Men, ser egentlig ikke problemet med Destruction. Om jeg skulle levlet en warlock opp på nytt, hadde jeg antageligvis gjort mye det samme som jeg har gjort med magen nå.. poeng i Aftermath, Imp. Searing pain, Destructive reach og Ruin, Imp. Imp og Imp. Firebolt. Hive på CoE og spamme Searing pain (svært mana-effektiv) sammen med maskingevær-imp. Med 15% critsjanse fra talenter, 200% crit og 10% daze-sjanse skulle det gjøre kort prosess med det meste. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 ..... men fungere destruction (--> Conflagerate) bra i PvE? Tenker hovedsakling på MC og BWL? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Mmmm, levlet selv med destruction build. Fungerer helt utmerket. EDIT: Conflag "fungerer" i endgame, men om du vil ha max damage output bør du heller gå for et annet build. (SM/Ruin - MD/ruin - SM/DS) Endret 8. august 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Mmmm, levlet selv med destruction build. Fungerer helt utmerket. EDIT: Conflag "fungerer" i endgame, men om du vil ha max damage output bør du heller gå for et annet build. (SM/Ruin - MD/ruin - SM/DS) 6633341[/snapback] Takk takk. Sitt faktisk med Conflag build atm. ^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Her har jeg satt opp noen alternativer til "end-game" talent: * 7/21/23 * 0/30/21 MD/RUIN * 30/0/21 SM/RUIN * 30/21/0 SM/DS (Skal finjustere poeng plassering når jeg har bestemt meg dette er mest for å vise hoved idèen) Gi lyd hvis jeg har misforstått noe, eller du har ett forslag. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Haha, "end-game" uten improved Imp. 9/21/21 0/30/21 - imp vw og fel stamina kan lett sløyfes, samme kan imp lash of pain(sette i intensity) 30/0/21 - supression kan sløyfes og igjen intensity/whatever 30/21/0 - sløyfe imp coa etc, og fillerene i demonology. Endret 8. august 2006 av Carl M Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Haha, "end-game" uten improved Imp. 9/21/21 0/30/21 - imp vw og fel stamina kan lett sløyfes, samme kan imp lash of pain(sette i intensity) 30/0/21 - supression kan sløyfes og igjen intensity/whatever 30/21/0 - sløyfe imp coa etc, og fillerene i demonology. 6633643[/snapback] Imp. imp, gir blood pact 30% mer stamina eller er det rekkevidden? takk forresten Lenke til kommentar
neoman Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 9.21.21 er best imo bra i pvp og bra solo både ruin overlegene crit soul link overlegen pvp. og inproved coruption som man ikke greier seg uten imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå