Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Deathmist (tier 0.5) er en oppgradering av Dreadmist (tier 0). For å oppgradere bracers, trenger du å være lvl60, drepe noen skorpioner i Silithus og betale 20g eller noe rundt der.

Felheart er tier 1.

6383225[/snapback]

ok takk, er ikke kjente med item sets....

Lenke til kommentar
Argh! Sliter noe hinsides med å slå warrior i dueller :s . Dessuten, jeg vet ikke engang når jeg må fear-e, det dreier seg om timing, sant?

6406614[/snapback]

Som en nøkkelregel, om hånden til warrioren "brenner", er han immune mot fear. Et unntak er bloodrage.

Lenke til kommentar
Argh! Sliter noe hinsides med å slå warrior i dueller :s . Dessuten, jeg vet ikke engang når jeg må fear-e, det dreier seg om timing, sant?

6406614[/snapback]

Fear på warrior? O.o :hmm::hmm:

Glem det, bare regelrett glem det! (med forbehold om spec) De har nok til å kjempe mot din fear at det er meningsløst.

Hvis du er destro, SM/Ruin, MD/Ruin specced så er seduce + nuke svaret ditt.

Men hvis du spiller en SoulLink warlock som meg så er det å klaske på DOT's, sende inn pet, og bruke terrenget. Hvis du har talents for minimal interruption på drain life/mana/soul så kan du prøve å draintanke vedkommende. Nøkkelen som SL lock er å få halet ut tiden så mye som mulig, så her kan fear kjøpe deg noen verdifulle sekunder før krigeren kommer tilbake rett i trynet på deg sinna som en okse.

Jeg har ingen nevneverdige problemer mot warriors, de få gangene jeg finner en DV warrior med rank 14 + thunderury eller ass candy så kan jeg få problemer. Men de går ned de også hvis de ikke får noen syke crits.

Ekstra morsomt er det i PVP raid når jeg har en healadin som support, tok 3 warriors samtidig ved hjelp av litt effektiv healing, BOP og SL. (+500dmg og 7.2K helse buffet).

Endret av Dragutin
Lenke til kommentar

Ahh, takk for tips hittil.

Skjønner at noen av dere spør dere selv hva i huleste jeg tenker på når jeg sier 'fear' og 'warrior' i en setning, men kan si at jeg har lykkes enkelte ganger. Uansett, hvor mange kort har en fury warrior i ermet når det gjelder fear?

Lenke til kommentar

Skjønner at noen av dere spør dere selv hva i huleste jeg tenker på når jeg sier 'fear' og 'warrior' i en setning, men kan si at jeg har lykkes enkelte ganger. Uansett, hvor mange kort har en fury warrior i ermet når det gjelder fear?

6409703[/snapback]

2 (3 for undeads)

Ene er berserker rage, 10 sekunder

andre er death wish, 30 (!) sekunder

tredje for undeads er will of the forsaken, 5 sekunder

+ resist :wee:

Lenke til kommentar

6409703[/snapback]

2 (3 for undeads)

Ene er berserker rage, 10 sekunder

andre er death wish, 30 (!) sekunder

tredje for undeads er will of the forsaken, 5 sekunder

+ resist :wee:

6409858[/snapback]

Og noen sekunder fra recklessness?

Lenke til kommentar

Denne er til dere som spør gjentatte ganger om hvor å sette talentpoengene i oppover til lvl 60.

Vel bekomme!

edit: hrmf, nytter det ikke å linke til WoW-forumet? Uansett, gå til indexen av warlock-forumet, så skal det være en sticky der som heter 'Fastest leveling guide'.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...