Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Joda, men det er ikke mye poeng i å oppgradere til noe du kan bruke nå, for så å bytte dem ut igjen når du først får Dreadmist. Deathmist bracers med sine +8dmg er dessverre noe av det bedre du får tak før MC/ZG. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Er jo masse blått damagegear. http://thottbot.com/?i=36324 (+33shadowdmg, crafted) Kan få +200damage eller mer med bare blå items. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Bracers, unge mand. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 har ikkje tenkt å på noe MC/ZG guild på meg siden eg ikkje er hardcore og guilde kreve jo max 50+ play time kver uke så tier 1? (deathmist) er ikkje aktuelt så eg skal bare lvl nå dride i gear? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Deathmist (tier 0.5) er en oppgradering av Dreadmist (tier 0). For å oppgradere bracers, trenger du å være lvl60, drepe noen skorpioner i Silithus og betale 20g eller noe rundt der. Felheart er tier 1. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Oj, ja. Uff. Må ta å lese litt neste gang jeg poster. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Deathmist (tier 0.5) er en oppgradering av Dreadmist (tier 0). For å oppgradere bracers, trenger du å være lvl60, drepe noen skorpioner i Silithus og betale 20g eller noe rundt der. Felheart er tier 1. 6383225[/snapback] ok takk, er ikke kjente med item sets.... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Til informasjon har vi også andre itemsets: tier 2 - nemesis (ragnaros + BWL) tier 2.5 - doomcaller (AQ40) og tier 3 (Naxxramas Necropolis) Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Til informasjon har vi også andre itemsets: tier 2 - nemesis (ragnaros, onyxia + BWL) tier 2.5 - doomcaller (AQ40) og tier 3 (Naxxramas Necropolis) 6383707[/snapback] fixed. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ah yea.. Glemte helt onyxia. Tror jeg tar å legger meg jeg. >_< Endret 25. juni 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Argh! Sliter noe hinsides med å slå warrior i dueller :s . Dessuten, jeg vet ikke engang når jeg må fear-e, det dreier seg om timing, sant? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Seduce er nok tingen der.... Nå er ikke jeg en erfaren warlock, men jeg synes fear funker dårlig heller dårlig mot warriors, spesielt hvis de er fury. Da har de hele 40sek immunitet mot fear om de ønsker. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Argh! Sliter noe hinsides med å slå warrior i dueller :s . Dessuten, jeg vet ikke engang når jeg må fear-e, det dreier seg om timing, sant? 6406614[/snapback] Som en nøkkelregel, om hånden til warrioren "brenner", er han immune mot fear. Et unntak er bloodrage. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Argh! Sliter noe hinsides med å slå warrior i dueller :s . Dessuten, jeg vet ikke engang når jeg må fear-e, det dreier seg om timing, sant? 6406614[/snapback] Fear på warrior? O.o Glem det, bare regelrett glem det! (med forbehold om spec) De har nok til å kjempe mot din fear at det er meningsløst. Hvis du er destro, SM/Ruin, MD/Ruin specced så er seduce + nuke svaret ditt. Men hvis du spiller en SoulLink warlock som meg så er det å klaske på DOT's, sende inn pet, og bruke terrenget. Hvis du har talents for minimal interruption på drain life/mana/soul så kan du prøve å draintanke vedkommende. Nøkkelen som SL lock er å få halet ut tiden så mye som mulig, så her kan fear kjøpe deg noen verdifulle sekunder før krigeren kommer tilbake rett i trynet på deg sinna som en okse. Jeg har ingen nevneverdige problemer mot warriors, de få gangene jeg finner en DV warrior med rank 14 + thunderury eller ass candy så kan jeg få problemer. Men de går ned de også hvis de ikke får noen syke crits. Ekstra morsomt er det i PVP raid når jeg har en healadin som support, tok 3 warriors samtidig ved hjelp av litt effektiv healing, BOP og SL. (+500dmg og 7.2K helse buffet). Endret 29. juni 2006 av Dragutin Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 har ikke blood rage og berserker rage samme animasjon? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ahh, takk for tips hittil. Skjønner at noen av dere spør dere selv hva i huleste jeg tenker på når jeg sier 'fear' og 'warrior' i en setning, men kan si at jeg har lykkes enkelte ganger. Uansett, hvor mange kort har en fury warrior i ermet når det gjelder fear? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ahh, takk for tips hittil. Skjønner at noen av dere spør dere selv hva i huleste jeg tenker på når jeg sier 'fear' og 'warrior' i en setning, men kan si at jeg har lykkes enkelte ganger. Uansett, hvor mange kort har en fury warrior i ermet når det gjelder fear? 6409703[/snapback] 2 (3 for undeads) Ene er berserker rage, 10 sekunder andre er death wish, 30 (!) sekunder tredje for undeads er will of the forsaken, 5 sekunder + resist Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Ahh, takk for tips hittil. Skjønner at noen av dere spør dere selv hva i huleste jeg tenker på når jeg sier 'fear' og 'warrior' i en setning, men kan si at jeg har lykkes enkelte ganger. Uansett, hvor mange kort har en fury warrior i ermet når det gjelder fear? 6409703[/snapback] 2 (3 for undeads) Ene er berserker rage, 10 sekunder andre er death wish, 30 (!) sekunder tredje for undeads er will of the forsaken, 5 sekunder + resist 6409858[/snapback] Og noen sekunder fra recklessness? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 15sek, vel? er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. juli 2006 Del Skrevet 2. juli 2006 (endret) Denne er til dere som spør gjentatte ganger om hvor å sette talentpoengene i oppover til lvl 60. Vel bekomme! edit: hrmf, nytter det ikke å linke til WoW-forumet? Uansett, gå til indexen av warlock-forumet, så skal det være en sticky der som heter 'Fastest leveling guide'. Endret 2. juli 2006 av Seian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå