Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har lekt litt med tanken på DS/ruin i stedet for MD/ruin.

Jeg trenger imp hs og imp imp, vil ha ruin, men har mye +shadowdmg (ikke destruction mao), så er ikke så mange alternativer.

Så da blir spørsmålet om jeg vil ha 60 ekstra resistance på twins og 20% threat reduction eller om jeg vil ha corruption+imp lifetap (jeg går veldig lite PvP).

Det faktum at jeg har fetish of the sand reaver øker lysten.

Edit: Når jeg tenker meg om er det idiotisk å specce til DS når du allikevel skal bruke imp. Noe som igjen fører tankene over på at det er rart å bruke så mange talentpoeng bare for å få 20% threat reduction, siden jeg alltid bruker imp. Men uansett greit å ha muligheten til å få andre buffs med andre pets.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

stemmer dette?

Talents

MD RUIN

DS Succumbus + ressurected Succumbus

CoS on target

5 x shadowweaving

= 50% more shadow damage?

Tenker på å få til et staget klipp av meg mot warrior. Da med trinket og berserker fra en Bg. + warrior i zerker stance. + power infusion fra en annen priest. 1 shadow og 1 dicipline. Muligens få inn en crit på warrioren først, slik at jeg får shadowbolt debuffen.

Skal poste screen hvis jeg får det til.

Lenke til kommentar

Men, blir alle disse bonusene plusset sammen og lagt til shadowbolten til slutt?

Har forstått det slik at.. la oss si at man har en shadowbolt som treffer for 1000, så vil en saccet succubus gjøre den bolten til 1150. Etter det vil MD-bonusen gjøre det til 1265. Så kommer power infusion, så kommer AB-buff, så kommer shadoweaving, så kommer crit-debuff, etc..

Lenke til kommentar
Men, blir alle disse bonusene plusset sammen og lagt til shadowbolten til slutt?

Har forstått det slik at.. la oss si at man har en shadowbolt som treffer for 1000, så vil en saccet succubus gjøre den bolten til 1150. Etter det vil MD-bonusen gjøre det til 1265. Så kommer power infusion, så kommer AB-buff, så kommer shadoweaving, så kommer crit-debuff, etc..

6344000[/snapback]

Er litt usikker på om det stiger slik. Mener t %-bonuser legges på flatt. Altså alle av samme damagen.

Jeg syns nemlig å huske at når jeg har hatt Berserker Buff, Master Demonologist(succubusen) og Soul Link. - 30% + 10% + 3%, som alle gjelder på all damage. Står det på melee damagen min: "min dmg - max dmg (min dmg - max dmg * 1.43( 1.3 + 1.1 + 1.03))" - og ikke 1.4729( 1.3 * 1.1 * 1.03 )

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt. Men prøver meg alikevell.

Først regner den ut shadow damage. Si 500. Shadowbolt uten noe + damage hitter 500.

eksempler:

1

blir det 500(shadowbolt) + 35% + 500(+damage) = 1175?

denne er feil, ja?

2

Ah, carl M.

Du mener at noe som det her..

hitter for 1000(shadowbolt + damage) så kommer + % i tillegg.

+10% av 1000 Master demonologist = 100

+ 15% av 1000 Demonic sacrifise = 150

+ 10% av 1000 CoS = 100 = 100

= 1350

3

aahh, så psilobabe :p mener at % stacker med hverandre. Tviler.

Men vet ikke.

500(shadowbolt + 500 (damage) = 1000

(master demonologist) 1000 + 10% = 1100

(demonic sacrifise) 1100 + 15% = 1265

(curse of shadow) 1265 + 10% =1391.5

Nei, jeg er ikke professor i matematik

Hvilken av disse teoriene stemmer, hvis noen?

Endret av ulv
Lenke til kommentar

Er nokså fersk som Warlock selv, og lurte på om noen hadde noen innspill på build? Er såpass mange sider i denne tråden at jeg gidder ikke lete side opp og side ned for builds :)

Tenkte å specce Soul Link/Shadowburn eller så på 60. Driver på med både pvp or pve og satte ihop denne. Noen innspill? Noe som bør settes andre steder (for filling etc)?

Tenkte muligens å sette de 2 fra master summoner over i fel stamina og maxe den, men 4 sec kortere casting tid på summon i tillegg til -5.5 fra fel domination virker jo veldig bra.

Tenkte også kanskje å fjerne 2 fra devastation og legge de i imp Life Tap, men er det verdt det?

Lenke til kommentar
Warlocks

* Shadow Ward now has a new rank (Rank 5) available as item loot in dungeons. The amount of damage absorbed by this ward was increased substantially on all ranks.

* Curse of Agony: The damage from this spell will now continue even if the caster dies or leaves the area.

* Emberstorm: This talent will now correctly increase the damage the Warlock takes from Hellfire.

* Hellfire: Aftermath can now be triggered by this spell.

* Improved Shadowbolt: Periodic damage spells and non-damaging spells will no longer consume charges of Shadow Vulnerability.

* Shadowburn: If you cast Drain Soul while this aura is on the victim, you will no longer receive two soul shards upon the victim's death.

* Soul Link: If your pet is banished, it will now break the Soul Link. In addition, Soul Link's tooltip has been clarified to indicate it only works with your imp, voidwalker, succubus, or felhunter.

Er vel ikke noe veldig spennende. :p

Lenke til kommentar
Oppgradert Shadow ward er jo ikke noe å grine av. Akkurat nå er den nesten ikke verdt å bruke, ~400 hp er jo en dråpe i havet for de fleste warlocker.

6350604[/snapback]

Nja, den shadow warden har av og til reddet meg, sittet igjen med 70-120 hp etter kamp mot shadow priest som jumper meg når eg grinder osv, er altid kjekt å ha.

Lenke til kommentar
Oppgradert Shadow ward er jo ikke noe å grine av. Akkurat nå er den nesten ikke verdt å bruke, ~400 hp er jo en dråpe i havet for de fleste warlocker.

6350604[/snapback]

Nja, den shadow warden har av og til reddet meg, sittet igjen med 70-120 hp etter kamp mot shadow priest som jumper meg når eg grinder osv, er altid kjekt å ha.

6350863[/snapback]

Jau, og nå blir den oppgradert. Så det er jo positivt, men ikke noe å juble noe særlig over. :p

Lenke til kommentar

Min Warlock har nå nådd lvl 41 og jeg lurer litt på hvilken build jeg skal ha? For øyeblikket kjører jeg en Destruction build (+ instant Corruption + Soul Sphion) og er ganske fornøyd med den. Mange, som jeg har sett bruker Demonologist og jeg lurer derfor på om det er bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...