Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er penger å tjene på å hjelpe locks med dreadsteed questdelene i DM. :) Var iallefall sånn før.. Jeg tok 100g for å hjelpe de igjennom, jeg fant gruppe og alt, og hjalp 7-8 folk. Tjente fort opp det jeg brukte på å kjøpe de questtingene.

6336330[/snapback]

heh, jeg tenkte på det samma igår gøbben... vurderte å poste en topic på realmforumet og nevne det, men tror jeg hadde blitt hata da. burde jeg gjøre det syns du?

Lenke til kommentar
Lurt litt på noe mer om lock klassen. Hvordan pleier dere å angripe/forsvare dere mot mobs, spillere osv? Hvilken rekkefølge bruker dere på spells og hva setter dere pet'en til å gjøre? Hadde vært fint om jeg kunne fått et svar her :D!

6336839[/snapback]

pet?

Selv har jeg ikke vært noen fan av PvP så har rett og slett driti i det. Så jeg har brukt demonic sacrifie og putta på immolate, CoA og Corr og wanda til døde. Funker som fjell. Så bra at jeg skulle ønske at warlocks hadde improved wand som mager OG prester.

 

Hvis du vil tjene penger nå som naxxramas (eller whatever) anbefaler jeg giantts langt sør i winterspring, disse har en liten sjanse til å droppe recipie for frost absorbation pot, og vil mest sannsynlig gå for en pen sum :) . Taktikken er: sacce voidwalker, pulle med CoD, fear og SB spam til det er ca 30-35% hp igjen og regaine mana (via life tap) og vente og ikke håpe at det ikke spawner doomguard :D . Disse dropper fra 10-30 sølv stykk og tar ganske nøyaktig et minutt å drepe, ingen nedetid heller.

Lenke til kommentar
Noen andre? (f.eks. CoE, immolate, fear, corr, SB spam og confl tilslutt?)

6336959[/snapback]

 

I 1on1 er det flere ting du kan gjøre.

 

Det letteste og beste er kanskje å bruke succubus med seduce, sette på en CoS og gå på avstand (med mindre det er en hunter) og fyre av shadowbolts og reseduce når personen kommer innpå. Da kan du ikke bruke noen form for dots. Rekkefølge blir da: Seduce, CoS, Shadowbolt, Shadowbolt, Seduce, Shadowbolt, Death Coil, shadowbolt, Shadowburn = ca 5500 dmg hvis ingen av dem kritter. Hvis du møter undead, må du bruke death coil med en gang og holde ut til de 5 sekundene er brukt opp og du kan reseduce. Hvis du er destruction blir det annerledes.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Hvis du vil tjene penger nå som naxxramas (eller whatever) anbefaler jeg giantts langt sør i winterspring, disse har en liten sjanse til å droppe recipie for frost absorbation pot, og vil mest sannsynlig gå for en pen sum :) . Taktikken er: sacce voidwalker, pulle med CoD, fear og SB spam til det er ca 30-35% hp igjen og regaine mana (via life tap) og vente og ikke håpe at det ikke spawner doomguard :D . Disse dropper fra 10-30 sølv stykk og tar ganske nøyaktig et minutt å drepe, ingen nedetid heller.

6336913[/snapback]

 

CoD er ganske unødvendig, spør du meg. Fear + SB/Corr/CoA funker i lange baner. Men, joda, de dropper fint med sølv, samt litt grønt og vendortrash.

Lenke til kommentar
Hvis du vil tjene penger nå som naxxramas (eller whatever) anbefaler jeg giantts langt sør i winterspring, disse har en liten sjanse til å droppe recipie for frost absorbation pot, og vil mest sannsynlig gå for en pen sum :) . Taktikken er: sacce voidwalker, pulle med CoD, fear og SB spam til det er ca 30-35% hp igjen og regaine mana (via life tap) og vente og ikke håpe at det ikke spawner doomguard :D . Disse dropper fra 10-30 sølv stykk og tar ganske nøyaktig et minutt å drepe, ingen nedetid heller.

6336913[/snapback]

 

CoD er ganske unødvendig, spør du meg. Fear + SB/Corr/CoA funker i lange baner. Men, joda, de dropper fint med sølv, samt litt grønt og vendortrash.

6337206[/snapback]

selv trivdes jeg godt med CoD + SB pga at jeg ikke liker fear som bryter bare du ser på mobben

Lenke til kommentar
Jeg fikk min mount i går og det var deilig! Liker at den er gratis :D  40-mounten altså..

6337372[/snapback]

 

Når jeg var 40 med min warlock hadde jeg 5g eller noe der. Hadde aldri kalrt å grinde 100g. Har fortsatt nesten alltis under 50g gjerne under 20 også så jeg ikke har råd til reapirs.

Lenke til kommentar
Pinglebolle, det du sier der forutsetter at du har en god del +dmggear, 300 ca.

6337946[/snapback]

 

Ja, det gjør det, er blitt litt bortskjemt etterhvert, så tenker ikke at folk har grønt/blått gear.

 

Når det er sagt, så er +300 dmg fullt oppnåelig med blått utstyr.

 

Edit: La forresten på en shadowbolt som kan presses inn rett etter deathcoil, tilsammen ca 5500 dmg uten crit med +300 dmg fra gear.

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...