Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SM legger til på base damge. 482-538+10% (rank 10 sb)

DS legger til etter shadow gear 482-538+dmg gear+%15.

6312505[/snapback]

Hvor mye får du hvis du har begge da?

Edit: dummeste jeg har hørt.

Men det står jo på SM increase the damage dealt or life drained by your shadow spells by 2%/4%/6%/8%/10%

På ds står det increase your shadow damage by 15%

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
Jeg har speccet firelock nå men jeg har 3 poeng jeg ikke helt vet hvor jeg skal sette. Skal jeg sette de i Imp. Life Drain og Fel consentration eller i demonic embrace?

klikk

(egentlig litt sow-off av det nye designet)

6309014[/snapback]

QFT. Jeg trenger hjelp.

6320493[/snapback]

demonic embrace gir mer stamina, så jeg vil gått for det

Lenke til kommentar
Endelig 60 med teh lock, hehe. Så, da kommer det store spørsmålet, kan man critte med Curse of Doom? :D

6329951[/snapback]

nei, men den tar imot full + shadow damage, både prosent og tall.

Så med improved shadowbolt, masse + shadowgear, + sacca/reviva succubus (+25 % shadow damage) + 15 % fra prest kan den gjøre rimelig heftig skade :>

Lenke til kommentar
questet er bugga eller no, for når jeg holdt på med det (jeg og en annen lock) wipa vi, og vi ressa osv, og når vi kom så var bare hovedbossen(e) der, vi wipa ganske tidlig og.

6331866[/snapback]

Det skal skje... etter 4-6 mins, så kan du bare daue, for bossene kommer uansett

Lenke til kommentar
questet er bugga eller no, for når jeg holdt på med det (jeg og en annen lock) wipa vi, og vi ressa osv, og når vi kom så var bare hovedbossen(e) der, vi wipa ganske tidlig og.

6331866[/snapback]

Det skal skje... etter 4-6 mins, så kan du bare daue, for bossene kommer uansett

6332091[/snapback]

working as intend i guess?

Lenke til kommentar

6331866[/snapback]

6332091[/snapback]

working as intend i guess?

6332164[/snapback]

aye aye

Lenke til kommentar

hei igjen... nå er jeg på vei til DM west for å gjøre dette, med enda en warlock på laget.

Han andre locken er på siste steget i mount-questet akkurat som jeg, bare at jeg er den eneste med itemsa som trengs. Jeg vet jeg kan åpne quest-portalen for han ved en senere anledning, men kan han gjøre questet sammen med meg nå?

Hvis jeg har flaks, så kommer det en kul warlock og poster før jeg starter summoninga :D

Lenke til kommentar
hei igjen... nå er jeg på vei til DM west for å gjøre dette, med enda en warlock på laget.

Han andre locken er på siste steget i mount-questet akkurat som jeg, bare at jeg er den eneste med itemsa som trengs. Jeg vet jeg kan åpne quest-portalen for han ved en senere anledning, men kan han gjøre questet sammen med meg nå?

Hvis jeg har flaks, så kommer det en kul warlock og poster før jeg starter summoninga :D

6333559[/snapback]

jepp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...