Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skygge beherskelse /undergang  :hmm:

Nei, Shadow Mastery /Ruin vil si i Affliction treet ned til Shadow Mastery 5/5, og ned til Ruin 1/1 i Destruction treet.

Correct me if I'm wrong.

6263595[/snapback]

du har fryktelig...... rett:)

Lenke til kommentar
hei har en lvl 38 warlock på dunemaul.

Om den build her er okey?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...050005102205141

om sm og  coex er SÅ bra så folk vil ha til?

6288300[/snapback]

Ser fin ut den, men ville heller satt et poeng mer i Emberstorm enn i Imp. Searing Pain.

Angående det med coex og sm: SM sier jo seg selv, er tilsvarende Emberstorm bare at det er for shadow dmg. CoEx syns jeg selv er noe dyrt, ettersom det koster en del talent poeng før du virkelig kjenner at det virker.

Forresten, her har dere en finfin addon :thumbup: .

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Hei igjen!

I dag starta jeg faktisk en dwarf warrior, fordi jeg ikke orka mer med warlocken min, han er lvl 13 nå, og gjort absolutt alle questa i Elwynn Forest, men de i Westfall er altfor vanskelig! F.eks skal jeg drepe 20 sånne maskiner, men de er jo lvl 15 :(

Noen tips om hva jeg bør gjøre? (Og ja, jeg er lsinnsykt ei av å måtte kille mobs hele tia får å tå tak i Soul Shard for å summone voidwalkern min)

Lenke til kommentar
Hei igjen!

I dag starta jeg faktisk en dwarf warrior, fordi jeg ikke orka mer med warlocken min, han er lvl 13 nå, og gjort absolutt alle questa i Elwynn Forest, men de i Westfall er altfor vanskelig! F.eks skal jeg drepe 20 sånne maskiner, men de er jo lvl 15 :(

Noen tips om hva jeg bør gjøre? (Og ja, jeg er lsinnsykt ei av å måtte kille mobs hele tia får å tå tak i Soul Shard for å summone voidwalkern min)

6288885[/snapback]

Skaff deg en egen bag til soul shards. Da kan du ha en kostant mengde, og bare fylle på når du bruker noen.

Du kan jo ta en tur til Dun Morogh og gjøre noen quests der, også dra tilbake til Westfall når du har blitt level 14-15. Men når du har void walker skal det vel ikke være noe problem å drepe mobs som er 2 level høyere enn deg?

Lenke til kommentar
Hvor kan jeg få tak i en bag til å fylle med soul shards? Og hvordan kommer jeg meg til Dun Morogh? :p

Det er startstedet til dvergene sant?

6293093[/snapback]

Tror vendors selger 14, evt 16-slottere... Du får også en soul shard bag (12 slots) når du fullfører questet for... hm... Succubus tror jeg det var. I tillegg kan du jo sjekke auction house.

Du kommer deg til Dun Morogh ved å dra til Stormwind, deretter bruke the tram (en slags undergrundsbane, bare spør en vakt etter den) for å komme deg til Ironforge. Dun Morogh er området utenfor Ironforge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...