Braindawg Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Mastery har jeg egentlig fokusert lite på, alt er reforga til hit og crit. Men ser stadigvekk chaosbolt gå over 200k, er også rimelig syk burst dmg for pvp. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvor mye spell power har du? Jeg har crittet noe over 200k, men da er det spesielle bosser eller når det er sol og måneformørkelse samtidig. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Litt usikker, har ikke pc tilgjengelig atm men bare søk opp Xfsb på armory, finner bare locken og warrioren min uansett. Muligens en char til Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Er det noen som har prøvd å ta CoS heroic solo som destruction warlock i det siste? Tenker på mount, så da er det vel litt tidspress også... Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Culling of Stratholme eller hva det heter. Sorry, sikkert feil forkortelse, er ikke så god på dem:). Men gikk opp for meg at det sikkert er på 10- eller 25-manns heroic at den rette bossen er der, og da er det vel ikke snakk om å soloe uansett. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 21. oktober 2012 Del Skrevet 21. oktober 2012 Culling of Stratholme er 5m dungeon... Og, 40-50k DPS på Fern med 464-gear, greit? Destro Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 nå vet jeg hva mine 200k+ crits kommer av, det er windsong proc med 1.5k mastery. jeg har også 16k SP. sorry for treg respons høyeste critt observert med bare windsong proc er 260k. høyeste chaosbolt crit med sol og måneformørkelse er 1.3m. er glad i store tall Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 1.3m? Det MÅ jo være på Gate of the Setting Sun, siste boss? For det er kun der du kan få så store crits, om du ikke har 509 gear. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 (endret) Mastery>Crit>Haste er best for Destro lock for tiden, for PvE vel og merke Endret 22. oktober 2012 av Rushpowr Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. oktober 2012 Del Skrevet 22. oktober 2012 Jepp, Mastery skalerer meget fint med Chaos Bolt. Crit vil jeg påstå til ett visst punkt. Husk at mesteparten av DPSen til en destro lock kommer fra 4x Chaos Bolt, det klatrer meg fra sisteplass over tankene til andre eller første. Men å caste CB på 2.7 sekunder... Huff, da tror jeg haste kommer mere til nytte. Crit opp til 20% elns kanskje. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Int - hit - Mastery - Haste/crit. Du burde nå et punkt på ca. 2,1k haste før du tar resten ut i crit. Da får du 1 ekstra immo hit og fortere ember regen. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 da har jeg reforga litt mer til mastery å ligger nå rett i underkant av 200k på chaosbolt, 197-199k. uten windsong proc ofc Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Critter tett mot 400k i raid med buffs og procs. På Gara'jal er det 530-550k Vil tro 25m ville gitt større. Kan se for meg på Will of the Emperors med Havoc på ene, sol og måne linet opp, og masse masse flaks. Det er 800k i en hit. Istedet for å fyre av alle fire på en gang fyrer du av to, første med havoc, så fyrer du inci til havoc er av igjen, og så to, første med havoc. Det skulle gitt insane DPS i forhold til andre rene singletarget ranged (ergo ikke multidotters) Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 ja jeg bruker å spare chaosbolts til havoc er klar jeg også om jeg har flere targets, pumper opp DPS-en veldig i et par sekunder Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Er på Elegon med guilder, ganske casual, så tar det i tempoet deres. Vi downer HC før neste patch kommer, realm first er ikke akkurat et mål så. Får vel se WotE snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå