Jakke Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hah, det er iallefall verre enn affli og destro Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg liker godt endringene for Destruction; må si det er litt moro å caste Fire and Brimstone (eller hva det heter) og så Immolate i store grupper med mobs. Og det at Rain of fire ikke er channeled lengre er også moro. En ting jeg er litt usikker på nå er pet. Foreløpig (før lvl 75) bruker jeg fremdeles Imp`n min, men har lest flere steder at de har gjort dps på de ulike demons ganske likt. Men ser også at det står at Observer er best for Destruction etter lvl 75; stemmer det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg finner det forferdelig kjedelig på lav level. Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Jeg finner det forferdelig kjedelig på lav level. Ja, det er ikke min favorittklasse heller, men før fikk jeg nesten ikke tid til å gjøre annet enn å dotte før mobsa var død; da særlig i dungeons. Nå føles det som om jeg rekker litt mer; selv om det er noget repeterende. Men har jo ikke spilt på høyt lvl ennå, veit ikke hvordan rotasjon er da; kanskje litt mer spennende? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Tror jeg har starta 4 locks og slutta på alle rundt lvl 40..det er bare kjedeeelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, jeg slutta min første på 40 for noen år siden og begynte å spille den igjen i går da guildet trenger en lock nå som "Have group, will travel" ikke er med oss lenger. Føler det var mye enklere før, da var det bare å sende inn VW, fyre opp noen dots og så samle inn sjela. Lett som en plett. Nå på lvl 44 har jeg corruption som eneste dot, og det å enten shadowbolte eller drain life saken til døde er rett og slett dølt! Lenke til kommentar
DontTouchMyPhone Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Kanskje snuse på et annet spec? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Har det siste døgnet prøvd affli, demo og destro og fant alle like kjedelige. Jeg liker å ha ørten ting å klikke på å sørge for at er med. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Da er vel gjerne lock en av de få klassene du har å velge, om ikke et annet spill hadde passet bedre? De klassene med minst å gjøre er vel gjerne druid tank, mages, balance druids og hunter. De verste er lock, shadow priest, kitty og, jeg vil påstå; healer druid, rett og slett pga mange spells som gjøre nogenlunde det samme, men til ulik grad, og til ulik casting time og manabruk. Så bruker du feil spell for mye så ryker manaen fort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Ja, jeg spiller feral til vanlig, så ... Men på lvl 40-something er det lite å klikke. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Level 40... Sånt husker jeg ikke, det er way back det... 2007 eller noe Såe, jah. Kanskje jeg burde levle en lock til for å huske hvordan det var å levle med lock igjen. Jeg husker bare level 60++, og da var det ikke så ille back in the days. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg forstår ikke hvorfor dere henger dere opp i hvordan en class er på lvl 40? Det har jo ingenting å si. Det tar ikke mer enn en uke med casual spilling for å nå 85 uansett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Jeg synes det tar lang tid å drepe mobs uten ørtogførti dots. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. oktober 2012 Del Skrevet 7. oktober 2012 Noen som har tanker om de tre specene i MoP? Mine tanker om Destro er at det er den beste specen for single-target sålangt, mye burst, lite DoTs, veldig langt fra tanken til locks generelt, ikke bare affli. Har ikke prøvd affli enda, speccer det nå. men det er veldig likt etter sigende. Demo suger pikk, som jeg ser det. Langt fra noe som likner lock som det var, og det er så lite å gjøre nå. CoE-Corr-SB spam til MC, Meta om 1000 DF, spamme SB knappen, evnt HoG en gang i mellom. DONE. Før var rotation/spell pri ti ganger verre. CoE - Corr - Immo - SB - om MC, Inci x3, Meta hvert andre minutt, om target under 35% SF spam. om CoE ble holdt av andre locker kjørte man CoD eller CoA, altså opp til tre DoTs som Demo, samme som Destro. Nå har Demo en DoT, Destro en Dot, Affli fortsatt 4-5. Lock dør for meg dag for dag. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Lock har jo blitt helt merkelig å spille... var vant til destr i pvp fra s11 å skal nå gå over til pve, å her er min oppfatning av specsa så langt. Destr: føles mer som mage som er påpekt litt lengre oppe her Affli: føles som en kaotisk versjon av shadowpriest. Demo: for enkelt og blir bare idiotisk facerolling. hvor ble det av warlock classen?! Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Har starta en shaman nå, og har en 46 mage som jeg vurderer å ta opp til 90 som main, alt etter hva som skjer med lock framover. Mage må buffes endel, så kan hende locks blir endra i samme patchen. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 mage trenger vel ikke buff? prøv fire, det er fantastisk dmg! men sukk ja, savner gamle destr Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Snakker med flere som sier at mage har langt fra bra DPS, og AoE er ikke-eksisterende. Mens andre ligger på topp DPS ligger alle magene i guildet på siste i dungeons, der alle er samme level, og cirka samme ilvl, eller dårligere enn magen. Og da snakker vi mager som toppa DPSen i raids i Cata. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Da er jeg tilbake for fullt som destr lock, 453 ilvl og decent dps. Digger chaos bolt crits med sacrifice talentet. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ja, jeg også. Eneste speccen som jeg finner brukande allround. Svak AoE, Tab-Immo tar tid, da er det mer moro å sette SoC på alle, nuke en og se moroa starte! Men ja, 458-geara nå, 40% mastery, moro å se 150-160k crits på Chaos Bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå