Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Fant frem locken min (lvl 37) og tenker å følge denne speccen

 

http://www.wowhead.com/talent#IbZcZIrbfRbsodo

 

Har aldri spilt destro så jeg har ikke snøring på effektiv rotation..søker jeg i google finner jeg poster fra 2009 og sånt, det gjelder neppe lengre. Har ikke ALT for mange valg, men. Bruker man imp helst da for ekstra damage?

Spellene mine er begrenset til shadowbolt, immolate, conflagration, corruption, bane of doom/agony, soulburn soullink soul harvest..

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Soul burn du mener? har ingen soul fire. Men det er jo ingen av spellene mine annet enn petene som har secondary effects som trigges av soulburn uansett..

 

Åja..de kommer på lvl 54 og 64 først. Er litt stusselig å bruke bare 2 spells frem til da vil jeg nå si. Så det blir vel noe searing pain spamming også.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Heheh..var innom scarlet monestary isted, jeg lå nederst på dps-lista med tett under 100 :p Men det var en arcane mage som spamma arcane blast og dro aggro hele tida så vi klarte å wipe på trash mobs to ganger..sukk. Og whinet på tanken om hvor mye han sugde hele tiden. Fatter ikke at folk gidder å lage så mye drama for en 10 minutters dungeon når de aldri ser hverandre igjen etterpå..må krangle og bitche hele tida.

 

Blir mest immolate-conflag-searing pain..og soul burn når den har CD for å få bedre damage på SP.

på bossene slappa jeg på et par curses også..men ble ikke store dps'n akkurat.

 

Men gikk opp fra 37 til 40 på litt over en time, da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Har hatt et halvt års pause fra wow nå og det har jo skjedd endel nytt med warlock.

 

Noen som kan anbefale et godt lvling spec fra 80-85? :)

Affliction og Demonology er begge bra specs. Affli er bra fordi du kan chainkite mobs. Med CoEX vil mobs aldri komme nær deg imens du har bra med dots på dem.

Som demo vil du kunne ha en pet son tanker veldig bra og en AoE root med din Hand of Gul'Dan. Felstorm kommer også ganske bra ibruk. Du kan AoE ned mobs enkelt hver 45 sec. Selv popet jeg meta og alle AoE som jeg hadde og tok ned 30 mobs selv engang i 84. Det ble VELDIG mye XP, 150k eller no. Det er også nice siden du kan solo vanskelige quests med felguarden din som tank.

 

Selv levlet jeg demo og det var ganske bra.

 

Jeg vil fraråde deg fra å levle destruction siden du ikke klarer å håndtere flere mobs samtidig og mana blir brukt opp fort, og du har heller ingen mobs som kan tanke for deg.

Lenke til kommentar

Har hatt et halvt års pause fra wow nå og det har jo skjedd endel nytt med warlock.

 

Noen som kan anbefale et godt lvling spec fra 80-85? :)

Demonology definitivt. Minuset er at den nissen av en felguard ikke tåler en dritt :ermm:. Jeg er 85 nå og har funnet ut at Demonology faktisk funker bra i instancer. Ligger på litt over 7000 damage der.

Lenke til kommentar

Jeg er 85 nå og har funnet ut at Demonology faktisk funker bra i instancer. Ligger på litt over 7000 damage der.

 

Alle speccs er balansert nå, så så lenge du spiller et specc du faktisk kan så er det nesten et fett hvilket du er i følge simcrafts.

Destruction skal i følge den oppdaterte versjonen ha et øøøørlite overtak på Drain-Affliction, med Demonology på en meget sterk tredje-plass.

 

Da står egentlig DPSen din mest på om du er god med speccet eller ikke.

Selv bruker jeg fortsatt Affliction da den gir meg best survivability og allsidighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...