Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

@Groet: Glem det jeg sa om å respecce, dra fra den guilden der. Offiserer som ikke skriver ordentlig engelsk og/eller er idioter er ofte et dårlig tegn. Men husk at å ha en pve-build alltid er det beste i raids, åpenbart.

 

Ang. sacc succ vs. SM så merket jeg at skaden min ble mindre når jeg gikk fra SM/ruin. Har dog ikke brukt mye gull, men har lekt en del med SM/ruin og DS/ruin. Er helt sikker på at jeg går rett tilbake til SM/ruin etter jeg har fått pvp-mount.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående succubus, i går duellerte jeg med min warlock lvl 58, prøvde meg på en epic geared warrior, men la merke til en ting han var immune mot Charm etter at jeg hadde seducet han 1 gang, og jeg fearet en gang og han var immune etter det, ikke noe deathwish eller zerkrage :S var det bare en en gangs bug? eller har blizz fiksa imba seduce-nuke-seduce-nuke?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Værdama: Med min 27 lock så seducet jeg i alle fall etpar ganger på rad en paladin. Jeg fearet han også en del ganger. (Dette var i BG, 1v1)

Lenke til kommentar

Sm/Ruin = Ned til shadow mastery i affliction treet og ned til Ruin i Destruction treet

 

md = Master demonologist i demonology treet

SL = Soul link i demonology treet.

osv

 

Håper det forklarte litt. Sjekk talent calculatoren på www.wow-europe.com så skjønner du nok mer;)

Lenke til kommentar

Får dessverre ikke til å se hvordan den siste builden din ser ut, men kan godt kommentere build 1.

 

Først må jeg kommentere at når du skal putte poeng i et talent, så er det like greit å maxe det ut så mye som nødvendig, her snakker jeg da særskilt om Night Fall og Demonic Embrace. Å putte bare et poeing i Night Fall som en vits. Ville heller ha droppet et poeng i Emberstorm eller i verste fall Demonic Embrace. Du har ikke så mye å velge imellom når det gjelder å velge bort.

Lenke til kommentar
Får dessverre ikke til å se hvordan den siste builden din ser ut, men kan godt kommentere build 1.

 

Først må jeg kommentere at når du skal putte poeng i et talent, så er det like greit å maxe det ut så mye som nødvendig, her snakker jeg da særskilt om Night Fall og Demonic Embrace. Å putte bare et poeing i Night Fall som en vits. Ville heller ha droppet et poeng i Emberstorm eller i verste fall Demonic Embrace. Du har ikke så mye å velge imellom når det gjelder å velge bort.

6258658[/snapback]

 

Det forklarer hvorfor jeg fikk så mange talent til overs, tenkte bare på å treffe nightfall.. Men begynner å tvile litt på nightfall. Proccer det så ofte for en PvP lock? Og hvor mye er egentlig intensity verdt? Har begynt å tvile på drain life og nå, frister med tre poeng i suppression.

 

Build 1 revised.

Her vurderer jeg å ta ut fra intensity og sette i

 

Build 2

Her er nightfall byttet ut med 4 poeng i aftermath. Jeg kommer jo til å bruke en del destruction. Her vurderer jeg å ta ut poeng fra intensity og sette i aftermath.

 

Build 3

 

Denne virker veldig fristende.

Endret av Torinogut
Lenke til kommentar

Om du går for 31+ in Destruction, så antar jeg du har en god del +dmg/healing eller +firedmg, og vil bruke CoE mer enn CoS. Da ville jeg heller puttet 5/5 i Imp. Searing pain istedenfor Fel concentration. 15% critsjanse bare fra talenter, 200% crits og +10% ekstra fra CoE vil resultere i finfin skade, og selv om Searing pain ikke får så fantastisk mye fra +dmg-items, så er 1.5 sekunder > 2.5 sekunder i PvP.

Lenke til kommentar
Om du går for 31+ in Destruction, så antar jeg du har en god del +dmg/healing eller +firedmg, og vil bruke CoE mer enn CoS. Da ville jeg heller puttet 5/5 i Imp. Searing pain istedenfor Fel concentration. 15% critsjanse bare fra talenter, 200% crits og +10% ekstra fra CoE vil resultere i finfin skade, og selv om Searing pain ikke får så fantastisk mye fra +dmg-items, så er 1.5 sekunder > 2.5 sekunder i PvP.

6259840[/snapback]

 

 

Noe slikt

 

Er ganske sikker på at jeg vil ha afermath nå. Etter som det er nærmest en ren PvP talent build. Når ble aftermath-sjangsen doblet? Mener å huske at det var 5% før..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...