Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Warlock (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)

 

* Bane of Agony damage has been reduced by approximately 12%.

* Bane of Doom damage has been reduced by approximately 12%.

* Corruption damage has been reduced by approximately 12%.

* Death Coil damage has been reduced by approximately 12%.

* Drain Life damage has been reduced by approximately 12%.

* Drain Soul damage has been reduced by approximately 12%.

* Immolate damage has been reduced by approximately 12%.

* Incinerate damage has been reduced by approximately 12%.

* Rain of Fire damage has been increased to be more comparable to other area-of-effect abilities.

* Searing Pain damage has been reduced by approximately 12%.

* Seed of Corruption damage has been reduced to be more comparable to other area-of-effect abilities.

* Shadowbolt damage has been reduced by approximately 12%.

* Soul Fire damage has been reduced by approximately 12%.

 

 

Demonology

 

* Hand of Gul'dan damage has been reduced by approximately 12%.

 

 

Destruction

 

* Chaos Bolt damage has been reduced by approximately 12%.

* Conflagrate damage has been reduced by approximately 12%.

* Shadowburn damage has been reduced by approximately 12%.

 

 

Bug Fixes

 

* Drain Life: The Soulburn version of this was charging 17% of base mana instead of 12% like the normal version. This has been corrected.

 

 

Nerfa gitt. Nå til Onsdag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AFFLICTION

 

Pros

Soul Swap is fucking awesome

Self healing

Instant Howl of Terror

 

Cons

No stuns

Mobs hit quite hard so unfeasible to multidot aoe grind

Mana issues

 

DESTRUCTION

 

Pros

Kill most targets without them reaching you (not at higher levels)

Shadowfury

Soul Leech

 

Cons

No real self heal other than Soul Harvest

Mana issues

 

DEMONOLOGY

 

Pros

Felguard (mortal strike + felstorm + 4sec stun) = your own tank and dps

Hand of Guldan 3sec snare + 3sec sun

You won't tank any mobs

Meta for burst + demonic leap stun + aoe (hellfire+immoaura+felstorm = dead mobs)

No mana issues

 

Cons

No self heal

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har en liten lock på rundt lvl 30 jeg ikke har rørt på noen mnd..kanskje jeg skal plukke han opp igjen nå som det er 1000 nye quester overalt i tillegg. Er det destruction som gjelder nå altså?

 

Hva menes med (not at higher levels) under cons? Klarer jeg ikke å nuke ned 12000hp før de kommer til meg på lvl80?

 

Hva slags pet bruker man? Har aldri spilt annet enn affliction, og aldri lengre enn rundt lvl 40.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Har ikke spilt på lock'en min på en stund, men får lyst til å levle den litt nå.

 

Har alltid brukt Demo opp til 35+? som den er nå, og når jeg går gjennom spec'et du linket over så ser jeg at Demonic embrace er 3/3 mens Dark arts er 2/3.

 

Må innrømme at jeg er 98% "grønn" når det gjelder warlock, så jeg drister meg til å spørre om hvorfor valget er sånn? Ikke at jeg stiller spørsmål om spec'et - mere prøver å forstå hvorfor stamina blir valgt foran redusert cast-tid for imp/økt skade for felguard/felhunter.

 

Takk for spec'ene forresten - skal bli gøy å prøve lock'en litt igjen.

Endret av Heseblesen
Lenke til kommentar

I Outland oneshottet jeg det meste med mortal striken til Felguard og hand of gul'dan, og i Northrend dør det meste etter immolate + conflagrate + chaos bolt, altså før det når fram til meg.

 

Ser dere diskuterer 80-85 da, det har jeg ikke peiling på.

 

In other news: Skal få warlocken min til 80 før neste tirsdag, destruction er helvetes kult.

Lenke til kommentar

 

Har ikke spilt på lock'en min på en stund, men får lyst til å levle den litt nå.

 

Har alltid brukt Demo opp til 35+? som den er nå, og når jeg går gjennom spec'et du linket over så ser jeg at Demonic embrace er 3/3 mens Dark arts er 2/3.

 

Må innrømme at jeg er 98% "grønn" når det gjelder warlock, så jeg drister meg til å spørre om hvorfor valget er sånn? Ikke at jeg stiller spørsmål om spec'et - mere prøver å forstå hvorfor stamina blir valgt foran redusert cast-tid for imp/økt skade for felguard/felhunter.

 

Takk for spec'ene forresten - skal bli gøy å prøve lock'en litt igjen.

 

Vil si det er en smakssak. Jeg liker å ha mest mulig HP mens jeg levler. Om det utgjør noe forskjell er mer usikkert. Får uansett et talentpoint på 81 som man kan putte der! Ville ikke brukt samme specs på 85.

 

Har lite peiling jeg også, særlig etter 4.0.3. Leste alltid at destro sugde til leveling og at det var bare affliction som gjelder. Men det er vel ikke sånn lengre?

 

Til levling generelt så er jeg egentlig helt grønn, men jeg kan ikke tenke meg at det har så mye å si hvilket spec man har. Levla en lock fra 55 til 80 siste måneden, som demonology. Pulle 8-9-10 mobs er ikke noe problem, bare tag den med corruption og trykk felstorm. (eventuelt pop meta + immo hvis det er nødvendig, sjeldent det er det)

 

Til 85 kommer jeg til å gå demonology av grunnene jeg nevnte i posten over!

Lenke til kommentar

nå som dual specc koster 250 gull er valget enkelt!

 

kjører destruction når jeg må drepe mye singel target da det er mye kjappere, bruker voidvalker pet av den enkle grunen at han har helt ok dps og kan gi meg shield om noe skal gå galt eller jeg velger og pulle litt ekstra.

 

når jeg skal soloe elite quester bytter jeg til felguard og lar felguarden drepe med hjelp av agony og corruption, og bare spammer health funel.

tar så og si alle elite quester solo uten problem. har bare vanelig quest reward items.

 

felguarden bruker jeg også der mobs står veldig tett, sender han på først og samler opp en liten haug, og nuker på felstorm og hellfire så dør gjerne 5-6 i slengen. blir det krise har man meta og immo aura, da blir det helt latterlig hvor fort store grupper dør :D

 

syns destrution er gøyest, synd dammagen min ble ganske hardt nerfa etter patchen, savner 10k soul fire på level 75 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...