Jakke Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Skifta navn på minions ja. Mista min Trusil (Thoosril), vet ikke hva navnet er nå. Fel Armor er verdt sin egen vekt i bæsj nå... Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Så locks er uten en eneste self buff nå da? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Nja, mage sin Arcane INt er jo ikke super akkurat, og Armorene til mage er ikke noe bedre enn Fel Armor slik den er idag. Men jeg har mista 400 SP faktisk. Det er ikke det at DPSen min er dårligere, det er det at jeg buffer raidet mindre. (Demo) Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Uff, liker ikke dette så bra. Et annet problem jeg har grunnet fel armour er at jeg har ca 8-9 gems jeg har spirit på. Og nå er jo disse useless(?) Så hva skal jeg gemme nå? Har en del crit gems på gearet mitt og ganske få haste gems. Forslag til hva jeg burde gemme? Burde det være balansert mellom crit og haste eller burde jeg bare gemme haste/crit? Er hit capped så det er ikke noe problem. Hvis dere hvilken gem jeg burde ta, så ta med farge og navn på den Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hmm, i leveling-fasen er ikke affliction like udødelig lenger. Men PoM-Pyro hver 45. sekund og shaman elemental ripoff har jeg ikke noe imot. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Fel Armor scaler ganske bra når man levler opp - på lvl85 gir den 650-ish spellpower. Samt vi får Dark Intent på 83! @Daggis: int+hit/int+haste og eventuelt reforge hit/crit til haste/mastery på gear (kommer an på spec) Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Da har jeg begynt å spille på warlocken min igjen, etter jeg slutta for godt over 3 år siden. Må si det var veldig greit å komme tilbake og ikke tenke Soul Shards. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Da har jeg begynt å spille på warlocken min igjen, etter jeg slutta for godt over 3 år siden. Må si det var veldig greit å komme tilbake og ikke tenke Soul Shards. Veldig stor lettelse, å ikke tenke på soulshards! Helt til man innser at man er i combat med 0 shards... Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Da har jeg begynt å spille på warlocken min igjen, etter jeg slutta for godt over 3 år siden. Må si det var veldig greit å komme tilbake og ikke tenke Soul Shards. Veldig stor lettelse, å ikke tenke på soulshards! Helt til man innser at man er i combat med 0 shards... Sant sant, hadde ikke gjort noe om det hadde vært et par til av den "nye" typen. Har foreløpig ikke hatt noe problem med det under leveling, men er ikke så ofte jeg bruker de heller da. Endret 21. oktober 2010 av Turboleif Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Hvert 45. sekund. Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Det er ikke nødvendig for meg å bruke det så ofte når jeg levler. Der går det bare i immolate/conflagrate nesten. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 bump! hvor kan jeg se alle pets/minons eller hva det heter (combat pets) shift-p viser bare det petet som er summoned, finner ingenting i spellbook/abilities(?), er heller ingenting i talents.... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det blir gøy å spille demo warlock i cataclysm. Åpningen på en vanlig bossfight: (COE) Bane of Doom Immolate Hand of guldan Corruption Felstorm Metamorphosis Immolation Aura Demon Soul Soulburn Soul fire Pot (eventuelt prepot siden de varer i 25sec) Digger det! @-silenz-: http://www.wowhead.com/spells=7.9#0-3+1 - der står det hvilket level man får de forskjellige Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva er forskjellen på Infernal og Doomguard? Slik jeg har forstått det deler de cooldown, er de egnet for forskjellige specs? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 @-silenz-: http://www.wowhead.com/spells=7.9#0-3+1 - der står det hvilket level man får de forskjellige er over lvl 40 og finner ikke felhunter..... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du må vel gjøre quest hos warlock trainer for å "låse opp" petene etterhvert? Sånn var det før hvertfall. Bekjempe en voidwalker for å få den, bekjempe succubus for å få henne, bekjempe en felhunter for å få den? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 trodde det ble anderledes etter patch... anyways finner jeg ikke pet taben Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du kan enten gjøre quests for å få de eller vente 4-5 levler for å trene de normalt. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hva er forskjellen på Infernal og Doomguard? Slik jeg har forstått det deler de cooldown, er de egnet for forskjellige specs? Infernal brukes som demo, Doomguard som affli/destr. (under Heroism/Bloodlust) Infernal gjør AOE damage i tillegg til singletarget Doomguard spammer shadowbolts Endret 18. november 2010 av nazrm Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Vurderer å spille warlock igjen. Levlet en pre-tbc, men den er desverre slettet. Har fra før en lvl 80 paladin og en lvl 80 DK, men ønsker en ren dps-class som kan stå på avstand. Hvordan er locks i pvp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå