Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, liker ikke dette så bra.

 

Et annet problem jeg har grunnet fel armour er at jeg har ca 8-9 gems jeg har spirit på. Og nå er jo disse useless(?)

Så hva skal jeg gemme nå? Har en del crit gems på gearet mitt og ganske få haste gems. Forslag til hva jeg burde gemme? Burde det være balansert mellom crit og haste eller burde jeg bare gemme haste/crit?

 

Er hit capped så det er ikke noe problem. Hvis dere hvilken gem jeg burde ta, så ta med farge og navn på den :thumbup:

Lenke til kommentar

Da har jeg begynt å spille på warlocken min igjen, etter jeg slutta for godt over 3 år siden. Må si det var veldig greit å komme tilbake og ikke tenke Soul Shards. :)

 

Veldig stor lettelse, å ikke tenke på soulshards! Helt til man innser at man er i combat med 0 shards... :D

 

Sant sant, hadde ikke gjort noe om det hadde vært et par til av den "nye" typen.

Har foreløpig ikke hatt noe problem med det under leveling, men er ikke så ofte jeg bruker de heller da.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det blir gøy å spille demo warlock i cataclysm. Åpningen på en vanlig bossfight:

 

(COE)

Bane of Doom

Immolate

Hand of guldan

Corruption

Felstorm

Metamorphosis

Immolation Aura

Demon Soul

Soulburn

Soul fire

Pot (eventuelt prepot siden de varer i 25sec)

 

Digger det!

 

 

@-silenz-: http://www.wowhead.com/spells=7.9#0-3+1 - der står det hvilket level man får de forskjellige

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på Infernal og Doomguard? Slik jeg har forstått det deler de cooldown, er de egnet for forskjellige specs?

 

Infernal brukes som demo, Doomguard som affli/destr. (under Heroism/Bloodlust)

 

Infernal gjør AOE damage i tillegg til singletarget

Doomguard spammer shadowbolts

Endret av nazrm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...