Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet?

 

Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life?

Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper?

Lenke til kommentar

Pet kommer an på spec, men på din level er jeg ikke sikker på hva som gir mest dps. Felhunter pleier vel være vanlig som affli (ikke 100% sikker, var succubus tidligere), og imp som destro. Demo før FG aner jeg ikke.

 

På bosser slenger du bare opp de dots du har og spammer SB/incinerate avhengig av specc. På trash må du bare se det an i forhold til trashets hp og deres dps. Dør mobsa før dotsa har gått halveis kan du droppe dots, ellers spammer du seed of corruption/rain of fire (aoe-spellsa krever vel et visst antall mobs for at det lønner seg fremfor SB/inc).

Lenke til kommentar

Hva er "regelen" med warlocks og pets? Sliter litt med å finne ut hvilken jeg skal bruke nå. Gir imp mere dps enn succubus eller felhunter? voidwalkern er useless, den holder ikke aggro mere. Jeg er 36. Bruker man "alltid" imp i dungeons som en slags regel pga stamina-buffen til hele partyet?

 

Og hva er det jeg skal gjør i dungeons? Samme taktikk som med single mobs? Hive på dots, og drain life?

Eller spamme shadowbolt istedet? Eller bruke den fire rain-tingen på trash-grupper?

Fortell hvilken spec du har så blir det enklere å hjelpe deg med hvilke spells du bør bruke.

 

Når det gjelder Voidwalkeren så vil den holde best aggro med en Demonology spec, men uansett holder den ikke like bra aggro som en ekte tank så du må holde litt igjen på dps.

 

Forøvrig så er Voidwalkeren den beste pet å bruke hvis du skal soloe elite quester, men da må du ha en Demonology spec.

 

Fra lvl70 til lvl80 kjørte jeg demo spec og soloet alle elite questene med Voidwalker.

Den eneste elite questen jeg var i gruppe for å gjøre var Amphiteater i Zul Drak.

 

Driver å levler en priest nå som er lvl76 og jeg klarer kun elite quester som er beregnet for 2 spillere som priest så Warlock med rett spec er kanon bra for solo levelling.

Lenke til kommentar

Inntil du får Seed of Corruption så bør du bruke Rain of Fire på grupper med 3 eller flere mobs i en instance. Demo eller destro spec bruker du kun rain of fire som aoe spell.

Er ikke 100% inne på affliction, men du fyller opp med dots på din target og så er det vel Shadowbolt ved den proccen(tror den heter Nightfall).

 

Når det gjelder om du skal respecce eller ikke så er det jo opp til deg selv.

 

Destro er best hvis du levler for det meste i instancer. Affliction er bra ved at du kan pulle mange mobs solo og dotte de opp, og litt fear for å ikke ta for mye skade.

 

Demonology har best survivability ved at du får sterkere pets som holder bedre aggro + soul link. Og også best spec for å soloe eliter. Spesiellt eliter som er imun mot fear.

Lenke til kommentar

Affli har nzrm skrevet ovenfor.

 

Destro blir vel: CoE (eneste curse en Destro skal bruke, så fresmt ikke en annen lock kjører den) -> Immolate -> Corr -> Conflag -> Chaos Bolt -> Inci til Conflag. Ellers så er det priority på Immolate så Corr. Conflag når off CD, CB når Conflag er oppe.

I følge Elitist Jerks skal man holde oppe CoE hvis ingen andre har den oppe og hvis ikke skal du bruke Curse of Doom hvis bossen overlever i mer enn 1 minutt. Og Corruption skal bare være oppe hvis det er movement fight.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fel armor gir vel bare 160? spellpower nå, tror ikke det er noe talents/glyph for og gjøre spirit om te SP.

Satt opp demo spec, men får ikke pressa mer enn 8.5k dps på dummy, noen som kan anbefale en god rotation? Har jo ikke verdens beste gear heller da, 3.4k sp og 17% haste, 33%crit

Noen som har satt opp en bra aff spec som dem kunne gitt en link til?

 

EDIT: Noen andre som har fått nytt navn på demonene sine?

Endret av SlevenMek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...