Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Skinning og Mining eller Skinning og herbalism. Da bare plukker du ting fra bakken mens du quester, og selger alt du finner på AH. Easy money. Mange professions bruker mining ore, leatherworkere og blacksmiths bruker div.leather, og alchemy mm bruker herbs, så folk som ikke gidder samle ting selv kjøper alle mats på AH.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Jeg vet at dette spm har blitt spørt og svart flere milliarder ganger, men jeg gidder ikke lete igjennom mange hundre sider akkurat nå.. Lurer bare på hva slags prof jeg skal starte (ny warlock) med og hva jeg kan tjene penger på i AH.

Jeg hadde mining og tailoring på min lock til å begynne med og har det enda. Om du miner i Nagrand for ores så kan du tjene ganske fett. Samtidig som tailoring buffer deg en del og du kan selge tailoring enchants...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har en destro lock med 4955 gs.

 

Har vanligvis brukt curse of agony på bosser i heroics, i går tenkte jeg at jeg skulle teste ut curse of elements istedet.

 

Ble en merkbar dps økning.

 

På de 5 bossene i stratholme lå jeg fra 4900 til 6200 dps.

 

Ganske fornøyd nå, og gjorde bedre dps på bossene enn en retri pala med 5,9 k gs.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God dag folkens!

Har en level 80 warlock som jeg sliter litt med. Er en stund siden jeg har spilt warlock ettersom jeg aldri gadd kjøpe nytt gamecard/spilletid. Forøvrig i den siste tiden spilt på en rogue.

 

Her er en armory link til min karakter: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Lisp

 

Noen som kunne lagd et forslag til build som vil maksimere DPSen? Er ikke helt spesialist lenger, så plasserte talents der det så ok ut. For øyeblikket klarer jeg bare å skvise ut 2500 dps ca ved å rotere på: Curse of the Elements, Corruption, Unstable Affliction, Haunt og Shadow Bolt.

Eventuelt noen som vet om enkelte items jeg kan lett skaffe fra dungeons som er bedre. Raids får jeg aldri plass i uansett, så helst vanlige 5-man dungeons.

 

 

Takk,

-samaron

Lenke til kommentar

Et par ting:

- Glyph of Quick Decay istedet for COA

- 3/3 suppression siden du ikke er hit-capped (ditch amplify curse)

- Metagem til head -> Chaotic Skyfire

 

Hvis du gjør heroics (hvilke som helst) for å få triumph badges, så kan du kjøpe deg set items og mye annet snacks som er betydelige upgrades til det gearet du har nå.

 

http://www.wowhead.com/items?filter=si=1;ub=9;cr=118;crs=47241;crv=0

 

Når du har et par sånne kan du sikkert få deg gruppe til de nyere 5man instancene, og der dropper det endel bra greier, blant annet en trinket. (nevermelting ice crystal)

Lenke til kommentar

Takker nazrm! Endret på glyphen og talent poengene nå. Da var det bare å ta meg tid til å pløye gjennom noen random heroics og skaffe badges og gear, så er jeg "back in business." Noen spesiell rotasjon som er å anbefale, eller er det nok å prøve å holde oppe alle DoTs og spamme Shadow Bolt?

 

En annen ting som sikkert er litt off-topic: Hva er dette gearscore greiene alle maser om? Dette er vel en ny greie som nok kom i en patch i perioden jeg ikke tok meg tid til å ordne mer spilletid. Hvor ser jeg denne "gearscoren"?

Lenke til kommentar

I heroics pleier jeg bare å slenge opp corr og UA på forskjellige targets, og så nuke med SB. Har ikke så mye å si der egentlig. (Eventuelt bare seed of corruption AOE spam) I raid eller på bosser er den optimale rotasjonen noe slikt: (COE hvis det ikke er oppe) SB -> SB -> haunt -> corr -> UA -> COA og så SB som filler når alt er oppe.

 

Gearscore er en addon som gir deg et tallnummer basert på hvilket itemlevel gearet ditt har overall. Det er mye mas om det fordi enkelte folk som lager grupper krever at du har en viss gearscore for å få joine.

Lenke til kommentar

Hvorfor kjøre CoA etter CoE? Da er jo vitsen me CoE borte etter en rep av rotation.

 

Og i raid AoE. Husk å få inn Haunt, UA og en SB før SoC, da du får tre stacker med Shadow Embrace, hvilket gir veldig god boost på AoE (iallefall på valgt target. Å slenge DoTs på de andre mobs innimellom går greit. Jeg gikk fra 7k crit på SoC til 12k crit bare på dette.

Lenke til kommentar
(COE hvis det ikke er oppe) SB -> SB -> haunt -> corr -> UA -> COA og så SB som filler når alt er oppe.

 

Dvs som jeg ser det: CoE-SB-SB-Haunt-Corr-UA-CoA-SB. Hvorfor CoE så CoA? Kjør heller CoE hele tiden så får alle mer gain enn at du får mer gain (diskterbart om CoA er bedre enn CoE selv for locken). Om 4 casters får 5% mer DPS er bedre enn at en får 10%

Lenke til kommentar

Affli har nzrm skrevet ovenfor.

 

Destro blir vel: CoE (eneste curse en Destro skal bruke, så fresmt ikke en annen lock kjører den) -> Immolate -> Corr -> Conflag -> Chaos Bolt -> Inci til Conflag. Ellers så er det priority på Immolate så Corr. Conflag når off CD, CB når Conflag er oppe.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Corr fordi jeg mister ikke mye i forhold til hva den gir. Men om jeg har Conflag av CD, CB går av CD etter Conflag er casta, så driter jeg i Corr den runden, og kjører på om det passer bedre neste.

 

Samme med druiden min. Må lære seg å ta ting inn og ut av rotation ettersom det passer og er nødvendig.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle starte en ny diskusjon her for warlocks som pvper :)

 

Felhunter mister sin defensive dispell i cataclysm, den får impen. Den blir i tillegg bedre fordi den dealer ~300 damage til deg når du bruker den, så du kommer ut av sheeps / sap / blind osv uansett.

 

Så, silence + offensive dispell vs defensive dispell.

 

Discuss!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...