Felhart Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Poster her istedenfor å lage en ny unødvendig tråd. Forhåpentligvis får jeg litt respons. Kom nettopp tilbake til WoW etter et par måneder borte. Er veldig utdatert om classen, og lurer på en del grunnleggende ting. Har kun 5k GS (Irriterende, I know - Men gir iallfall en pekepin på hvordan jeg ligger an) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&cn=Desprail Det jeg lurer på: Hva er neste steg for meg? Hva burde jeg nå gjøre? Tenker da på hvor jeg burde sikte til for å skaffe bedre gear så jeg tilslutt kan begynne å raide litt ordentlig igjen. Må det respecc til også? Føler meg litt lost! Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Hallais! Gear ser ok ut, så du kan starte med å skifte spec til destruction/affliction eller demon om du har lyst å spille. Etterhvert kan du skrive application til guild ) Lenke til kommentar
Felhart Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Takk for svar! Skal tas til etteretning! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Få deg en til Tier-item... Bonusen er MEGET bra siden du har speccet empowered imp på talent-treet ditt... Endret 12. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Nå begynner det å bli skummelt mye haste på meg... 1083 unbuffed (regner med spellstone siden locks ikke er noe uten dem). Legg på 250 med Black Magic. Legg på en Haste Pot. Snakker vi Soul Fire under GCD her? Seff også 3800 i SP buffed med Demonic ettellerannet og Fel Armor. Så kommer jo Muradins Spyglass, samt pet crit-procen. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Bruker firestone siden jeg er Destro lock.. Men bruker du Black Magic i stedet for SP? Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sliter med å finne bra pre-raid trinkets til aff locken min. Hitratingen min er grei uten trinket, og nevermelting ice crystal dropper jo faenmeg aldri. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Grizzler: Jepp. Gainen er lite på begge for meg atm egentlig. Så går for det samme. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 *Mine innlegg* Starta med wow 2-3 dager siden. Lagde da en Undead Warlock. Er nå lvl 20 og still rising ^^ Tenkte det ville være lurt å følge med i denne tråden for litt tips om Warlock og WoW generelt. Hvis det er noen som har noen gode forslag eller tips for meg som nybegynner, så er det bare å spytte ut Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Spec affli 10-60 iaf Så demo i 60. PVP-folkens. Hva skal jeg gemme på lock? Jeg har stam på alt siden jeg tanket Keleseth i ICC. Hjelper lite med 32k HP.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Spec affli 10-60 iaf Så demo i 60. PVP-folkens. Hva skal jeg gemme på lock? Jeg har stam på alt siden jeg tanket Keleseth i ICC. Hjelper lite med 32k HP.. Demo: SP og Spirit Affli: SP og Haste Destro: Sp og Crit. Edit: Du trenger heller ikke å gemme stam for keleseth så lenge du er demo, bare husk å bruk abilitiene du har (shadow ward f.eks), meta, og slike ting når det trengs. Hvis pettet ditt dør (noe han gjør i de fleste tilfeller) bare bruk fel domination og vips! Så er du på start igjen. Jeg klarte det iallefall meget greit (fikk også achievementen "The Orb Whisperer") uten å gemme noe stam i det hele tatt. Endret 4. august 2010 av NiXx Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Demo skal ha haste. Det er etter SP i følge alle guides. Spirit gir meg mer SP, men det er ikke verdt det i forhold til haste. Iallefall PVE da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 For meg er Demo kun effektivt for harde hits under 35% og buffen som du gir til raidet. Om det koster meg litt DPS so be it, den blir uansett veid opp med de ekstra 100/200 spellpower du tjener fra spirit/sp spam-gemming hvis du tar med hele Raidet i konklusjonen. Guides er kun for din egen DPS, men noen ganger må man ofre litt av sin egen DPS for raidets beste. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jeg har 4200-4500 i SP med pet buff og trinket (Muradins spyglass), så det er en grunn til at jeg ikke trenger mer av noen av de. Jeg har og 31% crit og 1082 haste (med stone). Altså er det eneste jeg kan tjene på er bedre gear (er hit-capped, litt crit istedet hadde vært fint). Vil ikke miste haste for crit da.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Selvfølgelig avhenger alt av hva slags gear du har, men den "lista" jeg lagde er et fint utgangspunkt til man kommer til det punktet hvor man får nok av enkelte stats. Fortsatt ville jeg ikke nølt med å gå opp til 5,5k SP som jeg hadde en periode, hvilket gir hele raidet mitt 550 Spell Power. Ganske så sexy. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Når man er i raid så har man mage buff, boomkin buff, DK buff osv. Fins også grenser. Haste og SP er main for Demo med en gang man er hitcapped. Med 4200 SP og 1082 haste har jeg mer enn nok av begge. Uansett, spørsmålet, som du sikkert ikke fikk helt med deg, gjelder PVP. Da driter jeg i raid buff. (Går forøvrig demo/destro hybrid) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Ah, da beklager jeg. Trodde selvfølgelig det var snakk om PvE. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Åh nei, der har jeg god peil Derfor jeg svarte slik for meg Nei, i PVP-gear.. Nå er alt gemma stam for Keleseth.. I ICC hadde jeg 46k HP buffed (ICC10). Men det hjelper ikke i PvP. Haste SP Hit Spellpen Resillience Stamina Hvilken rekkefølge skal disse plasseres i tro *hmm* Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hei, Jeg vet at dette spm har blitt spørt og svart flere milliarder ganger, men jeg gidder ikke lete igjennom mange hundre sider akkurat nå.. Lurer bare på hva slags prof jeg skal starte (ny warlock) med og hva jeg kan tjene penger på i AH. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå