Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Poster her istedenfor å lage en ny unødvendig tråd. Forhåpentligvis får jeg litt respons.

 

Kom nettopp tilbake til WoW etter et par måneder borte.

Er veldig utdatert om classen, og lurer på en del grunnleggende ting.

 

Har kun 5k GS (Irriterende, I know - Men gir iallfall en pekepin på hvordan jeg ligger an)

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ragnaros&cn=Desprail

 

Det jeg lurer på: Hva er neste steg for meg? Hva burde jeg nå gjøre? Tenker da på hvor jeg burde sikte til for å skaffe bedre gear så jeg tilslutt kan begynne å raide litt ordentlig igjen.

Må det respecc til også?

 

Føler meg litt lost!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Nå begynner det å bli skummelt mye haste på meg... 1083 unbuffed (regner med spellstone siden locks ikke er noe uten dem). Legg på 250 med Black Magic. Legg på en Haste Pot. Snakker vi Soul Fire under GCD her? :D

 

Seff også 3800 i SP buffed med Demonic ettellerannet og Fel Armor. Så kommer jo Muradins Spyglass, samt pet crit-procen.

 

:D

Lenke til kommentar

*Mine innlegg*

 

Starta med wow 2-3 dager siden. Lagde da en Undead Warlock.

Er nå lvl 20 og still rising ^^

 

Tenkte det ville være lurt å følge med i denne tråden for litt tips om Warlock og WoW generelt. Hvis det er noen som har noen gode forslag eller tips for meg som nybegynner, så er det bare å spytte ut :thumbup:

Lenke til kommentar

Spec affli 10-60 iaf

 

Så demo i 60.

 

PVP-folkens. Hva skal jeg gemme på lock? Jeg har stam på alt siden jeg tanket Keleseth i ICC. Hjelper lite med 32k HP..

 

 

Demo: SP og Spirit

Affli: SP og Haste

Destro: Sp og Crit.

 

 

 

Edit:

 

Du trenger heller ikke å gemme stam for keleseth så lenge du er demo, bare husk å bruk abilitiene du har (shadow ward f.eks), meta, og slike ting når det trengs.

Hvis pettet ditt dør (noe han gjør i de fleste tilfeller) bare bruk fel domination og vips!

Så er du på start igjen.

 

Jeg klarte det iallefall meget greit (fikk også achievementen "The Orb Whisperer") uten å gemme noe stam i det hele tatt.

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

For meg er Demo kun effektivt for harde hits under 35% og buffen som du gir til raidet.

Om det koster meg litt DPS so be it, den blir uansett veid opp med de ekstra 100/200 spellpower du tjener fra spirit/sp spam-gemming hvis du tar med hele Raidet i konklusjonen.

 

Guides er kun for din egen DPS, men noen ganger må man ofre litt av sin egen DPS for raidets beste.

Lenke til kommentar

Jeg har 4200-4500 i SP med pet buff og trinket (Muradins spyglass), så det er en grunn til at jeg ikke trenger mer av noen av de.

 

Jeg har og 31% crit og 1082 haste (med stone). Altså er det eneste jeg kan tjene på er bedre gear (er hit-capped, litt crit istedet hadde vært fint). Vil ikke miste haste for crit da..

Lenke til kommentar

Selvfølgelig avhenger alt av hva slags gear du har, men den "lista" jeg lagde er et fint utgangspunkt til man kommer til det punktet hvor man får nok av enkelte stats.

 

Fortsatt ville jeg ikke nølt med å gå opp til 5,5k SP som jeg hadde en periode, hvilket gir hele raidet mitt 550 Spell Power.

Ganske så sexy.

Lenke til kommentar

Når man er i raid så har man mage buff, boomkin buff, DK buff osv. Fins også grenser. Haste og SP er main for Demo med en gang man er hitcapped.

 

Med 4200 SP og 1082 haste har jeg mer enn nok av begge.

 

Uansett, spørsmålet, som du sikkert ikke fikk helt med deg, gjelder PVP. Da driter jeg i raid buff. (Går forøvrig demo/destro hybrid)

Lenke til kommentar

Åh nei, der har jeg god peil :) Derfor jeg svarte slik for meg :)

 

Nei, i PVP-gear.. Nå er alt gemma stam for Keleseth.. I ICC hadde jeg 46k HP buffed (ICC10). Men det hjelper ikke i PvP.

 

Haste

SP

Hit

Spellpen

Resillience

Stamina

 

Hvilken rekkefølge skal disse plasseres i tro *hmm*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...