Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pvp skal jo bli "fiksa" alle får mye mer hp, damagen skal ikke øke så mye. Så det skal bli mindre burst :p

Hvordan det ender kan jo bli spennende.

Om det blir som TBC (jeg spilte rogue/druid for det meste, hvor kamper mot andre healer-dps teams i 2v2 ofte kunne vare leeeeeeenge) tror jeg det blir slutten på min pvp og dermed også wow-karriere :D

 

Får håpe det blir en mellomting mellom BC og wotlk :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei,

 

Jeg har lvlet en lock til 80, og synes at Affliction er gøy, så jeg tenker å fortsette med det. Jeg merker stor forskjell på dps,en jeg gjør på forskjellige bosser. eks i VOA gjør jeg nesten 6 k dps på flamewatcher-fyren, mens jeg er under 3 k på Icewatcher (eller hva de heter:)). detter er selvølgelig fordi jeg må nuke orbs når de spammer, men jeg synes likevel jeg gjør lite dps der. Noen som har noen tips til å gjøre maks dps som affl. lock i slike fighter?

 

mvh Rber

Endret av Rber
Lenke til kommentar

pvp skal jo bli "fiksa" alle får mye mer hp, damagen skal ikke øke så mye. Så det skal bli mindre burst :p

Hvordan det ender kan jo bli spennende.

Om det blir som TBC (jeg spilte rogue/druid for det meste, hvor kamper mot andre healer-dps teams i 2v2 ofte kunne vare leeeeeeenge) tror jeg det blir slutten på min pvp og dermed også wow-karriere :D

 

Får håpe det blir en mellomting mellom BC og wotlk :)

Etter previewet gleder jeg meg ikke engang. Cataclysm kommer til å bli dritkjedelig pvp-wise, imo

*host signatur kremt* :D

Endret av SML
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Spørs på Gear.

Destro er bedre inntil man får ganske så bra gear med tanke på Burst, mens affli er bedre når man begynner å få over 5,5k ish.

 

Spørs også på om man klarer rotations og slikt så klart.

 

men jeg synes likevel jeg gjør lite dps der. Noen som har noen tips til å gjøre maks dps som affl. lock i slike fighter?

 

DoT opp adds/orbs og putt alltid haunt på Icewatcher sånn at Corruption (og så mange andre dots som mulig) er oppe.

Lenke til kommentar

Noen som har en forklaring på dette:

 

Jeg hadde SB som filler på min Demo-spec. Så tok jeg og testa, og Inci var hakket bedre. Så jeg respecca helt likt, men tok bort SB og la noen poeng i Improved Demonic Tactics, og noen i mindre manabruk i Destro (dunno navn).

 

Jeg gikk ned i DPS med det, ikke spør hvorfor, men forklar meg :)

Lenke til kommentar

Noen som har en forklaring på dette:

 

Jeg hadde SB som filler på min Demo-spec. Så tok jeg og testa, og Inci var hakket bedre. Så jeg respecca helt likt, men tok bort SB og la noen poeng i Improved Demonic Tactics, og noen i mindre manabruk i Destro (dunno navn).

 

Jeg gikk ned i DPS med det, ikke spør hvorfor, men forklar meg :)

Lenke til kommentar

Noen som har en forklaring på dette:

 

Jeg hadde SB som filler på min Demo-spec. Så tok jeg og testa, og Inci var hakket bedre. Så jeg respecca helt likt, men tok bort SB og la noen poeng i Improved Demonic Tactics, og noen i mindre manabruk i Destro (dunno navn).

 

Jeg gikk ned i DPS med det, ikke spør hvorfor, men forklar meg :)

 

 

 

 

skjedde det samme med meg når jeg respecca fra lvling specc til dps specc på priesten. følte jeg gikk ned 500 i dps når jeg hadde tatt vekk silence/stun/kortere cooldown på fear og alt det.

 

:S

Lenke til kommentar

Ja, men jeg fikk bedre DPS med Inc før MC procet også. Med Improved SB 5/5. Så tok jeg bort den og satte de poengene i pet crit, og da fikk jeg dårligere DPS med Inc som filler :S Men kjører Paragon-style med SB -> *MC* -> 3xInci -> SB til Corr og/eller Immo går ut.

Lenke til kommentar

Og dette testet du på dummy? Med mindre du har kjørt det gjennom en simulator så ville jeg bare holdt meg til det som er akseptert som det optimale. De fleste specs/rotasjoner og gear mixups har blitt testet opp og ned for å finne ut hva som er best. Anbefaler deg å sjekke EJ (elitist jerks) om du ikke allerede gjør det, der finner du mye tall på forskjellige rotasjoner og best-case-scenarios.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Gå på med nonset-delene du :) Med en gang du nærmer deg full T9, pluss nonset-delene (pluss noen trinketer og ringer) så får du deg lett inn i ICC10 (og RS10), og da går gear fort unna, både mtp. Frost Emblems og rent gear :)

 

Forøvrig... Demo i PVP.. moro :D Sto en klunge i Hong Kong (Strand of the Asians), Meta, Immolation Aura, Charge, Hellfire. Folk datt som fluer :D

Endret av Jimbolaia Jones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...