Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Levle i dungeons etter 70? Kan noken slå locks i det heile tatt på aoe?

Har ikkje vert med på at noken har vert i nærheten av dps'en enda. (Kanskje med unntak av dk tanks (faktisk)).

Jamt mellom 2.5 til 4k dps. SoC spam fra helvete. Det her må jo vere hinsides på 80. Har 6 classes på 80, men lock har eg aaaldri hatt drill på.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det er noe annet lurt jeg kan invistere de 3 "ekstra" talent poengene mine når jeg er fullt hitcappa (446), i stedet for å bruke de på Soulleech. Er det noe som jeg kan bruke det på for øke dps? Er Destro, og kjører 0/13/58 når jeg er hitcappa og 3/13/55 når jeg trenger hit.

Er på Ravenholdt - Angwena, har ikke tilgang til Armory fra jobb.

Lenke til kommentar

Shadowpriests, men ingenting slår en demonology warlock i metamorphosis som spammer Rain of Fire med Immolation på seg.

Hvorfor gjøre RoF, når man kan gjøre SoC?

Scaler bedre med haste, som er the shit som demonology. Gøy å se 6-7k crits hvert 1 1/2 sekund :>

Lenke til kommentar

Shadowpriests, men ingenting slår en demonology warlock i metamorphosis som spammer Rain of Fire med Immolation på seg.

Hvorfor gjøre RoF, når man kan gjøre SoC?

Scaler bedre med haste, som er the shit som demonology. Gøy å se 6-7k crits hvert 1 1/2 sekund :>

Jeg synes det er morsommere med 9k damage hver "1 1/2" sekund jeg, derfor bruker jeg SoC og ikke RoF.

Lenke til kommentar

Den her immolate greia har eg for øvrig aldri heilt fått drill på.

Når en får immolate på boss, ka critter bedre då? (Har fått forståelsen av at enkelte ting critter bedre då). Alle fire spells? Enkelte firespells?

Ding 75 for øvrig.

All damage +10%.

Conflagrate +25% crit (+ at den kan brukes da.)

Er det jeg husker i farten. :)

Lenke til kommentar

"Er det noe limit på hvor mange dots man kan ha på? merker bare at en dot forsvinner når jeg setter på Immolaten på slutten

(Unstable Affliction, Curse of agony og Corruption)"

UA og immolate kan du ikke bruke samtidlig. når du kaster immolate overskriver den UA.

afflocks skal ikke bruke immolate :)

Lenke til kommentar

Hei

Er lvl 80 destruction warlock. Har litt over 4k dps i raids, som er litt lite. Har 2-3k dps i hc dungeons og er tydeligvis verdens verste dps på grunn av dette..

Rotation er immolate, chaos bolt, conflagate og incinerate.

Hva kan jeg gjøre for å få bedre dps? (jeg raider ikke så mye, men vil gjerne komme meg gjennom en hc uten at folk klager på for dårlig dps)

Endret av Gresskar
Lenke til kommentar

(Curse of Doom) -> Immolate - Conflagrate - Chaos Bolt - Incinerate er slik "rotasjonen" burde se ut. Nå setter jeg rotasjon i gåseøyne fordi det egentlig ikke er en rotasjon, men heller en prioriteringsliste. Immolate skal alltid være på target (dog aldri clip ticks), Conflagrate skal benyttes hver cooldown, helst. Og Chaos Bolt når den er ledig. Ellers Incinerate-spam. (Jeg satt Curse of Doom i parantes fordi denne skal kun benyttes over Curse of Elements når a) det ikke er boomkin/unholydk i raidet eller b) du har bitchduty).

Med det gearet du har burde du gjøre oppimot 6000dps. Gearet ditt på en annen side, er litt spesielt. Trinket (Resurgence), våpen og ene ringen (Heartmender) er ikke akkurat Warlock gear. Ellers socketer man kun: 23sp (Røde slots), 12sp/10haste (Gule slots) eller 12sp/10spi (Blå slots), ikke noe Intellect. Metagemmen din er horribel sammenlignet med Chaotic Skyflare Diamond (21crit/3%critdmg) som er mye bedre. Du er under hitcap (263 for 3/13/55-builds), og talent speccen din er merkelig (Heller 1poeng til i Demonic Power enn Improved Corruption, som du er en spell du naturligvis ikke bruker gitt at du ikke beveger deg mye.)

For sammenligningens skyld ligger jeg på omtrent 8000dps med dette gearet i raids når jeg har alt jeg vil ha rundt meg.

Lenke til kommentar

(Curse of Doom) -> Immolate - Conflagrate - Chaos Bolt - Incinerate er slik "rotasjonen" burde se ut. Nå setter jeg rotasjon i gåseøyne fordi det egentlig ikke er en rotasjon, men heller en prioriteringsliste. Immolate skal alltid være på target (dog aldri clip ticks), Conflagrate skal benyttes hver cooldown, helst. Og Chaos Bolt når den er ledig. Ellers Incinerate-spam. (Jeg satt Curse of Doom i parantes fordi denne skal kun benyttes over Curse of Elements når a) det ikke er boomkin/unholydk i raidet eller b) du har bitchduty).

Med det gearet du har burde du gjøre oppimot 6000dps. Gearet ditt på en annen side, er litt spesielt. Trinket (Resurgence), våpen og ene ringen (Heartmender) er ikke akkurat Warlock gear. Ellers socketer man kun: 23sp (Røde slots), 12sp/10haste (Gule slots) eller 12sp/10spi (Blå slots), ikke noe Intellect. Metagemmen din er horribel sammenlignet med Chaotic Skyflare Diamond (21crit/3%critdmg) som er mye bedre. Du er under hitcap (263 for 3/13/55-builds), og talent speccen din er merkelig (Heller 1poeng til i Demonic Power enn Improved Corruption, som du er en spell du naturligvis ikke bruker gitt at du ikke beveger deg mye.)

For sammenligningens skyld ligger jeg på omtrent 8000dps med dette gearet i raids når jeg har alt jeg vil ha rundt meg.

Tusen takk :) Da skal jeg fikse dette :) Hvilket våpen, trinket og ring burde jeg gå for? Disse jeg har nå er det andre warlocker + guild som har bedt meg bruke.

Er det meningen jeg skal klare 6000 dps i heroic dungeons også?

Endret av Gresskar
Lenke til kommentar

Tusen takk :) Da skal jeg fikse dette :) Hvilket våpen, trinket og ring burde jeg gå for? Disse jeg har nå er det andre warlocker + guild som har bedt meg bruke.

Er det meningen jeg skal klare 6000 dps i heroic dungeons også?

Som trinket er vel Abyssal Rune fra ToC5 en bedre trinket, Eye of the Broodmother (Uld10) og Illustration of the Dragon Soul (OS25) er ikke så ille heller. Ellers så kan du jo også vurdere Shard of the Crystal Heart siden du mangler en del hit. (Etterhvert når du når 342 hit kan du bytte til speccen jeg har i profilen min (som jeg linket over), som gir bedre dps.)

Våpenet kan du se om du klarer å skaffe staven ifra Pit of Saron (Heroic) med haste/hit, eller om du har pengene til det, kjøp en Battered Hilt og skaff Quel'Delar-sverdet. Ringer, tja. Se om du kan få joinet et farm-run i ICC10 eller noe slikt så får du raskt rep til itemlevel251-ringen derfra, ellers er vel Onyxia10/25-headreward (Polished Dragonslayer's Signet) eller Firestorm Band noe du kan skaffe.

DPS-estimatet var fullt raidbuffet i raids så ikke tenk så mye på det. I dungeons gjør jeg selv sjeldent mer enn 4000dps som en kombinasjon av at jeg rett og slett ikke gidder/ikke prøver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...