Kenros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 innsikten min er det ikke noe feil med. 341 hitrating gir 13% hit. han er alliance, så i et raid med "normal" setup får han 1% fra draenei aura og 3% fra shadowprest/moonkin. 13+1+3 = 17% så kan han jo justere hit via specs/gear som det passer Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Satan, skulle blitt oppstyr om melee også alltid tok utgangspunkt i draenei, ville alltid oppgitt tall uten draenei og heller si, hvis draenei fjern 1% hit Tror vi har typ 3 draeneis i et vanlig raid, ikke alle som får da :/ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Horde har ikke Draneis i det hele tatt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan nesten si det samme om ally, er jo bare shamans som må være draenei som er draenei Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hva er den beste bg/arena speccen nå fortiden? er det aff som gjelder? Noen som kunne finne en god pvp spec til meg, samt glyph og bruke? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan nesten si det samme om ally, er jo bare shamans som må være draenei som er draenei Å ikke ha med en draenei må da være ganske mye mer fucked enn å ikke ha med shaman? Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Hva er den beste bg/arena speccen nå fortiden? er det aff som gjelder?Noen som kunne finne en god pvp spec til meg, samt glyph og bruke? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;cn=Snorkill Spec+glyphs. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan nesten si det samme om ally, er jo bare shamans som må være draenei som er draenei Å ikke ha med en draenei må da være ganske mye mer fucked enn å ikke ha med shaman? For min del er 20% haste mer viktig enn 1% hit Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan nesten si det samme om ally, er jo bare shamans som må være draenei som er draenei Å ikke ha med en draenei må da være ganske mye mer fucked enn å ikke ha med shaman? For min del er 20% haste mer viktig enn 1% hit Orly Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Trenger litt hjelp har 95 frost og lurer på hva jeg skal kjøpe.. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Rofldots Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 spørs vel litt hvor du har dårligst gear? damn får ikke redigert, men nvm;) så ikke at du linka char :O Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Noen som har en god affliction pvp spec? Lenke til kommentar
smy Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 http://www.wowhead.com/?talent#IbxrrzrhkVVRIktbhbhoZxc tror denne jeg bruker på warlock min i battlgrounds osv Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Noen som har en god affliction pvp spec? http://www.wowhead.com/?talent#IcxzburNkVAMhkt0Gbhkhb:upn0zc Hvis du har lite haste, bytt ut Glyph of Quick Decay med Glyph of Soul Link. Lenke til kommentar
missfomle Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 80 Warlock sliter med dps i raids og hc's. 5k gs, 2,7 sp, nærmere 30% crit. Hasteratingen min er for lav, hitratingen er for høy. Ligger på +/- 4k dps i raids og er ikke spesiellt stolt av det. Rotation er curse-immo-confla-chaos-incin. Armory Any tips?? Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg ville byttet specc til demonology, ikke bare fordi det har høyere DPS, men utrolig mye gøyere å spille. ( http://talent.mmo-champion.com/?warlock#f37Ber10tJa24,Qpb,11599 ). Rotation: Shadowbolt > Immolate > Corruption > Shadowbolt > Shadowbolt > Shadowbolt. Repeat og refresh dots, når target er under 35% bytter man shadowbolt med Soul Fire. Du har akkurat den hiten du skal ha (0.35% for mye, bedre enn 0.35% for lite), for man kan ikke alltid regne med +3% i 10 man raids osv. Bruk spellstone, gem SP+SP/haste og enchant SP. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Destruction gir vel høyere DPS med gearet "Missfomle" har? Med curse mener du "Curse of Elements" håper jeg? Rotasjonen din er litt spesiell. Min rotasjon er immolate, chaos bolt, conflagrate, incinerate spam til det er ca 3 sekunder igjen av immolate og gjør ny immolate + conflagrate, chaos bolt og incinerate spam igjen. Gjør i overkant av 6,5k dps med ca. samme gear som deg. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Curse of Elements ja, men jeg regner som regel med at andre warlocks bruker den. Derfor tok jeg den ikke med i rotationen, som forøvrig er en rotation for demonology, ikke destruction hvis du trodde det Destruction er immolate > chaos bolt > conflagrate > incinerate, deretter bare apply immolate når den går ut, og bruk chaos bolt og conflagrate hver gang den er av cooldown. Kan forøvrig nevnes at jeg fikk 1000-1500 mer DPS som demonology single target(mer aoe damage og), i tillegg til at andre får Demonic pact (10% mer spell power) som er langt bedre enn totem of wrath hvis du har mye spell power. Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Din rotasjon er grei SML, siktet mere på Missfomle sin. Immolate går ut ca 3 sekunder etter conflagrate er av cooldown, derfor liker jeg å sette ut en ny immolate før jeg conflagrater så jeg slipper å waste 30% haste buffen på en immolate med kort cast time. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Åja, trodde du mente meg Jeg tror derimot at du får litt bedre DPS av å bruke backdraft på incinerate/chaos bolt enn immolate, siden det sparer deg for noen tiendels sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå