Aleks Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Anbefaling av staff jeg kan få i heroics? Eventuelt en jeg kan få kjøpt for badges? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Engraved Gargoyle Femur fra Pit of Saron HC. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...k&n=Paulexa Trenger så sinnsykt en ny offhand, haha. Men den i HoR dropper ALDRI, samme med trinketen i PoS. Har vært der omtrent samtlige dager siden 3.3, ALDRI sett noen av delene. Men greia var at jeg gjør ca. samme DPS i demo som i destruction spec, iallefall med gearet mitt. Spellpower delen i Demo blir jo sykelig høy da. Og det er kanskje litt gøyere siden de fleste har vært destruction alt for lenge nå. Iallefall hvis du ville specce for å gjøre mest damage. Verdt å teste Demo sier jeg! Iallefall hvis du ikke er superb geara. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Husker når SM/Ruin var den eneste aksepterte raidingspeccen jeg. Gode gamle dager. Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, rotation var barnemat den gang Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt Lenke til kommentar
PSV Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Var det ikke enten varru SM/Ruin eller så varru MD/Ruin da? Edit: Var vel MD og ikke Demo. Endret 20. desember 2009 av PSV Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Hvordan er demonology iforhold til affliction pvp? Lenke til kommentar
SML Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Helt forferdelig dårlig. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jepp, ser nesten aldri noen som bruker demo for pvp mer! Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Affliction er vel den eneste gode pvp speccen, iom. at man omtrent havner på mer "healing done" enn de fleste andre i arena/bg'en. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Ja, rotation var barnemat den gang Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt - Shadowbolt Den tiden husker jeg! Da var det ikke veldig vansklig nei.. Pluss curse hvert minutt da! Lenke til kommentar
Marius2k Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Heisann, jeg låner en warlock av en kompiss, men sliter sykt med å yte nok dps i raids. Følgende gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;n=Fakewarlock vet at gearet suger. Klarer MAX 3k dps i raids, og er skamfull. Skal sies at jeg har aldri spilt warlock før. Men har spilt wow i snart 6 år, og har en del erfaring. Noen som kan anbefale Spec, rotations osv? Takker på forhånd for all hjelp:) Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Du har fire ugemma sockets (med belt buckle). Skaff profession. Du manger masse enchants. Les rundt om klassen på elitist jerks. Endret 3. januar 2010 av -Evolution- Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Men har spilt wow i snart 6 år, og har en del erfaring. Tidsmaskin? WoW hadde 5 year anniversary for litt siden. Du kan slutte å være dårlig, du bruker ikke int gems som lock. Og i hvert fall ikke bare 12 spell power. Få deg enchants også. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Passende guildnavn, da. Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 som sagt før, enchant alt. regem noe av utstyret, bruk kun SP, SP/haste og SP/spirit gems du har ALT for mye hit. gå for ca 340. skift ut chaos bolt glyph med conflag glyph. når gu gearer opp så prioriter stats slik: SP>haste>crit/spirit forutsatt at du har nok hit selvsagt. nå er det ikke noe som heter "rotasjon" lengre. alt skal refreshes når det er av CD aller dots har løpt ut. start med COE/COD-immo-conflag-CB-incins Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 du har ALT for mye hit. gå for ca 340. Please. Enten 289 (0/13+/55+) eller 368 (3/13/55). Skal du gi hjelp så ha ihvertfall såpass innsikt. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 du har ALT for mye hit. gå for ca 340. Please. Enten 368 (0/13+/55+) eller 289 (3/13/55). Skal du gi hjelp så ha ihvertfall såpass innsikt. Fixd Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Haha, hvordan i alle dager. Ja, stemmer nok det du sier der, tenkte ikke et øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå