Nevvis Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Oi.. Var nok bare TBC-items de jeg sjekka. Min feil. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jo, men blir så styr å holde øynene på HP og MP hele tiden. Med DK og Paladin er det jo bare å hamre løs med DPS knappene. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jo, men blir så styr å holde øynene på HP og MP hele tiden. Med DK og Paladin er det jo bare å hamre løs med DPS knappene. Hvis en Warlock ikke passer deg så er det bare å spille en annen, det er en grunn til at klassene er forskjellige, nemlig variasjon. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva er det egentlig en Warlock burde ha mest av? Stamina, Intellect eller spellpower? Stamina er det jo godt å ha mye av siden man kan gjøre det om til mana og man slipper å dø.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hit til cap > spellpower > haste > crit > spirit Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Burde jeg kjøpe sånn dual specce sak? Har 1012 gull nå i lvl 70 og greier ikke helt å bestemme meg for affliction eller demonology. Demonology er kjekt når man skal ta litt vriene eliter, mens affliction er bra pvp og ellers. Blir plutselig så hjelpeløs mot eliter som er immune mot fear... En kompis av meg anbefaler å spare til mount men jeg er ganske keen på dual spec. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bruk de tusen du har til å skaffe mer gull (lær deg litt teknikker, områder etc), og kjøp begge. Uansett vil jeg tro at affliction fortsatt er greit til elites, selv om de er immune mot fear. Lær deg å kite de, så går det bra. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 På elites er det bare og bruke void som tank og passe på og ikke over aggro han..Tar litt ekstra tid, men kan jo da ta alt av elites aleine. Jeg tok selv over halve ring of trials greia i grizzly hills aleine, på grunn av at jeg brukte void som tank. Så kom det en 80 pala og hjalp meg frivilig. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ah, Totem of wrath er så imba! Elsker den totemen ! Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har bestemt meg for å levle locken min i bg's. Har ikke gjort noe særlig pvp med den og nesten ikke spilt siden tidlig tbc. Lurer på om noen hadde giddi å satt opp et spec som egner seg for bg levling. Er lvl 73 atm. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Etter mykje om å men har eg endelig laga meg en (for meg) fjasechar som då blei en lock. Syns dette var forferdelig å levle med kontra det eg har gjort tidligare. (Kanskje det berre e lenge sidan eg har levla noke). Korleis tar en utgangspunkt i å drepe ting, og setter poeng og slikt? Trudde det var bankers med å sette poenga i affliction, gå med void og etc...men ja...føler ting tar tid ^^ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du tar ikke helt feil - med warlock tar ting littegranne tid i starten. Du mangler sterke dots, du mangler sterk drain life, du mangler de gode affliction-talentene, men akkurat det bedrer seg. Idet du når level 25-30 bør ting begynne å speede opp, når du når 40 er du godly. Spelldamage-gear var min favoritt (jeg løper alltid rundt med latterlig lite hp), men her kan nok også stamina være greit, om du har sansen for det. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja det kan vere det. Gud hjelpe meg så seigt det e å vere "konstant" tom for mana. Har funne ut at den einaste måten eg kan drive med en kontinuerlig grinding er å bruke 2 dots, og wande resten. Har 2 pieces heirloom (for xp). Får sjå om det blir meir spennande etterkvart =) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du veit at du har Life Tap, sant? Når jeg levla stacka jeg Troll Blood Pots. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Bruker life tap'en ja. Men då ender eg opp uten liv til slutt =) Jaja..total noobiness. Men har vel enda opp med å bruke lifetap, og bandage. =) Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lifetap og Drain Life = win Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Problemet er at du bruker meir mana enn du tjener. Iallefall etter mine begrep. Men det har begynt å ordne seg litt meir no. Komt til level 26. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Husker jeg specca imp drain soul da jeg levla min warlock sammen med r1 drain soul(før alle ranks kosta ~like mye mana). Prøv å drain hver eneste mob og du vil få masse mana, trenger ikke ticke, kast den kun på helt på slutten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har nå fått Doomguard. Ser den har sykt mye hp, men fikk kommentar at jeg var en old school lock når jeg prøvde den ut i pvp^^ Er den noe bra og bruke i instancer og pvp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå