Kuldesjokk Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) finn ut av hvor mange dots som trengs for å drepe en mob, f.eks corruption, UA og curse of agony hvis det holder til å drepe en. gjør så det samme med neste og neste og neste. Fear der det trengs. Edit: eller hvis du har level 1 gear som min warlock (raf FTL akkurat der) så sleng opp alt av dots på en, fear, fear, fear, fear og håp den dør før deg ^^ Endret 20. november 2009 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Og ikke bruk Voidwalker, men Imp. Kjekk sammen med Dark Pact pga god mana-regen. Trenger ikke noen til å holde aggro for deg, i min erfaring ihvertfall. Endret 20. november 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ok, takker for hjelp Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ok, hva er det beste pvp speccet for lock? Kommer ann på setup du spiller, men destro funker i de fleste setups og det er ganske lett å spille, ikke så moro imo tho. Affliction funker fint det og, men ikke alt av setups. Hvem bracket og hvordan setup har du tenkt å spille da? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Aner ikke, holder enda på å lvle, lurte bare. Har respecca til Affliction nå og det funker fint pvp og mot mobs Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Før jeg mounter så har Voidwalker full HP, men når jeg dismounter og skal ta mobs så har den mye mindre helse.... ?? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sikkert fordi du har talents i demonology som øker pet hp. Når pettet "dismisses" under mounting og kommer tilbake igjen, kommer det med base vw hp. Så finner den ut at du har talents som øker hpen dens, og legger dette til. Kan hende den ikke healer seg videre derfra. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, jeg har både to poeng der samt glyph. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Affliction ble veldig gørr etterhvert (level 45). Gleder meg til å skifte til Felguard så går jeg "hunter" mode heller resten av levlingen. Jeg har levlet Death Knight og Paladin og de er jo overpowered og viser maktdemonstrasjon uten like. De hadde jeg det mye mer morsomt å levle med. Skal levle andre klasser også, bare for ren galskap, kommer ikke til å spille med alle samtidig når jeg er ferdig, men finne ut hvilke jeg liker best i raid. Hunter og Mage har jeg levlet før og det gikk glatt. Warrior var den første jeg levlet for mange år siden, men nå har jeg tatt opp spillingen igjen og gleder meg til å teste den. Priest tror jeg kommer til å slite med mana, og må kjøpe mye water. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet om en fin instance med noe bra Warlock gear? Er i lvl 67 nå. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Noen som vet om en fin instance med noe bra Warlock gear? Er i lvl 67 nå. Bare kom deg til level 68 og gå til Northrend, der får du quest rewards som er oppgraderinger. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Affliction ble veldig gørr etterhvert (level 45). Gleder meg til å skifte til Felguard så går jeg "hunter" mode heller resten av levlingen. Jeg har levlet Death Knight og Paladin og de er jo overpowered og viser maktdemonstrasjon uten like. De hadde jeg det mye mer morsomt å levle med. Isåfall bør jo Affliction være midt i blinken. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er i lvl 68 nå og har 637 Bonus damage buffet med Fel Armor. Mye eller lite? Hvor mye er 1 spellpower lik? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det har jo ingenting å si når man levler uansett, å "geare opp" mens man levler er jo bare idiotisk! (jeg føler veldig sterkt for dette : P) 1 spellpower = 1 bonus damage Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Veldig lite. Bare våpenet gir jo nesten 200 på den levelen. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Veldig lite? Husker jeg runda 1k med Fel armor rundt 73, fra quest rewards og instancedrops. Blå våpen gir forøvrig rundt 120sp på 68. Endret 24. november 2009 av Bushmann Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Grønt våpen på 68 gir vel 170 spellpower eller noe slikt. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Sikker på at du ikke blander med 78? Sjekk wowhead. De to første kan man vel kanskje ignorere foreløpig, det questet krever en god haug med pre-quests. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 http://www.wowhead.com/?item=36670 Level 68 BoE grønt. Uansett, så spiller ikke spellpower så særlig stor rolle mens man levler, det hjelper selvsagt litt på farten, men det er ikke "gamebreakign" akkurat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå