Nevvis Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Til den typen leveling som jeg snakket om vil jeg heller ha 3 dots enn 2 Les hva jeg skriver da... Vil du heller ha 3 dots som gjøre samme skade som 2? Damage er ikke særlig nerfa, det gjør jo faktisk levling/grinding raskere, da du frigjør en GCD. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Til den typen leveling som jeg snakket om vil jeg heller ha 3 dots enn 2 Les hva jeg skriver da... Vil du heller ha 3 dots som gjøre samme skade som 2? Damage er ikke særlig nerfa, det gjør jo faktisk levling/grinding raskere, da du frigjør en GCD. Ja, men jeg er uenig. Jeg vet at corr gjør mer dmg, men jeg tror fortsatt at sl, coa og corr er mer dmg enn corr coa Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen warlocks som kan si meg hvordan jeg får GoLifeTap i RAWR? Jeg velger den, men jeg får ingen DPS-increase, og jeg finner den ikke der jeg legger til på prioriteringslisten. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ble så jeg levla som destro på locken siden jeg har fult T6 gear på den, funker knall! Immolate - conflag. - død Moro når 80's prøver og ganke og forsåvidt, 2 hiter jo folk med soulfire og chaos bolt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jasså, så du får fyrt av en soulfire du da? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Fear, skillcoil, seduce, avstand (mot noen). Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Bare for å whine litt. ALLE ER UNDEADS ! Fins jo ikke et eneste lite kryp som ikke kan bryte seg ut, gjøre seg immun eller silence deg uansett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har nå specca Demonology fram til 61. Burde jeg begynne på Affliction eller Destruction nå? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Fortsett.. Destro er raidspecc (synes jeg) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har nå specca Demonology fram til 61. Burde jeg begynne på Affliction eller Destruction nå? Hvis du ikke har prøvd affliction enda, burde du gjøre det, kan være ganske moro å lvle med, bare løp rundt og dot. Destro er ikke så moro å lvle som imo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ok, hva er det beste pvp speccet for lock? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Kommer ann på om du vil spille destro eller affliction det. 3/17/51 er en bra destro PvP spec som spilles av den best ranka warlocken i verden per dags dato. Nummer 2 spiller en 54/17/0 spec. http://www.wowarmory.com/character-talents...h+our+turn+baby http://www.wowarmory.com/character-sheet.x...k&n=Azaelol Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Å levle med affliction får jeg ikke all aggro på meg? Da bruker jeg imp? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hva er det som er så kjipt med blå-pettet da? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Å levle med affliction får jeg ikke all aggro på meg? Da bruker jeg imp? DoT, DoT, DoT, Fear, target neste mob, DoT, DoT, DoT, Fear, target neste mob, DoT, DoT, DoT, Fear, target neste mob, ad infinitum. Mobs dør som regel før de kommer til bake til deg og så er det bare å loote alt som ligger rundt deg når du har drept det som er av mobs. Life Tap eller bruk Dark pact for litt mana innimellom, og bruk imp for DP. Du vil løpe rundt med nesten full helse og full mana hele tiden. Evt kan du DoTe opp 3-5 mobs om gangen og bruke Howl (specc instant howl da), Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fear er jo ganske upraktisk når mobsa står tett da.. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Skal jeg putte poeng i Shadow Embrace ganske tidlig? Jeg skjønner ikke helt den. Bruker ikke Shadow Bolts og Hunt spellen får jeg jo ikke før level 60. Affliction var mye mer underholdene enn Demonology, og det gikk fortere. Blir Demonology bedre på noe måte med Felhunter? Endret 20. november 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I 71 er det vel anbefalt å specce felguard/SL for maksimum pwnage. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Hvordan burde man sloss mot flere på engang når man er Affliction specca? Er i lvl 62. Edit: Sliter også med at Voidwalkeren ikke greier å holde aggro. Noen tips? Endret 20. november 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå