PSV Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Både Affliction og Destruction er gode alternativ. Demonology syns jeg bare blir døvt. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Demonology: En pet som gjør 400dps alene i lvl 72, masse stam, spellpower buffs som går hele tiden når du har pet framme, pet som tanker for deg, du kan så si å uten å miste EN hp bare du er flink å holde mobs unna deg, metamorphosis: 600% armor, 20% spellpower (mener jeg det var), 5% mindre sjanse for å bli critta av motstanderen. Det er en veldig grei deal, særlig om du har dualspecc. Kjører: Demon 0/51/x (lvler enda så) Affli 54/X/0 as said above Demon når jeg soloer, og når det er raids, instance og group der vi har tank så er Affli kjekt, bare se fienden dø, ikke gjøre så alt for mye selv Lenke til kommentar
Damp Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Wow, lenge siden jeg har spilt på locken nå! Hvordan er Warlock som class nå? Samme gamle nerf-suppa? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 På så høy level funger vel alt, kommer an på spillestilen din. SiLi/FG er fett, og muligens det mest effektive, men levling handler jo ikke akkurat om min-maxing Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Sorry for en liten bump men Har starta en orc warlock og han er lvl 10 nå men jeg skal ha en sånn void. Men jeg finner ikke ogrimmar summon sircle! Noen som har en anelse hvor jeg må gå? Det hadde vært utrolig flott om noen kunne svare meg på dette Lenke til kommentar
discostu Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Savner lvling igjen jeg. Stengt betaling for accounten nå og gidder nok ikke åpne den før nye expansionen. Wow blir bare bånn kjedelig etter man har lvla opp til 80! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Lønner seg å lese quest-teksten. Den er vel i "teltet" til Neeru Fireblade i Cleft of Shadows. Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Lønner seg å lese quest-teksten. Den er vel i "teltet" til Neeru Fireblade i Cleft of Shadows. Tusen takk En av kommentarene hjalp virkelig! Endelig har jeg void <333 Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vurderer og levle locken som står på lvl 70.Er det affli og demo som er det og levle med enda eller funker destro nå? Jeg brukte en fel guard / sl build hele veien og det funka fett. http://www.wowhead.com/?talent#Ifxr0zbhoZ0GbhkAdizsxz Dot em all Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når er Metamorphosis bra å bruke? Er jo levle treet. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Når du vil gjøre mer damage, når du må tåle mer, når du vil se kul ut. Og Demonology er ikke "levle-treet". Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Pull masse og bruk meta! Er ganske morsomt, men på ingen måte effektivt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg levla med affliction. Slipper jo drikke/spise noe som helst.. Bare dotte så mange mobs du kan og vente på at de skal dø. Healer jo opp selv om det står 6stk mobs å slår på deg Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Vurderer og levle locken som står på lvl 70.Er det affli og demo som er det og levle med enda eller funker destro nå? Jeg brukte en fel guard / sl build hele veien og det funka fett. http://www.wowhead.com/?talent#Ifxr0zbhoZ0GbhkAdizsxz Dot em all En liten ting som jeg glemte å si var at SL doten er borte så jeg vet ikke het om corr+coa er nok for å gjøre dette effektivt Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du får jo fremdeles healing gjennom corr om du velger sl-talentet, noe som betyr at dotting går enda kjappere. Så bruker du bare drain life for å toppe hp. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Tingen var at du skulle dotte alt rundt deg, vet ikke hvor lett 2 dots gjør dette Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 SL ble nok litt nerfa, men er jo ikke som om en dot har forsvunnet. Talentet gir jo en liten boost i skade gjort av corruption i tillegg til healing nå. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Til den typen leveling som jeg snakket om vil jeg heller ha 3 dots enn 2 Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Dere hva pokker er dots? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Dere hva pokker er dots? DoT= Damage over Time Altså en spell man caster som ikke gjør damage instantly (som Shadowbolt f.eks) Men som ticker skade over tid, med sekunders mellomrom. Endret 11. november 2009 av TheInfamous Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå