Picaschou Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Kommer an på fighten. Vanligvis i raid critter jeg for rundt 15-17k. Link til videoen? Men ja, det øker såpass mye med gear. Ganske stor forskjell på 800spelldamage og 3500. Ha, du er i guild med en som nylig flyttet til dere fra vårt guild En nelf hunter som heter "Gym". Vi (alle fra guildet på Nordrassil) skal faktisk møtes i London nå i helgen. Han har fremdeles sin alt i The Gauntlet(guildet på nordrassil) og var med på Faction Champions-kill(heroic 25) igår. Jeg og Gym har spilt i samme guild siden 2005/2006 Moro! Sorry for offtopic Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heh.. Nå sitter det som det skal, men jeg lurer på en annen ting.. Jeg bruker musen for å caste.. Har bartender og gjort at alle spellsa ligger på rekke rad slik dem skal brukes, men bruker dere keybindings? Får bare presset frem 4.5k dps, og burde ha gjort mer.. Bruker 1-4 på actionbaren, andre spells er binda til forskjellige tastekominasjoner. Dog er det ikke det samme behovet i pve lenger, da blizzard har forenkla affliction rotation. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Keybindings er et must! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Er destro jeg har da.. Får prøve meg frem med keybordet istedenfor.. Se om det blir bedre.. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bruk gjerne enn castbar addon for å kompensere for lagg også. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Keybindings er et must! Et tips om hvordan det skal se ut? Har en addons som viser cooldowns ja.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Woe: Haha, stilig. ^^ Min keybind setup: basic UI: http://bildr.no/view/506145 mouseover bars med binds: http://bildr.no/view/506146 http://bildr.no/view/506147 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Det der skjønte jeg ikke stort av.. Sånn har jeg det nå.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Hva tenkte du på når du sa "Et tips om hvordan det skal se ut?"? Hvilke spells jeg har binda til hvilke keys? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg har alt på 1-4, Shift+1-4, Ctrl+1-4, og Alt+1,4 på det viktigste. Så har jeg mindre viktige på 5-8, Shift+5-8 osv. Har da alt innen rekkevidde av WASD-knappene, så jeg kan røre meg om jeg trenger det. Så har jeg pet på Numlock slik: Aggro: Num4, Defensive: Num5, Passive: Num6 Attack: Num1, Follow: Num2, Stay: Num3 Bruker seff Bartender. Men har ett spørsmål selv. Har nå full Demon, litt på Affliction, er level 63. Er det vits for meg ennå å gå over til Destro? Bruker mye Shadow og Soul Fire (takk gud for soul bag), DoTer også selvfølgelig. Men er liksom blitt glad i Felguarden min. Han er som en privat tankwarrior så Bare lurer. Kan jo spare til dualspecc å ha en full destro og en Demon/Aff da Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Legger ved min UI så får du se heller Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Angående keybindings. Lær deg å snu med musa hvis du ikke gjør det allerede(sidelengs med A og D istedet for Q og E). Bind så Q, E, R, F, G, C, X, V og Z i tillegg til Shift 1-5 og Ctrl 1-5 så har du veldig mye innen rekkevidde. Alt annet kan bindes til 6-0 (med ctrl og shift hvis det trengs). Endret 16. oktober 2009 av Ercles Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Virket smat.. Men sliter å få rotation til og sitte med tastaturet.. Får bare øve mer.. Lenke til kommentar
Hanssaa Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Spiller du som destruction er det enkelt å sette opp keybinds for "vanlig" rotation. Selv har jeg: Incinerate (hovednuke) - Q Chaos Bolt - SHIFT+Q Immolate - E Conflagrate - SHIFT+E Dette krever minimal anstrengelse for å gjennomføre rotasjonen akkurat når CDs ticker av og slikt. Øvrig har jeg Curse of Doom - 1 Curse of Elements - 2 Curse of Agony - 3 Corruption - 4 Utover dette er det smak og behag hvor man f.eks. binder andre raid nødvendigheter som Life Tap, Pet Attack, Banish, Fear, Demonic Circle, etc, etc... Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Mine binds: -- Destruction - 1 - CB 2 - Incin 3 - Immo 4 - Corr shift+mousewheel up - curse of agony shift+mousewheel down - curse of doom Shift+e - Conflag Shift+s - potion of wild magic shift+1 - healthstone shift+2 - every man for himself (human racial) shift+3 - shadowfury shift+4 - shadowflame shift+5 - curse of elements shift+x - demonic portal: summon shift+c - demonic portal: teleport shift+f - shadowburn shift+w - lifetap shift+q - drain mana (bruker nesten aldri) Q - drain life f - mount g - mount ctrl+c - shadow ward ctrl+x - curse of tongues numpad 7-9 - pets numpad 6 - lifetap rank 1 numpad 4 - fel armor x - rain of fire ctrl1-3 - pet kontroll -- Demonology - (bare det som er annerledes) shift+F - Meta shift+3 - Demon Charge shift+a - Immolation Aura shift+e - Demonic Empowerment shift+mousewheel down - felguard intercept og endel annet for affliction. (shift+f seed of corruption) oh, og for arena: ctrl+e - spell lock target ctrl+d - devour magic target shift+mwd - spell lock focus shift+mwu - devour focus f1-3 - devour folka på mitt team + meg Endret 17. oktober 2009 av nazrm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Anbefaler destro å bruke immolate før incinerate første gang. Får mer damage gjort, samtidig som DoTen fra immolate går fra starten av. Jeg bruker i Demon/Destro: Soul Fire Curse of Agony Corruption Immolate Incinerate Drain Soul om jeg har lite soul shards Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 shift+x - demonic portal: summonshift+x - curse of tongues Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 wups, ctrl+x = curse of tongues! Lenke til kommentar
Fakkabakka Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sorry for en liten bump men Har starta en orc warlock og han er lvl 10 nå men jeg skal ha en sånn void. Men jeg finner ikke ogrimmar summon sircle! Noen som har en anelse hvor jeg må gå? Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vurderer og levle locken som står på lvl 70. Er det affli og demo som er det og levle med enda eller funker destro nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå