Burgerbrain Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har spillt warlock en stund nå og prøvd de fleste specs som er på markedet i dag. Kommet fram til en specc som jeg syns er morsom og som også fungerer godt i raids. Burgerbrain Jepp det er demo, men jeg syns det rocker. Gjør også decent dps/dmg med denne speccen. Har ikke prøvd destro på en stund noen som kan si meg om det er det som er det beste atm.. Uansett så mener også mange jeg har pratet med hos elitistjerks og wowwiki at denne speccen er den ultimate når du akkuratt har dinga 80 eller for de som er glad i demon speccen, som ønsker høye tall når det virkelig smeller. Evt. noen som har noen tips på andre speccs. Er i pvp gear atm, men sjekk i morgen så kan dere få se pve gearet mitt. Ett annet spørsmål: Noen som vet om noen gode trinkets? Gjerne spellpower med use ability med haste eller spellpower. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 "Let's set sail, to epic fail." Høres artig ut får ikke sjekka speccen pga gammel nettleser på jobb, men skal sjekke den når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hei.. Driver å levler en warlock, men har ikke giddet å gå i instance og raids.. Men, når man raider ol, hva gjør dere med trash? småmobs.. Setter man opp dots så er de jo døde før de rekker å gjøre skade.. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Rain of fire / Seed of corruption - AOE Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) Ser på youtube ate warlocker gjør nesten 20k skade med et skudd med incinerate(tror det er det), når de er lvl 80.. Jeg gjør bare ca 1700 når det ikke er crit.. Er lvl 76 vel og merke, men øker skaden virkelig så mye? Endret 24. september 2009 av Crimar Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kommer an på fighten. Vanligvis i raid critter jeg for rundt 15-17k. Link til videoen? Men ja, det øker såpass mye med gear. Ganske stor forskjell på 800spelldamage og 3500. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Hsuker ikke videon, men var en fight i Naxx mot den store ogreen.. Men høres bra ut.. Gleder meg til å bli en caster i HC.. Blitt litt lei warr, som krever insane gear, før du har noe HC å gjøre i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Btw, er det noe spesielt jeg burde kjøpe når jeg dinger 80? Untatt glyphs selvfølgelig.. Er det noe armor som er greit og kan kjøpes? Blitt tallvill med all plategear, så aner ikke hva som er godt cloth gear som kan kjøpes.. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Skaff deg offhanden du kan kjøpe med Heroism, den varer ganske lenge. Har den selv fortsatt. Husker ikke navnet akkurat nå Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så er ikke noe spess jeg burde bruke gull på? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er jo etterhvert mye BoE epics på AH, men kommer jo an på økonomien din. Husk at HCs nå dropper emblem of conquest, så sjekk både Heroism, Valor og Conquest vendors før du bestemmer deg for hva du skal kjøpe. Kjenner du en tailor kan du jo gjøre en god deal på ebonweave også. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Okey.. Da sparer jeg gulla da blir jo endel gull når man levler i northrend Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Nazrm, er 4T9 fortsatt elendig (bugga) for Destro? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Har det vært bugga? Hm, ikke merka noe forskjell fra t8 2piece iallefall :O Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Den ga bonus kun til Immolate og ikke Conflagrate. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Kan noe her gi meg noen tips til rotation? Driver å øver på Curse, så immolate, conlagrate, chaos bolt så tilslutt incinerate.. Men rekker jo ikke til incinerate før immolate er over igjen.. Åssen gjør dere det? Hotkeys ol.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hvordan kan du ikke rekke Incinerate før Immolate er over igjen? Curse -> Immolate -> Conflagrate -> Chaos Bolt -> Incinerate. Du caster det tidligste av disse spellsa som er av cooldown. Life Tap om/når du må. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Hmm.. Sitter vel bare ikke helt enda da :S Skal prøve din rotation og teste litt.. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heh.. Nå sitter det som det skal, men jeg lurer på en annen ting.. Jeg bruker musen for å caste.. Har bartender og gjort at alle spellsa ligger på rekke rad slik dem skal brukes, men bruker dere keybindings? Får bare presset frem 4.5k dps, og burde ha gjort mer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå