Oxygen 07-12 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Merkelig, bare jeg som glemte å traine? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe bare glem det Ok! jeg har et anna spørsmål. Hva slags Specc burde jeg gå for i 2v2 rated arena med en rogue. Burde jeg gå Destro eller Aff? hvis noen hadde vært så snille å ha hjulpeet meg med det kansje slenge inn et talent specc ^^ Takk for hjelpen! ^^ Hvor mye måtte du betale? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Merkelig, bare jeg som glemte å traine? Må nok være det ja Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hehe bare glem det Ok! jeg har et anna spørsmål. Hva slags Specc burde jeg gå for i 2v2 rated arena med en rogue. Burde jeg gå Destro eller Aff? hvis noen hadde vært så snille å ha hjulpeet meg med det kansje slenge inn et talent specc ^^ Takk for hjelpen! ^^ Hvor mye måtte du betale? HAHA, owned. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hei, Jeg lurer på hva slags PvE spec som er best for tiden med mitt gear. Profilen min er i signaturen. Takk Og noen som vet om noen nye off hands? Har fortsatt Ward of the violet citadel.. Endret 13. august 2009 av Solidsturla Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Leviathan Fueling Manual er vel den mest naturlige oppgraderingen. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Noe for oss som ikke får ulduar grupper? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 FL gjøres med fire personer på 25man og tre på 10man så det klarer du fint å farme Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 10man er enkelt 2man, har ikke prøvd 25man siden jeg raider til vanlig. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Undead er helt klart best, blood elf og orc er ikke i nærheten imo.Som oftest står du ikke nærme nok for BE silence, så det er ikke så bra som caster. har vunnet mange kamper på at jeg har løpt til healeren og interupta en heal med BE silence. Men hadde helt klart rerolla undead om jeg kunne ja :/ Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hva er best: coq head+conq gloves+valorous chest+valorous legs Eller Gaze of the unk+conq gloves+conq chest+valorous legs Er litt usikker på dettte Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hva er best: coq head+conq gloves+valorous chest+valorous legs Eller Gaze of the unk+conq gloves+conq chest+valorous legs Er litt usikker på dettte Jeg er ikke heelt sikker på hva du mener med "valorous", men hvis det er T7 du mener så ville jeg nok kjørt det nederste da 2set T7 er relativt svak (iallefall slik jeg ser det) og Gaze of the Unknown er ganske bra. Hvis du med valorous mener "svak T8" så ville jeg bare kjørt på med 4set bonus. -- Uansett, har et par spørsmål selv som "litt mer erfarne" locks kanskje kunne svart på: - Hvis jeg bytter til 0/13/58, burde jeg bytte til Glyph of Incinerate istedenfor Glyph of Life Tap? Hvor ofte Life Tapper man egentlig som 0/13/58? - Rotasjonen min. Burde jeg, eller burde jeg ikke inkludere Corruption? Akkurat nå hender det jeg sniker inn en når jeg må flytte meg og ikke har Conflagrate, men ellers ingenting. Kjører følgende prio atm: Immolate > Conflagrate > Chaos Bolt > Incinerate. - Doomguard, hvor faen er questen? så en lock som haxxa med den i instance her om dagen og har lyst på den jeg også. (Har forsåvidt ikke Infernal heller.) Endret 16. august 2009 av PSV Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Valorous plagueheart leggings og robe Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Uansett, har et par spørsmål selv som "litt mer erfarne" locks kanskje kunne svart på: - Hvis jeg bytter til 0/13/58, burde jeg bytte til Glyph of Incinerate istedenfor Glyph of Life Tap? Hvor ofte Life Tapper man egentlig som 0/13/58? - Rotasjonen min. Burde jeg, eller burde jeg ikke inkludere Corruption? Akkurat nå hender det jeg sniker inn en når jeg må flytte meg og ikke har Conflagrate, men ellers ingenting. Kjører følgende prio atm: Immolate > Conflagrate > Chaos Bolt > Incinerate. - Doomguard, hvor faen er questen? så en lock som haxxa med den i instance her om dagen og har lyst på den jeg også. (Har forsåvidt ikke Infernal heller.) 1: Ja, bytt til incinerate 2: Ditch corruption. 3: I Blasted Lands, inni der med masse lvl62 demon mobs! Om du ser mot the dark portal så er det til høyre, innover et mørkt sted som jeg ikke husker hva heter. -_- Endret 16. august 2009 av nazrm Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Trodde det var immolate og UA som overskrev hverandre? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Hirr, ja. Sånn går det når man poster tidlig på morningen... oh wait. :< Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Som nazrm sa, ikke bruk corruption, men på fighter der du må løpe mye så kan du ta på corruption imens du løper hvis du ikke trenger å bruke life tap. Du trenger å bruke life tap ca. 2-3 ganger på en fight, men det spørs jo selvfølgelig litt på hvor lang fighten er da. Du burde forresten også bruke curse of doom. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Som nazrm sa, ikke bruk corruption, men på fighter der du må løpe mye så kan du ta på corruption imens du løper hvis du ikke trenger å bruke life tap. Du trenger å bruke life tap ca. 2-3 ganger på en fight, men det spørs jo selvfølgelig litt på hvor lang fighten er da.Du burde forresten også bruke curse of doom. Stemmer, bruker denne når jeg ikke (sjeldent) er på bitch-duty. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 10man er enkelt 2man, har ikke prøvd 25man siden jeg raider til vanlig. skaff meg en ranged dps i demoen så jeg kan prøve Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Tenker du på 10man eller 25man? På 10man så var begge i demoen uten å skyte opp, jeg kjørte imens han bare fylte på energi og brukte speed hele tiden. I 25man så trur jeg man kan gjøre det på samme måte med 2 demo isteden for 1 selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå