Emil-hr Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hei. Vil noen være så snill å sette opp ett Levling specc for Warlock? og noen tact hvordan og hva man kan bruke spellsa da og når? Takk for svar Lenke til kommentar
Kenkenski Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Vil noen være så snill å sette opp ett Levling specc for Warlock? og noen tact hvordan og hva man kan bruke spellsa da og når? Hei. Fra hvilken level? Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Hehe bare glem det Ok! jeg har et anna spørsmål. Hva slags Specc burde jeg gå for i 2v2 rated arena med en rogue. Burde jeg gå Destro eller Aff? hvis noen hadde vært så snille å ha hjulpeet meg med det kansje slenge inn et talent specc ^^ Takk for hjelpen! ^^ Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Destro med rogue, 0/20/51 hvis du har planer om å bruke seduce. http://www.wowhead.com/?talent#IZbG0IkhbZVf0qrcuAoVcot Hvis du vil bruke felhunter isteden så bruker du de 3 ptsa fra improved succubus i enten mer hit i affliction treet eller soul leech hvis du har 6% hit i pvp gearet ditt. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 (endret) 'Heeh, takk. Hadde tenkt å gå destro men så ble det så mye styr med det Aff speccet om det var bedre eller noe Planen var vel og gjøre heftig nuke. Endret 25. juni 2009 av Emil-hr Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Har da nettopp dinget 80 med locken min! Men eg lurar på eit par ting; Har ikkje Warlocks ein slags Summoning Casket/Stone? Synst å hugse før at ein Warlock kunne lage til ein Casket som fungerte som ein summoning stone - kven som helst i raidet/partyet kunne summone kven som helst i raidet /partyet. Den andre tingen eg lurar på er om det gjeng ann å summone Infernal på samme måte som f.eks Imp? Nokon som kan referrere til eit quest eller noko? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Infernal får du med denne questchainen. Ritual of Summoning kaller frem en summoning stone med hjelp av 2 andre spillere. Etterpå fungerer denne som en meeting stone. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Infernal får du med denne questchainen. Ritual of Summoning kaller frem en summoning stone med hjelp av 2 andre spillere. Etterpå fungerer denne som en meeting stone. Aha! Så den vanlege summoning-"bubblen" har blitt erstatta med ein slik summoning stone? Takk for hjelpa! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du trenger som sagt fremdeles 2 andre hjelpere for å lage en summoning stone, men når du først har gjort det, kan raidmembers summone folk som de vil, uten at du trenger å gjøre noe mer Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Du trenger som sagt fremdeles 2 andre hjelpere for å lage en summoning stone, men når du først har gjort det, kan raidmembers summone folk som de vil, uten at du trenger å gjøre noe mer Da forstår eg! Tusen takk for hjelpa Bushmann! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Burde jeg spece noe annet enn aff når jeg skal lvle med en warrior? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Burde jeg spece noe annet enn aff når jeg skal lvle med en warrior? Spør igjen jeg. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg levlet med en paladin i de første levlene, og jeg var affliction. Synes det funket dårlig, dottene rakk nesten ikke å gjøre damage før mobs var døde. Begge hadde godt gear. Jeg respeccet til destruction, og det funket bedre. Da fikk jeg av en shadow bolt, og shadowburn om nødvendig, og mobs døde mye fortere. Derimot, når jeg levler solo, foretrekker jeg helt klart affliction. Lenke til kommentar
tobbe667 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Hei! Jeg har akkurat begynt å spille WoW igjen etter en pause på over 1 år. Skal levle opp warlocken min, som nå er i level 54. Jeg lurer på hvilket spec og rotation jeg burde bruke. Noen tips hadde vært fint! Er det noen spesielle addons som er handy å ha for en lock? På forhånd takk :!: Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/shard.aspx Jeg liker Shard svært godt i alle fall, du velger et visst antall soul shards du vil ha, og Shards sørger for at du aldri får mer enn dette antallet med shards i baggene dine. Jeg liker veldig godt å levle som affliction i hvertfall, dotter opp mange mobs, og bruker drain life når nødvendig, og avslutter med drain soul for å få igjen mana. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hvilken race på horde er best for pvp? kommer garantert til å drive med destruction holder med undead for øyeblikket, men vennen min var bestemt for orc, hva synes dere? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg ville valgt UD pga will of the forsaken.... ellers så er belfs arcane torrent veldig bra for å cce en healer/avbryte en heal. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Undead er helt klart best, blood elf og orc er ikke i nærheten imo. Som oftest står du ikke nærme nok for BE silence, så det er ikke så bra som caster. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg levla 10 og fikk traina ny minion, men nå trenger jeg shard, og ikke bare det jeg kan ikke traine denne evnen til å anskaffe meg shard. Hva er greia? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Drain Soul skal da kunne trenes på lvl 10... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå