Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Skrev et for langt innlegg, nøyer meg med: Spellstone?! Firestone!? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 tok affliction opp til imp drain soul (ja, jeg var ung og dum), deretter Ruin, og til slutt Shadow Mastery. Destruction var kanskje ikke så mana-effektivt, men man har jo masse drikke når man levler og det var artig å critte "høyt". 6239733[/snapback] Du taper veldig mye tid hvis du skal på død og liv drikke etter hver bidige mob. Lenke til kommentar
Tyrian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 tok affliction opp til imp drain soul (ja, jeg var ung og dum), deretter Ruin, og til slutt Shadow Mastery. Destruction var kanskje ikke så mana-effektivt, men man har jo masse drikke når man levler og det var artig å critte "høyt". 6239733[/snapback] Du taper veldig mye tid hvis du skal på død og liv drikke etter hver bidige mob. 6240577[/snapback] Lifetap ftw Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 tok affliction opp til imp drain soul (ja, jeg var ung og dum), deretter Ruin, og til slutt Shadow Mastery. Destruction var kanskje ikke så mana-effektivt, men man har jo masse drikke når man levler og det var artig å critte "høyt". 6239733[/snapback] Du taper veldig mye tid hvis du skal på død og liv drikke etter hver bidige mob. 6240577[/snapback] Lifetap ftw 6241235[/snapback] Det finnes grenser på hvor mange ganger du kan life tappe . Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har akkurat skaffa meg WoW og er litt noob ennå, har en lvl 8 human lock nå som fortsatt befinner seg i Elwynn Forest (er ikke helt ferdig med alle questa der, bør jeg ta alle?). Har hørt at locker kan få pet, men når og hvor? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Gratulerer med investeringen . Her får du imp. Så fort du når lvl 10, så får du blåbær-fyrn. Kjekk kar. Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) hehe, fant det faktisk ut, men jeg leste ikke den questen ordentlig, så så ikke hva rewarden var Og den boka, den var nesten umulig å se, trodde den kom til å ligge oppi det skrinet ved teltet jeg, så jeg gav opp etter at jeg ikke fant noe der (dette var mens jeg var rundt lvl 4 el no), men fant den nå Men impen er ikke akk mye tess, dauer jo så fort Endret 4. juni 2006 av figure_02 Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) imp er bra den. Nice damage output. Eneste trøbbelet er at det er du som må ha aggroen og ikke impen Aggro = hvem mobb (fienden) slår på. Det neste pet'et du får er voidwalker. Den er mer som en tank, holder aggro og har masse armor, defense or health points. Btw, etter lvl 10 begynner du og få talents. Jeg vil STERKT anbefale deg å ta 5 poeng i improved corruption slik at det blir en instant spell Endret 4. juni 2006 av ulv Lenke til kommentar
Groet Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) jess, tok Baron Geddon i MC idag! første End-Game raidet mitt og greier men guilden vil ha meg til å respecce SM/Ruin, noe jeg ikke er så begeistret for er jo detruction (resten i impr. corruption og demo), noe jeg trodde var veldig pve-vennlig, trives godt med conflag også... har ikke giddi å respecca enda da :!: skal jeg finne meg i sånt? syntes conflag fungerte greit jeg... Endret 4. juni 2006 av Groet Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Improved Shadow Bolt Bane Devastation Shadowburn Destructive Reach Ruin Er PVE-talentene på destruction. Tenk over hvis du vil hjelpe guilden din mest, eller ha conflagration. Høres kanskje litt kjipt ut, men det er lette både for guilden og deg at du har SM/Ruin ovenfor conflag build gjennom MC og BWL, conflag kunne kanskje kommet til sin rett i ZG og AQ, men det har jeg ikke prøvd. SM/ruin er også den letteste builden å bruke i end-game. I tillegg kan du spørre her om andre PVE-builder. MD/Ruin, SM, DS, DS/Ruin etc. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 I mitt guild får jeg heldigvis beholde conflag, men så lenge jeg klarer å holde aggro fra meg. Det er sagt at conflag er det verste som finnes innen PvE. Så bare vær klar over at du ikke sender en shadowbolt-crit etterfulgt av conflag, da får du garantert noen etter deg . Men utover det, fight for your rights Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 I mitt guild får jeg heldigvis beholde conflag, men så lenge jeg klarer å holde aggro fra meg. Det er sagt at conflag er det verste som finnes innen PvE. Så bare vær klar over at du ikke sender en shadowbolt-crit etterfulgt av conflag, da får du garantert noen etter deg . Men utover det, fight for your rights 6243368[/snapback] Har conflag ekstra threat på seg? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 I mitt guild får jeg heldigvis beholde conflag, men så lenge jeg klarer å holde aggro fra meg. Det er sagt at conflag er det verste som finnes innen PvE. Så bare vær klar over at du ikke sender en shadowbolt-crit etterfulgt av conflag, da får du garantert noen etter deg . Men utover det, fight for your rights 6243368[/snapback] Har conflag ekstra threat på seg? 6243510[/snapback] Kan ikke bevise det i så fall, men tror neppe det er bra. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Prøvde Conflagrate build forige uke, man får like mye aggro some sm/ruin. Så gikk tilbake til sm/ruin, hatet conflagrate build i pvp. Greit at man fikk sykt høyre soul fire crits.. men kjedelig rett å slett Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 SM/ruin er oppskrytt, gå heller for MD/ruin Er vel den beste pve speccen jeg har hatt tilnå, mest support talents i tillegg har du høyere dmg enn med SM ruin om du vil det også (sacc succu). Eneste jeg savner er improved lifetap.. (og conflag, men det er pvp ) Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 imp er bra den. Nice damage output. Eneste trøbbelet er at det er du som må ha aggroen og ikke impen Aggro = hvem mobb (fienden) slår på. Det neste pet'et du får er voidwalker. Den er mer som en tank, holder aggro og har masse armor, defense or health points. Btw, etter lvl 10 begynner du og få talents. Jeg vil STERKT anbefale deg å ta 5 poeng i improved corruption slik at det blir en instant spell 6242853[/snapback] Talenter liksom? Hvordan og hvorfor? Er akkurta kommet på lvl 9 nå (jeg spiller egentlig ikke så veldig ofte) og jeg har fått en quest om å finne to sånne soldater, fant han ene lett, men han andre skal liksom ligge inne i en sånn murloc by, som er full av lvl 10 murlocer. Ossen i huleste skal jeg kunne klare det? En annen quest jeg har er å drepe 5 bjørner (de som er på lvl 9), det klarte jeg lett, men skal også ta 8 (tror jeg) sånne ulver som ikke heter ulver Og de er overalt og angriper jeg en kommer det mange (de er btw også lvl 10). Bør jeg bare grinde til lvl 10 og skaffe meg de nye spellsa+voidwalkeren og så ta de to questa? Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hehe Om du grinder til lvl 10 eller ikke, er smak og behag. Gjør hva du synes er enklest. For sånne quest du ikke finner løsningen til eller trenger hjelp til kan www.thotbott.com hjelpe deg ganske mye. Talents blir ikke implementert for deg, før du er lvl 10. Når du er lvl 10 trykker du tasten N og da vil et vindu åpne seg. Så kan du velge. (imp corruption er digg ) lykke til Du skal klare og da mobs som er 1 til 2 lvler over. Men de vil være vanskeligere enn de som er "grønne" Endret 5. juni 2006 av ulv Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Joa, jeg klarer å ta en og sånn, men hvis jeg angriper en av de "ulve" dyra kommer det liksom tre til, er samme med de murloc folka. Takk for linken, skal sjekke litt rundt der Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Joa, jeg klarer å ta en og sånn, men hvis jeg angriper en av de "ulve" dyra kommer det liksom tre til, er samme med de murloc folka.Takk for linken, skal sjekke litt rundt der 6244583[/snapback] etterhvert som du kommer opp i levler vil du hate alt som heter murlocs. GRABLBALBALBALBa "You die" På level 14 får du en spell som heter Curse of Recklessness og vil gjøre murloc slakting mye lettere, for da kan de ikke hente hjelp. Og siden du kun kan ha en curse per warlock på target så burde du kaste den når mobben har 15-20% hp, da kan de ikke løpe når de har lite liv. Endret 5. juni 2006 av chokke Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skrev et for langt innlegg, nøyer meg med: Spellstone?! Firestone!? 6240302[/snapback] Jeg har ikke brukt penger på å lære dem engang. -lvl 60 warlock Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå