J@cob Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Hva var hit cappen for Warlocks igjen? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 17% for alle spell casters. Du har et talent i affliction som gir deg 3%, så da trenger du 14% fra gear. Vis du også er i grp/raid med en shadow priest eller moonkin druid så trenger du 14% vis du ikke har noe i affliction og 11% vis du har 3 points i affliction. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Og om du er alliance og har en dranei i gruppa trenger du kun 10% + talents og shadowpriest\oomkin, 264. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 haha tidligere idag ble vw'n min 1 shotta av en retri palla (Y) gg blizz <3 bra at de ikke endra conflag glyphen though <3 Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 haha tidligere idag ble vw'n min 1 shotta av en retri palla (Y) gg blizz <3 bra at de ikke endra conflag glyphen though <3 harke vw noe slikt som 25k hp? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Min har 14k unbuffed og untalented i raidgear. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Da nærmer jeg meg faretruende 80 med locken, og skal rett i raid imorra:P hvilken raidespecc ville dere gått for, når det gjelder en nydinget warlock? har en del boe gear liggendes, men langt ifra nok! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 hmm... tenker nok fg/emberstorm er den speccen du burde satse på... booster charen din ganske mye Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Følte at fg/es var best når man var ny-dinga ja. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Levler en 62 Warlock og skal instancebooste med noen venner opp til level 80. Er for øyeblikket Demonology opp til Felguard og har resten i Affliction, men lurer på om dette kanskje ikke er det beste specet for instance dpsing. Ser at Destruction er blitt populært igjen i end-game raiding, men i en leveling prosess er dette noe helt annet. Hvilket spec bør jeg gå for instanceleveling? Affliction eller Destruction? Hva synst dere om denne speccen til Affliction? Lenke til kommentar
SeT Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 funker fett som fjell det! klarte bare 2k dps på dummyen, men får holde med alt det grønne gearet mitt:P noen glyphs å anbefale for den speccen? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 glyph of felguard, glyph of lifetap og.... hmm glyph of incinerate Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Levler en 62 Warlock og skal instancebooste med noen venner opp til level 80. Er for øyeblikket Demonology opp til Felguard og har resten i Affliction, men lurer på om dette kanskje ikke er det beste specet for instance dpsing. Ser at Destruction er blitt populært igjen i end-game raiding, men i en leveling prosess er dette noe helt annet. Hvilket spec bør jeg gå for instanceleveling? Affliction eller Destruction? Hva synst dere om denne speccen til Affliction? Bumper denne! Noen som kan hjelpe til? Lurer altså på den "beste" instance-dps-speccen fra 62-80. Lenke til kommentar
N* Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Destruction gjør hvertfall mest skade i instancer. Bedre det syntes jeg. Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Destruction gjør hvertfall mest skade i instancer. Bedre det syntes jeg. Hvilket talent spec vil du anbefale for en 64 warlock? Bruk gjerne wowhead.com sin talent calculator Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei, har lett etter en Affliction/demon levling spec lenge etter den nye patchen. Noen som har en fin en til meg her . Har lest gjennom postene men finner ikke noe. Mulig jeg er blind :O Lenke til kommentar
N* Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Destruction gjør hvertfall mest skade i instancer. Bedre det syntes jeg. Hvilket talent spec vil du anbefale for en 64 warlock? Bruk gjerne wowhead.com sin talent calculator Affliction er greit til quests siden du får dark pact og haunt. Du glemte dark pact i builden du liket til, det er jo et must, må ha med den! Slik ville jeg speccet destruction: http://www.wowhead.com/?talent#IZ0hZVfMq0huisVcot Lenke til kommentar
Oook Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ett år siden sist jeg spilte. Hva slags specc burde jeg bruke fra 70-80? Levlet med affliction før og synes det gikk veldig bra, men har glemt av hva slags specc jeg brukte. Trenger tips Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Clicky Om du har råd, kan du jo då deg dualspecc for 1000g, som gir deg to forskjellige speccs som du kan bytte mellom når du går lei/vil gå i instance. Lenke til kommentar
Oook Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Takk Har nok ikke 1000g med det første Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå