Balleflass Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 har akkurat begynt å få litt bra naxx epics og har kjørt 0/39/32 en stund nå. men dps er altfor liten. har 92 hit, 500 crit, 1502 spell power og 209 haste rating ubuffa. og lurer på om 53/0/18 hadde gjort det bedre eller bør jeg holde meg til destruction til jeg får noe bedre gear? mitt gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Archtard Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 mente med de store taperne at det var en ganske hard nerf iforhold til andre. du kan ikke nekte for at sl/sl var en bedre spec en haunt/sl... men ofc, haunt sl var bra Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 personlig digger jeg ulduar blizz gjorde en god jobb der. første uka kom vi til general vezax, hadde han på 11% da serverne starta å gå ned på tirsdag gjorde unna endel igår så vi skal ta Yogg saron om en dag eller 2 jeg testa endel specs og fant ut at det er ikke så stor forskjell på dps. har mere å gjøre om hvilken spec man bruker på de forskjellige bossene. aff hvis du må løpe mye, destru hvis du kan nuke/er masse adds. forskjellen nå er på skillsa til folket. det er stor forskjell på dps mellom en "skilled" warlock og en som roter med rotation. er vel i tråd med blizzards "bring the player, not the class" Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 hvilken som helst apekatt kan jo få til affl rotasjonen nå. bare håper at vi ikke beveger oss i retning av 0.21.40 speccen fra tbc. Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 bring the player, not the class = gjør ting lett så alle klarer det gj blizz ^^ Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 25. april 2009 Del Skrevet 25. april 2009 har akkurat begynt å få litt bra naxx epics og har kjørt 0/39/32 en stund nå. men dps er altfor liten. har 92 hit, 500 crit, 1502 spell power og 209 haste rating ubuffa. og lurer på om 53/0/18 hadde gjort det bedre eller bør jeg holde meg til destruction til jeg får noe bedre gear? mitt gear: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Archtard Du trenger mye, mye mer hit rating. Gem mer hit rating. Spell power er ikke verdt noe om ikke du treffer målet. Affliction er og blir det beste i PvE, hvertfall enn så lenge. Destruction er ikke på langt nær like bra, og Felguard spec nærmer seg, men ligger fortsatt et stykke bak. Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 har nå skaffa litt bedre gear. 1800 spell power. 180 hit, 19% crit osv. speccet btw 53.0.18. funker veldig veldig bra i forhold til destro. ticker 8-9k på drain soul. er fullt klar over jeg trenger mere hit, men hvor capper hit hos lock? 296 rating? Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 hitcap er 17%, så kan du redusere 3% hvis du har moonkin/SP i raidet, 1% hvis du er i gruppe med draenei, og 3% hvis du har supression talentet Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Begynt så smått med litt pve igjen nå. Merker at det er et eller annet som tar bort UA og prøver jeg sette det på igjen får jeg "a more powerful spell is already active". Lurer på hvilket spell dette er Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er nok Immolate. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 faktisk.. hvorfor bestemte de seg for at man ikke kan bruke både UA og Immolate? Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 noobs som klager over at affliction rotasjonen var for kompleks. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hva slags spec bør en heroic gearet warlock bruke? Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Talent! Noen som vil lage en fint lvl 39 twink specc? Takk for specc og svar! ^^ Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Til heroic/raid build: http://www.wowhead.com/?talent#IfxMbzMAoVA0IktZE0hV 39 twink spec: http://www.wowhead.com/?talent#Idx0rurhkV Endret 27. april 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noen som får noe rating i arena da? synes ikke vi tåler noe lengre jeg :S kunne jo som regel ta 2-3 hits fra en warr og komme unna med det.... nå kan jo en naken warr 2 hitte meg :S har 800 resi 2,1 k sp 21,5k hp Noen som vet om en combo som virker bra? må vel nesten være affi lock-disc priest eller destru lock-rogue? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Warlock/Mage er skummel, da med Warlock som Destruction. Soulfire + Chaos Bolt = wtfpwn. Lenke til kommentar
TaWret Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som får noe rating i arena da? synes ikke vi tåler noe lengre jeg :S kunne jo som regel ta 2-3 hits fra en warr og komme unna med det.... nå kan jo en naken warr 2 hitte meg :S har 800 resi 2,1 k sp 21,5k hp Noen som vet om en combo som virker bra? må vel nesten være affi lock-disc priest eller destru lock-rogue? Kjører afflock/rshammy, som gjorde god suksee i s5, vi kom igår på 1750, så det kommer seg. Men rogue/priest, rogue/rogue, warrior/healer, ret/healer er ganske så skada. Om de fokuserer litt på pettet ditt blir det drept innen noen få gcd, healing eller ei... Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjører arena med DK/Mage for tida, men vurderer å starte med locken også. Er det Haunt/SL eller Destruction som er den beste 2vs2 builden? Jeg kommer antagelig til å gå sammen med Mage eller en healer. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 gogo lock/mage, latterlig vanskelig for oss som warr/hpal hvertfall ser artig ut å spille også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå