Beerian Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 6,4k DPS på patchwerk på søndag =) Hvilken specc og rotation brukte du ? Jeg merker at jeg ligger altfor langt bak alle de andre på dps Trenger noen gode tips ! Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg antar at han brukte Affliction spec, i såfall har spell rotation blitt nevnt mange ganger tidligere i tråden på de foregående sidene. Han brukte antagelig Doomguard eller Infernal, jeg gjetter Infernal. Tips: IKKE clip en eneste DoT. Bedre å la dem ticke helt ut enn å sette på nye dots før de har ticket ferdig. Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 går ut fra at det var aff ja Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Et spørsmål angående bruk av Infernal/Doomguard. Når er det taktisk å bruke disse? Infernal er vel grei, trykke og se den falle fra himmelen, men hvordan bruker dere Doomguard? Ritual? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Kjører ritual of doom før kampen starter, bruker doomguarden til den dør. Ikke noe mer fancy enn det "ding" 400 poster Endret 3. april 2009 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 infernal er det best å summone når det er igjen litt mere en 1 min igjen av kampen. eller i sarth3d og la han hjelpe på adds Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvordan er det med master conjuror og dual speccs? Kan jeg ha to poeng i denne i en specc, mekke sten, sette på våpen for så skifte specc og beholde 300%-buffen? Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 beklager for sent svar, var selvfølgelig affliction, brukte doomguard Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan er det med master conjuror og dual speccs? Kan jeg ha to poeng i denne i en specc, mekke sten, sette på våpen for så skifte specc og beholde 300%-buffen? Nei. Selv om du har et spec som har 2/2 master conjuror, så vil du miste bonusen så fort du skifter spec. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lurer på hva jeg skal ha som pvp og pve spec nå etter patch. Noen tips? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Jeg lurer på det samme igrunn. Jeg tror nok at Affliction fortsatt vil være blant de beste, om ikke det beste PvE speccet fortsatt, men jeg har hørt rykter om at alle specs skal nærme seg hverandre på DPS. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 skal ha 53/0/18 som main og 0/40/31 (conflag) som 2nd Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Driver å lvler en warlock nå, lvl 60 at the moment. Tenkte jeg skulle satse på demo treet for soul link, felguard , metamorphisos, fått et inntrykk av at det eier å lvle med. Noen tanker rundt dette? Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hurramegrundt dersom Felguard igjen har blitt utdatert som raid spec. Kjedelig å spille med et slikt spec synes jeg Jeg vurderer 53/0/18 som main og Chaos Bolt spec som andre. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hvordan er det med Locks for tiden, er det OP som de var for et år tilbake. Eller er de blitt så rævkjørte som jeg hører rykte om? Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Er vel hverken rævkjørt eller OP i pve etter min erfaring. Pvp driver jeg lite med, men etter hva andre sier er vi ihvertfall langt ifra OP der Lenke til kommentar
Dhack Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 nydelig... guilden har planer om server first ulduar men ingen får logget inn vek'nilash ftw! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Synes jeg minnes at Vek'nilash var blant de første oppe igjen, jeg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Hva faen er denne doomguarden dere snakker om? Edit: Nevermind, kom på det nå. Curses at jeg aldri gjorde det questet før TBC! Endret 15. april 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Wohoo, Flame Leviathan nede på andre forsøk, men nå er vi stuck på Razorscale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå