Seian Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Og som alle vet, er CoEx noe av det beste man kan bruke i end-game-raiding. 6230283[/snapback] Hvordan? Eller ble jeg eid av ironi nå? 6230703[/snapback] Du får ikke bruk for CoEx såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 er det bare meg som føler locks har blitt mindre etterspurt i strat/scholo etter 1.10? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Når man tidligere kunne være 10, og mager strengt talt har bedre AoE, så sier det seg selv at mange går etter den klassiske "tank-priest-rogue-mage-random"-kombinasjonen. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Når man tidligere kunne være 10, og mager strengt talt har bedre AoE, så sier det seg selv at mange går etter den klassiske "tank-priest-rogue-mage-random"-kombinasjonen. 6232669[/snapback] det suger. jeg sluttet med huntern pga det der. men nå er jeg jo i ZG/MC guild, og det er jo gøyere Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, alltid lurt på hvordan det er å få grupper som hunter. Dere virker jo liksom så lite etterspurt. Som warlock hadde jeg problemer, men det var bare fordi vår server var overflooda med warlocks. Folk vil ha warlocks virker det som. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Ja, alltid lurt på hvordan det er å få grupper som hunter. Dere virker jo liksom så lite etterspurt. Som warlock hadde jeg problemer, men det var bare fordi vår server var overflooda med warlocks. Folk vil ha warlocks virker det som. 6233220[/snapback] Da jeg levlet opp var det null problem å få gruppe til instancer. (samme for healers) På roguen derimot... *smerte* Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Sikkert blitt svart på tidligere, men jeg orker ikke å bla flere titalls sider tilbake... Hvilket tre er best for solo grinding/questing? Har nettopp blitt level 10, men vet ikke helt hvilket tre jeg bør satse på. Demonology virker jo bra, greit å få bedre minions, men også Destruction virker rimelig brukbart... Hva anbefales? Endret 3. juni 2006 av Pug Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Affliction til 37, respec til 7/21/0, fyll på slik at du får 9/21/21. Alle som sier noe annet, spiser buser og lukter vondt. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Affliction til 37, respec til 7/21/0, fyll på slik at du får 9/21/21. Alle som sier noe annet, spiser buser og lukter vondt. 6235248[/snapback] Sacc da VW and fearkite ftw. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Fearkite er ikke akkurat veldig effektivt hvis du liker å queste, osv. ettersom det som oftest er tett med mobs Levlet med Soullink fra lvl 40 jeg, gikk som en drøm. Dots og imp succubus, samt drainlife ftw Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 ^- spiser buser og lukter vondt. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 succumbus is the damage dealer Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Skal snart tine opp kontoen min. Og iom. at jeg rett og slett har tålmodighet til å grinde hverken mobs eller AH, så skal jeg PvP for epic mount (raptor). Skal selvfølgelig respecce til en eller annen PvP build. Har sett litt rundt og har kommet fram til at jeg vil ha Nightfall og Conflagrate. Problemet mitt er at denne builden ikke har +range på affliction, er dette nødvendig i BG eller er det bare å kjøre på? Builden er her hvis det er av interesse. PS: JEG VIL IKKE HA DREADSTEED, SELV OM DET ER OPPNÅELIG PÅ MINDRE TID/GULL. JEG VIL HELLER HA RAPTOR. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 I og med at de fleste affliction-spells er instant, ser jeg ingen grunn til det . Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 ^- spiser buser og lukter vondt. Hvis du liker masse corpserun til lvl 60, joda. Var utrilig deilig med Demonology i Stv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pf, hvem dør vel med fear og 30 minutter med renew? Og hva er problemet med at mobs kan bli fearet inn i hverandre? Da bruker man bare mindre tid på å gå mellom hver mob. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pf, hvem dør vel med fear og 30 minutter med renew? Og hva er problemet med at mobs kan bli fearet inn i hverandre? Da bruker man bare mindre tid på å gå mellom hver mob. 6238482[/snapback] eller hva med at du wander mobs (med DoTs) til 10 %, lar CoA og kanskje Corr gjøre sluttjobben og pulle en ny? Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pf, hvem dør vel med fear og 30 minutter med renew? Og hva er problemet med at mobs kan bli fearet inn i hverandre? Da bruker man bare mindre tid på å gå mellom hver mob. 6238482[/snapback] eller hva med at du wander mobs (med DoTs) til 10 %, lar CoA og kanskje Corr gjøre sluttjobben og pulle en ny? 6239158[/snapback] reroll priest? Uansett. Smak og behag, men sacc VW gir en deilig følelse og funker fett mot pala i world PvP. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pf, hvem dør vel med fear og 30 minutter med renew? Og hva er problemet med at mobs kan bli fearet inn i hverandre? Da bruker man bare mindre tid på å gå mellom hver mob. 6238482[/snapback] eller hva med at du wander mobs (med DoTs) til 10 %, lar CoA og kanskje Corr gjøre sluttjobben og pulle en ny? 6239158[/snapback] reroll priest? Uansett. Smak og behag, men sacc VW gir en deilig følelse og funker fett mot pala i world PvP. 6239470[/snapback] selv levla jeg med affliction specc, life drain/dark pact/life tap og succubus eller imp som pet pga utrolig mana regen . Funka veldig bra så anbefales Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Pf, hvem dør vel med fear og 30 minutter med renew? Og hva er problemet med at mobs kan bli fearet inn i hverandre? Da bruker man bare mindre tid på å gå mellom hver mob. 6238482[/snapback] eller hva med at du wander mobs (med DoTs) til 10 %, lar CoA og kanskje Corr gjøre sluttjobben og pulle en ny? 6239158[/snapback] reroll priest? Uansett. Smak og behag, men sacc VW gir en deilig følelse og funker fett mot pala i world PvP. 6239470[/snapback] selv levla jeg med affliction specc, life drain/dark pact/life tap og succubus eller imp som pet pga utrolig mana regen . Funka veldig bra så anbefales 6239709[/snapback] tok affliction opp til imp drain soul (ja, jeg var ung og dum), deretter Ruin, og til slutt Shadow Mastery. Destruction var kanskje ikke så mana-effektivt, men man har jo masse drikke når man levler og det var artig å critte "høyt". Endret 4. juni 2006 av Torinogut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå