Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg specca demonform gikk det ganske fint, da brukte jeg bare fullt pve gear, bare 84 resilence fra trinket. Vi vant de fleste kampene vi spilte, på 15-1600 rating da.

Hva går du med og gear på h*n da?

Demonform er så vidt jeg har fått meg det "alle" sier suger mest, i hvert fall fra mitt syn som holy pala, hvor jeg kan feare han i tillegg til locken jeg går med sin banish + all "vanlig" cc.

Og warlock ER rimelig gimpa nå.

Så om det går bra er det store sjanser for at teammaten carrier deg oppover om det feks. er en bra geara rogue e.l.

Lenke til kommentar

Noen av dere afflictionfolka som bruker fortewarlock spelltimern? Har problemer med at dots blir dytta opp/forsvinner fra timer av tempbuffs som ebon plague, scorch debuff, molten core, spirits of the damned osv. Når mange er der samtidig altså.

Liker ikke Dotimer heller, så vil egentlig ikke bytte. Fant ikke noe i Fortewarlock options heller.

Lenke til kommentar
Når jeg specca demonform gikk det ganske fint, da brukte jeg bare fullt pve gear, bare 84 resilence fra trinket. Vi vant de fleste kampene vi spilte, på 15-1600 rating da.

Hva går du med og gear på h*n da?

Demonform er så vidt jeg har fått meg det "alle" sier suger mest, i hvert fall fra mitt syn som holy pala, hvor jeg kan feare han i tillegg til locken jeg går med sin banish + all "vanlig" cc.

Og warlock ER rimelig gimpa nå.

Så om det går bra er det store sjanser for at teammaten carrier deg oppover om det feks. er en bra geara rogue e.l.

Går med en holy pally. Som sagt så ligger vi bare på under 1600 rating, siden vi ikke har spilt mye. Som demonform så møtte vi ikke noe spesielt med pally teams faktisk, spilte bare 10-15kamper som det speccet, så hadde ingen problemer med.

@ Nazrm

Du burde prøve quartz, vis du ikke har prøvd det. Den tracker debuffsa på

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Noen av dere afflictionfolka som bruker fortewarlock spelltimern? Har problemer med at dots blir dytta opp/forsvinner fra timer av tempbuffs som ebon plague, scorch debuff, molten core, spirits of the damned osv. Når mange er der samtidig altså.

Liker ikke Dotimer heller, så vil egentlig ikke bytte. Fant ikke noe i Fortewarlock options heller.

Brukt classtimer på presten min siden tbc kom, funka kjempebra til locken når jeg raida litt i bt med den som affliction også :)

Lenke til kommentar
Hm. Fortewarlock har funka bra tidligere, men nå er det så mange spells og forskjellige buffs. Bruker Quartz fra før av, men har hatt buff/debuff delen disabled fram til nå. Kommer nok til å bruke den istedet! Takk for tips.

Etter Wotlk har jeg ikke hatt annet enn trøbbel med Fortelock, i dot timeren hang curses igjen hvis jeg byttet target osv, så i løpet av et raid kunne jeg ende opp med veldig mange dot timers på curses som aldri gikk ut eller forsvant når moben eller bossen døde. Så jeg sluttet å bruke den, Quartz fungerer helt fint. selv om det er en del andre funksjoner i forte jeg savner, som summoning. når man er den eneste warlocken i raidet er det et forbanna helvete med de som ikke gidder å dra til instansen tidsnok >_>

Hadde vært fint med en ny versjon.

Lenke til kommentar

Hei.

Nå trenger jeg sårt noen tips...

Jeg har speccet demo/destro (ikke fel-guard). 1800 spell power self-buffed med Fel-hunter på passiv.

Likevell klarer jeg ikke mer enn +-1000dps i HC :(

Bruker denne rotation: CoA, Immo, spam incinerate for og avslutte med (den som instant burn Immo) husker ikke navenet...

Sitter på jobb PC, så klarer ikke og linke noe armory eller specc. Ta en titt selv hvis dere orker: Name: Zergzon

Realm: Neptulon

Lenke til kommentar
Hei.

Nå trenger jeg sårt noen tips...

Jeg har speccet demo/destro (ikke fel-guard). 1800 spell power self-buffed med Fel-hunter på passiv.

Likevell klarer jeg ikke mer enn +-1000dps i HC :(

Bruker denne rotation: CoA, Immo, spam incinerate for og avslutte med (den som instant burn Immo) husker ikke navenet...

Sitter på jobb PC, så klarer ikke og linke noe armory eller specc. Ta en titt selv hvis dere orker: Name: Zergzon

Realm: Neptulon

Hvorfor har du felhunter på passive? Pet dps er en viktig del av din dps, og pets har brukbar avoidance (gjør at bossers AE ofte bommer eller resistes av pet).

Trash dør ofte for fort til at DoTs kan løpe helt ut, så CoA vil ofte være sløsing på trash. Bruk heller corruption, spesielt dersom du har corr glyphen. Å ha en shadow dot kan også procce molten core, så du bør alltid ha en slik på.

På bosser bør du bruke CoA, corr, immo, incinerate spam.

Demo/destro builds er nok best dersom du bruker felguard, så vurder å respecc. Du finnet et eksempel litt høyere opp i denne tråden.

Uansett bør du ikke måle din dps på HC trash, men på bosser hvor dine spells virkelig kommer til rette. Husk også at i HC vil du ha færre buffs, og dermed gjøre lavere dps enn hva folk gjør i raids hvor de vil ha flere buffs.

Lenke til kommentar

NeedToKnow er en fin addon som man kan bruke til å time buffs og debuffs på seg selv eller target. Den har spells på faste steder (tar litt tid å sette opp), og de bytter aldri plass.

Bruker den til å tracke diseases på deathknighten min, samt vise når trinkets proccer osv. Veldig kjekt til feks bruk av gargoyle (ja, jeg vet det er warlock tråden).

Det fine er at den bare viser det man vil at den skal vise, og den viser bare egne buffs/debuffs om man vil det.

Lenke til kommentar
Er jo fint mulig å trykke ctrl + 1 (petattack). Gå ikke ha den på passive er en uting!

Ah, en liten feiltolkning av meg der. Trodde han ikke brukte pet til angrep siden den var på passive. Det går jo selvfølgelig an.

Jeg har min felguard på defensive. Den vil ikke gå på CCed mobs så lenge disse er CCed. Jeg slipper en del micro management siden den løper videre til neste mob i en pack med en gang og jeg mister dermed ikke dps fordi den løper fram og tilbake til meg. Dette har ikke gått galt i noe raid enda, men har gitt noen utfordringer i 5-mans av og til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...