Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjorde 3600 DPS på Patchwerk 25- man med 0/31/40 spec. Det er da ikke så veldig gale?

Må jo se gear for å vurdere om det er gale, men virker ikke så dumt det nei. :)

Selvfølgelig, var en dum post meg kom med der. :ohmy:

http://armory.wow-europe.com/character-she...nor&n=Neyan

Har rundt 2200 spelldmg i raids til vanlig, og jeg gjør spellrotationen slik den skal være, altså CoA, Immolation, Incineratespam, conflagrate når det er 4 sek igjen av immolate - refresh. Alikevel føler jeg at jeg gjør for dårlig DPS, men jeg er ikke interessert i affliction.

Lenke til kommentar

Gjorde litt over 2k dps på Heigan i Naxx 25-man med affli spec 55/0/16. Hadde ingen epics, bare blått quest gear fra Northrend og 2 grønne quest rewards.

Rotasjon:

Haunt

UA

Immo

CoA

Corr

SL

Shadowbolt mellom dot refreshinga (Bytt SB med Drain Soul < 25%)

ALLTID cast Immo rett etter UA (De varer like lenge så når du caster UA 1.5 sec før den går ut og immo rett etter vil de begge bli refresha perfekt, så du kan tenke på de som en lang 3 sec cast spell (en mindre spell og tenke på :p))

ALLTID caste noe, IKKE refreshe dots før de går ut slik at du ikke taper ticks, og helst ikke avbryt en SB bare fordi en dot runner ut, la heller dotten være borte i ett halvt sec i stedet for å kaste bort en SB du allerede har begynt å caste.

Lenke til kommentar
Gjorde litt over 2k dps på Heigan i Naxx 25-man med affli spec 55/0/16. Hadde ingen epics, bare blått quest gear fra Northrend og 2 grønne quest rewards.

Rotasjon:

Haunt

UA

Immo

CoA

Corr

SL

Shadowbolt mellom dot refreshinga (Bytt SB med Drain Soul < 25%)

ALLTID cast Immo rett etter UA (De varer like lenge så når du caster UA 1.5 sec før den går ut og immo rett etter vil de begge bli refresha perfekt, så du kan tenke på de som en lang 3 sec cast spell (en mindre spell og tenke på :p))

ALLTID caste noe, IKKE refreshe dots før de går ut slik at du ikke taper ticks, og helst ikke avbryt en SB bare fordi en dot runner ut, la heller dotten være borte i ett halvt sec i stedet for å kaste bort en SB du allerede har begynt å caste.

Det å refreshe dots gjelder vel kun for Curse of agony? Da den gir mer dmg på slutten? Corruption og sihpon life gir vel like mye dps igjennom alle ticksa?

Og, Drain soul? Gir den så mye dps boost under 25% ?

Btw, har du link til speccet ditt? vurderer å kanskje raide litt selv, men må finne meg en dugendes spec først.

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Hei.

Noen som kan legge ut et screenshot av en god demo/destro specc til Raid/Dungeons her?

Sitter på jobb PC med begrenset tilgang så jeg kommer ikke inn på wow-sidene...

Skal starte dungeons når jeg kommer hjem fra jobb og vil gjerne ha alt klart når jeg kommer hjem.

På forhånd takk

Lenke til kommentar

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...g&n=Mirgrot

Har ikke fått noe nytt gear på en stund, siden jeg har spart en del dkp.

Guilden som jeg er i på armory er forresten feil, er i en som heter aftermath, men det har ikke oppdatert seg på armory, selv om jeg har vært der i 3 mnd :p

Har gjort lite arena nå, har bare spilt litt med en holy pally, spilte som pve spec, så ratinga gikk til helvette >_>

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...