Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Hvor har du det at affliction er det beste dps speccet fra? Jeg har ikke prøvd affliction enda, men tviler på at det vil gjøre noe spesielt mer dmg enn demon/destro.

I går i naxx hadde jeg 2550 dps på en boss med bare single target dps, bare raid buffs, ingen pots/flasks, har ikke noe kjempe bra gear heller, 4-5 heroic epics elns. Trur ikke det ville vært like bra med affliction spec.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har du det at affliction er det beste dps speccet fra? Jeg har ikke prøvd affliction enda, men tviler på at det vil gjøre noe spesielt mer dmg enn demon/destro.

I går i naxx hadde jeg 2550 dps på en boss med bare single target dps, bare raid buffs, ingen pots/flasks, har ikke noe kjempe bra gear heller, 4-5 heroic epics elns. Trur ikke det ville vært like bra med affliction spec.

har fler locks i guilden som er affliction spec, de river på metrene, 2700dps på patchwerk jeg spørre de om casting rotation

Lenke til kommentar

Skal lvle en Warlock og har litt penger til overs som jeg vil bruke, slik at det går fortere. Noen tips til items / enchants som er greie ? Gidder ikke twinke max, men noen få småting som gjør det litt lettere å lvle hadde vert greit.

Tenkte først på leg-enchant, men det har de jo forandret på..

Endret av QveltinG
Lenke til kommentar

har fler locks i guilden som er affliction spec, de river på metrene, 2700dps på patchwerk jeg spørre de om casting rotation

Trudde ikke affliction hadde såpass dps, hvordan gear har de?

Kanskje jeg må få prøvd affliction da, men det er drit kjedelig imo, også vil jeg tro at demon/destro vil bli bedre når jeg får mer crit, akkurat nå har jeg bare 15% crit uten talents, også har jeg for lav hit rating, 7% bare, men syntes det omtrent aldri dropper noe bra items med hit på ><, 2000 spell power raid buffa.

Alt for mye spell power/spirit items, lite av crit og hit :<

Skal lvle en Warlock og har litt penger til overs som jeg vil bruke, slik at det går fortere. Noen tips til items / enchants som er greie ? Gidder ikke twinke max, men noen få småting som gjør det litt lettere å lvle hadde vert greit.

Tenkte først på leg-enchant, men det har de jo forandret på..

vis du har en lvl 80 på serveren, så burde du tilfelle få kjøpt deg BoA skuldre, 10% mer xp på mobs.

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar
Lite spørsmål bare, er 79 nå og lurer på om jeg det er noe vits å kjøpe spellweave/ebonweave eller om det bare er bortkasta penger?

hvis du mener bags så vet jeg ikke om det er noen nye. men det er en del gear du kan få laget med tailoring som er ganske bra til å starte heroics og sånn med.

edit: trykkleif

Endret av skarpen90
Lenke til kommentar
2500 dps raidbuffed er vel heller ikke så veldig sykt det heller da :p Så en afflock som hadde 4700 som affliction ihvertfall. Nå vet jeg dog ikke hvilken boss du tenkte på, men håper ikke det var patchwerk :p

Det var 10man med ganske dårlig gear da :> hadde ganske lite hit rating, så mista en del dps der, også hadde vi heller ikke noe ekstra buffs som bloodlust. Men jeg er enig i at 2500 er ganske lavt.

Noen som forresten har prøvd full destro spec? Hvordan er det i forhold til andre specs?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Hvorfor skal han levele alene? Tap av exp? Jeg gikk ikke tom for rested før uti level 75, og da spilte jeg hardt. Quest-exp er jo basically all exp du får i Northrend.

For å ikke snakke om at det er gøyere å levele med noen andre også.

Spec hvordan du vil. Alt funker ypperlig. Selv kjørte jeg affliction uten problemer 70-80.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...