Sneglen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Til soloing og 5-mans, hvordan er de nye talentene på hhv. affliction og demonology-treet til det? Var litt lei affliction før patchen kom og tenkte jeg kanskje skulle prøve noe nytt og tenkte da på demonology med metamorphosis - hva er pro/cons her? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Slik jeg har oppfattet det, og etter min erfaring, så er Metamorphis en spec du ikke bør velge dersom du tenker på å gå mye i instancer, raide, farme osv. Det er en ren PvP- spec. Velger man å gå hele veien til Metamorphis, mister man jo så og si alt av goder på destruction/affliction treet. Derimot er det fantastisk gøy å kunne charge som en demon omgitt av flammer, desto enda gøyere å faktisk kunne leke seg med roguer! Men som sagt, ikke til å anbefale for PvE. Jeg er fire-destruction for øyeblikket, ble ganske lei av 0/21/40 shadowboltspam (lulz), dermed er det veldig gøy å være fire for øyeblikket. Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Da tenker jeg det blir Affliction på meg Etter en kjapp titt ser jeg at jeg helst vil ha 64 poeng i Affliction :| Er det noen som har et bedre forslag enn http://www.wowhead.com/?talent=IcxbrurAkVARIot ? Og hvordan er Pandemic i forhold til Malediction om man har ~13% critchance? Tror personlig jeg tjener mest på Malediction. Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Noen som har et bra levling specc til lvl 80? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 sleng inn talents der du vil så springer du rundt å dotter alt å bare ez modessssss Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Øh, jeg prøver å finne ut hvordan jeg binder Shoot til en shortcut. Suger å bruke en plass på quickbar til wanden. Vil heller ha Shoot på Shift+w Endret 24. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Legg wand på en actionbar og bind actionbar til shift + W? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Fatter ikke hvorfor de ikke lar oss lage en helt egen shortcut til Shoot, akkurat som at T mappes til Attack automatisk. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det finnes en addon som lar det gjøre dette, Spellbinder. Der binder du spells/macros/etc direkte til knapper, uten å måtte ha de på actionbar. Den er oppdatert til 3.0.2! Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Dersom du bruker bartender e.l. lager du jo bare en usynlig bar hvor du plasserer slike ting. Men om bruker standard bars høres Spellbinder enklere ut Lenke til kommentar
zennox Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Noen som har et forslag til et leveling spec (lvl 70 og opp) som gir det minimal downtime? Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Tror jeg skal levle med dette speccet http://wotlk.wowhead.com/?talent=IZbxIzsg0q0sxzZE00V Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts. Level 70-80: Jeg forutså Cataclysm, Devastation or Demonic Pact være svært nyttig for level 80. ( De siste talent pointsa kan du velge selv hva du vil bruke på) Endret 6. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 http://wotlk.wowhead.com/?talent=IZbxIzsg0q0sxzZE00V Jeg specca denne for å teste nå. Slengte de 5 siste i cataclysm og destructive reach. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Så greit ut det speccet der, men Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts. Der ville jeg heller bare gått for bare shadowbolts, spørs hvor fort du dreper så kan du tilfelle ta med corruption i starten, curse of elements på mobs med 10k hp er jo lite vits :> Men du tenker kanskje mer på instancer/raids? Da er nok det du sier bedre ja ^^ De 5 siste ptsa ville jeg putta 3 i catalysm og 2 intensity eller destructive reach, også devastation på 71 Lenke til kommentar
Emil-hr Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Raid + Levling. Du kan jo velge selv på destro specc. Men ja Bare shadow bolt funker fett, men man kan også bruke Incinerate, men det demo specce funker utrolig bra til levling.. Endret 7. november 2008 av Emil-hr Lenke til kommentar
ObscureScience Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 tips til wrath levelling spec: http://strats.fusion-guild.org/index.php/W...ckLevelingWotLK Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg skal garantert gå Felguard for levling. Den er bare genial. Felguard tanking, med dots og drains fra lock = win. Slik levlet jeg fra 60 - 70, og slik skal jeg levle fra 70-80 også. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg skal garantert gå Felguard for levling. Den er bare genial. Felguard tanking, med dots og drains fra lock = win. Slik levlet jeg fra 60 - 70, og slik skal jeg levle fra 70-80 også. Kjører den selv nå, men vurderer faktisk sl/sl igjen. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har sl/sl med felguard/affliction da >< Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Du har sl/sl med felguard/affliction da >< Men jeg måtte teste metamorphis også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå