Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har oppfattet det, og etter min erfaring, så er Metamorphis en spec du ikke bør velge dersom du tenker på å gå mye i instancer, raide, farme osv. Det er en ren PvP- spec. Velger man å gå hele veien til Metamorphis, mister man jo så og si alt av goder på destruction/affliction treet. Derimot er det fantastisk gøy å kunne charge som en demon omgitt av flammer, desto enda gøyere å faktisk kunne leke seg med roguer!

Men som sagt, ikke til å anbefale for PvE. Jeg er fire-destruction for øyeblikket, ble ganske lei av 0/21/40 shadowboltspam (lulz), dermed er det veldig gøy å være fire for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Tror jeg skal levle med dette speccet http://wotlk.wowhead.com/?talent=IZbxIzsg0q0sxzZE00V

Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts.

Level 70-80: Jeg forutså Cataclysm, Devastation or Demonic Pact være svært nyttig for level 80. :thumbup:

( De siste talent pointsa kan du velge selv hva du vil bruke på)

Endret av Emil-hr
Lenke til kommentar

Så greit ut det speccet der, men

Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts.

Der ville jeg heller bare gått for bare shadowbolts, spørs hvor fort du dreper så kan du tilfelle ta med corruption i starten, curse of elements på mobs med 10k hp er jo lite vits :>

Men du tenker kanskje mer på instancer/raids? Da er nok det du sier bedre ja ^^

De 5 siste ptsa ville jeg putta 3 i catalysm og 2 intensity eller destructive reach, også devastation på 71 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...