Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nice da, hvor mye hp har forresten disse mobsa sånn ca. ?

Har du en link til speccet du brukte når du lvla fra 70?

 

Sant det, har litt lyst å gå destruction eller affliction med soul link, pvp på 80 kanskje, men får se.

Har du spilt noe spesielt pvp på 80 eller? Har du gjort noe spesielt pvp/pve på 80? Hvordan er det egentlig i forhold til 70, og hva syntes du er det beste speccet av de du har prøvd ( vis du har prøvd flere da)

 

Såvidt jeg husker hadde en lvl75 random mob rundt 11-12k hp. Men damage av dots og sånt minsker jo høyere level mob'en er, så det tar litt tid.

 

Jeg testa 2 forskjellige specs når jeg begynte å levle, heavy affliction med haunt og heavy affliction med SL. Syns begge fungerte greit, gikk kanskje litt mer smooth med SL, men det er nok pga haunt sitter ikke helt inne enda.

 

Haunt: http://wotlk.wowhead.com/?talent=IbxMrurGoVARcst0x

SL: http://wotlk.wowhead.com/?talent=IbxMrurhoVAR0sbbxczc

 

Jeg har gjort endel arena på 80, men det har vært litt vanskelig å spille med lagg og slikt. Og det faktum at ørten millioner folk bare går inn i arena for å "teste damage". Ca 1000 deathknights og (nesten) ingen "seriøse" teams.

 

Uansett. Har testet heavy destruction med SL, og haunt/SL. Hadde mest suksess med haunt speccen, men det er snakk om minimalt med erfaring her, og jeg har ikke spilt arena som destruction før heller.. Så det er snakk om en tilvenningssak + finne riktig class å spille med. En ting er sikkert, som destruction (+SL) har du JÆVLIG mye burst. Gjelder bare å få brukt det. (Har jo masse godsaker i destruction, stuns på conflagrate masse yummy stuffs!)

 

Demonic portal saken er også ganske sweet i arena.

 

Skal også sies at iom at det er beta, så er det jo mye som forandres. Skaden rogues gjorde i en betabuild var f.eks helt latterlig. Vet ikke om det var noe galt (leste noe om poison damage som var bugga?), men en 80 resto druid klarte ikke holde meg oppe med spamdots/heals. Har 20k hp liksom. (Though det skal sies at han sucka ganske mye også. :p)

 

Har dessverre ikke fått testet noe 3v3 eller 5v5, aner ikke om det er noen som spiller det heller.

 

Det blir spennende å se det live iallefall. Eg gledar meg. :]

Lenke til kommentar
Hvilke key binds bruker dere? Trenger ikke ramse opp hele lista, men for newbies som meg kunne det vært greit å få et lite dytt i riktig retning :p

 

Kan lage en liten liste. :p

 

Shift + W = lifetap

Shift + E = Death coil

Shift + D = fear target

F og G = vanlig/flying mount

E = searing pain

Q = Drain life

Shift + Q = Drain Mana

Shift + S = Fear focus target

Shift + 1 = Spell lock target

Shift + 2 = Devour target

| = Spell lock focus

F1 = Devour self

F2 = Devour x (healeren min i 2v2 f.eks)

F3-6 = devour x

Shift + A = Banish

 

edit: glemte disse:

 

ctrl 1-3 = pet kontroll (attack etc)

shift 3 og 4 = curse of tongues, curse of weakness

 

Hm.. Det er vel alle. Håper det ga deg, uh, noe. :p

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Såvidt jeg husker hadde en lvl75 random mob rundt 11-12k hp. Men damage av dots og sånt minsker jo høyere level mob'en er, så det tar litt tid.

 

Jeg testa 2 forskjellige specs når jeg begynte å levle, heavy affliction med haunt og heavy affliction med SL. Syns begge fungerte greit, gikk kanskje litt mer smooth med SL, men det er nok pga haunt sitter ikke helt inne enda.

 

Haunt: http://wotlk.wowhead.com/?talent=IbxMrurGoVARcst0x

SL: http://wotlk.wowhead.com/?talent=IbxMrurhoVAR0sbbxczc

Ok, takk, skal prøve de specca :)

 

 

Jeg har gjort endel arena på 80, men det har vært litt vanskelig å spille med lagg og slikt. Og det faktum at ørten millioner folk bare går inn i arena for å "teste damage". Ca 1000 deathknights og (nesten) ingen "seriøse" teams.

 

Uansett. Har testet heavy destruction med SL, og haunt/SL. Hadde mest suksess med haunt speccen, men det er snakk om minimalt med erfaring her, og jeg har ikke spilt arena som destruction før heller.. Så det er snakk om en tilvenningssak + finne riktig class å spille med. En ting er sikkert, som destruction (+SL) har du JÆVLIG mye burst. Gjelder bare å få brukt det. (Har jo masse godsaker i destruction, stuns på conflagrate masse yummy stuffs!)

 

Demonic portal saken er også ganske sweet i arena.

Ok, ja det er vel det å bli vant til speccet, destruction + sl ser ihvertfall spennende ut, med 30% casting time etter conflagrate og 26% stun på conflagrate kan det bli en ganske nice burst.

 

Demonic circle ser imba ut, gleder meg til å teste den ut, hjelper ihvertfall mot rogues som ikke har shadowstep, og det er det vel en del rogues som ikke har i wotlk, de fleste går vel assasination?

 

 

Skal også sies at iom at det er beta, så er det jo mye som forandres. Skaden rogues gjorde i en betabuild var f.eks helt latterlig. Vet ikke om det var noe galt (leste noe om poison damage som var bugga?), men en 80 resto druid klarte ikke holde meg oppe med spamdots/heals. Har 20k hp liksom. (Though det skal sies at han sucka ganske mye også. :p)

Er det ikke noe sånnt som at poisons blir bedre av AP, trur noen snakka om at deadly poison ticka for 1000 per tick ;o

Lenke til kommentar

Jeg bruker RaF og levler med en venn (mage). Vil ikke destro heller være veien å gå da enn affliction? Kunne noen brukt et minutt på å sette opp en liten build for meg? Har prøvd selv, men ender alltid opp med en eller annen form for super-hybrid.. "den ser grei ut. Oi, den ser praktisk ut. Oisann, den der må jeg vel ha" osv :p

Lenke til kommentar

Jeg skal gå litt arena med en SP, vi gikk disc priest/lock før patchen.

Hvordan specc er egentlig best for meg da? Affliction med haunt uten soul link, eller med soul link, men uten haunt?

 

Noen som har forslag til et specc? Er litt usikker på hvem talents jeg skal velge og, det er flere som frister i affliction, så lurte litt på om jeg kanskje skal gå fullt ut, men soul link er jo nice da :>

Har bare 400 resil, 12k hp og 1000 spell dmg, har ikke spilt så mye på locken, og heller ikke fått gjort så mye arena så det er mest merciles, så jeg vet ikke om jeg kanskje burde ta soul link da?

 

 

Edit: 44/17/0 Tenkte på kanskje det eller 56/5/0, hva tror dere?

Endret av Christoffer99
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...