Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noe sånt Men så booster det destruction speccen Full destru med soul link... med instant corruption... og 3 sec shadowfury instant cast stun! huasehsuaehsuaeh! Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Specca destruction etter siste build idag, saaatan så gøy. Blir definitivt destruction på lvl80 i arena. :] Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Lykke til med shadowbolt-crits gjennom en vegg av tusenvis resilience. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Kan ikke helt se hvordan det er så veldig annerledes fra å spille mage, med tanke på resilience. (Selvom de har mye økt crit) Molten core, Backdraft, Backlash, instant SF, raske casts av incinerate (2.1sec med mitt gear, 1.5sec med Backdraft), instant Corruption (som har sjanse til å øke firedmg med 10% i 12sec - samme med SF), Chaos Bolt som kjører gjennom PW:S og slikt. .. Gøy. :] Gjenstår å se hva som er BEST, though. Men jeg kommer nok til å specce destruction uansett. Alt er bedre enn å spille affliction. Dritt lei. hihi. .. runda akkurat 365 dager /played. Hurra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Jeg har spilt mye destruction i arena, men det er selvsagt ingen survivalability mot rogues.. eller UD rogues for den saks skyld... Shadowfury -> Howl of terror er det eneste. Men no får vi soul link og instant shadowfury med en sec lenger stun... så får vente å se Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) Ja, har testet det på lvl70 jeg også. Ganske smertefullt. Men en ting skal sies, når alle forventer at man er SL/SL har man en stor fordel. Vant mot et par druid/warrior teams som ikke forventet masse burst! (Men det fungerer selvsagt ikke i lengden da de fleste gode spillere legger merke til slikt med en gang) Endret 4. oktober 2008 av nazrm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 (endret) jeg gleder meg egentlig sinnsykt mye til WOTLK bare for å teste nye destru speccen. Instant shadowfury -> sweet. Chaos bolt -> sweet. Den nye "shadow cone" spellen (som gir gratis conflagrate?) osv. Bare synd de fjernet "Chaotic Mind - Damage done by your Immolate has a 8% chance to cause your next Soul Fire spell to be instant cast, cost no mana and consume no soul shard. Lasts 8 sec." Endret 4. oktober 2008 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjapt spørsmål.. er det slik at demonology er den "greieste" lvling builden?.. Har lekt litt med destruction opp til midt-30, men er veldig mana intensiv... Lenke til kommentar
Sink Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjapt spørsmål.. er det slik at demonology er den "greieste" lvling builden?.. Har lekt litt med destruction opp til midt-30, men er veldig mana intensiv... Affliction Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Kjapt spørsmål.. er det slik at demonology er den "greieste" lvling builden?.. Har lekt litt med destruction opp til midt-30, men er veldig mana intensiv... Affliction Ok, takk. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei. Har noen av dere noen gode warlock guide? helst PVE ? Takk. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Warlock PvE Guide og Warlock tactics. Lenke til kommentar
devourstar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hei. Har noen av dere noen gode warlock guide? helst PVE ? Takk. Sjekk ut denne guiden av o store Buzzkill http://nihilum.mousesports.com/en/article/...5_man_raiding_/ Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hvem specc kommer folket her til å lvle med? Prøvde ut litt å drepe mobs etc på ptr, og det frista egentlig å lvle destruction, manaen er ikke det helt store problemet heller vis man tar seg tid til bandage etter noen mobs, også imp soul leech hjelper jo. Affliction var jeg på 90% + hp/mana hele tia, men tar litt lenger tid å drepe, også imo så er destruction mye morsommere. Dere som har beta, hva lvla dere som og hvordan var det? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har testa begge, og begge fungerer helt fint. Syns det er mye gøyere å levle med destruction, men det tar kanskje en anelse mer tid.. Egentlig minimalt med nedetid selvom. Kommer til å levle med affliction selvom det er kjedeligere, gjør det litt enklere når det er flere mobs! Og liksom, kan drepe mobs som er 5levler høyere uten problem. -.- Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Hmm ja, er vel litt enklere med flere mobs, men syntes det ser ganske bra ut med destro og. Men det tar vel ikke lengre tid å drepe 1 mob med destro enn affliction? Forresten hvordan er metamorphis egentlig på 80 vis du har prøvd det, kan du gjøre noe meele dmg i det hele tatt eller er det bare cleave og intercept du har? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det går dritfort å drepe mobs med destruction. (Har tier6-ish gear, ganske mye spelldmg og crit) I de fleste tilfeller dør mob'en før den rekker frem. (mobs på samme level) Har ikke testet metamorphis, fordi .. jeg liker ikke tanken på at 20134345646435 locks kommer til å specce det. Jess. Great. Flashy demon form liksom.. æsj. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er nice da, hvor mye hp har forresten disse mobsa sånn ca. ? Har du en link til speccet du brukte når du lvla fra 70? Sant det, har litt lyst å gå destruction eller affliction med soul link, pvp på 80 kanskje, men får se. Har du spilt noe spesielt pvp på 80 eller? Har du gjort noe spesielt pvp/pve på 80? Hvordan er det egentlig i forhold til 70, og hva syntes du er det beste speccet av de du har prøvd ( vis du har prøvd flere da) Lenke til kommentar
smy Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 lure litt hvilken pvp builder der bruker her Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hvilke key binds bruker dere? Trenger ikke ramse opp hele lista, men for newbies som meg kunne det vært greit å få et lite dytt i riktig retning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå