Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker coex :p

Når jeg har lite hp mot rogues bruker jeg altid det, coruption, siphon life og coex å vente på nightfall eller avstand til fear.

Funker :)

6226125[/snapback]

CoeX eier da :) Har drept to undead rogues på likt med den :) (SM/ruin build, bare 2epics) De var 60 ja :p

CoeX = kontroll.

6226570[/snapback]

Ah, overbevist :)

Skal jo prøve no nytt så. CoeX er notert

Lenke til kommentar
Hehe, liker du ikke rogues eller ? :p

6228599[/snapback]

Finnes det en lock som liker rogues i hele tatt?

6228701[/snapback]

Finnes det noen som liker rogues i det hele tatt?

Spør du meg så er det ganske gamebreaking at en klasse skal få lov til å være usynlig hele tiden, og får ganke fritt, uten frykt for represalier. De har også tid på seg til å evaluere fienden og planlegge flere trekk fremover før de angriper, noe ingen andre klasser har.

Menmen, noe måtte de gjøre for å trekke CS spillere over til WoW, ikke sant :p

Lenke til kommentar
Finnes det noen som liker rogues i det hele tatt?

Spør du meg så er det ganske gamebreaking at en klasse skal få lov til å være usynlig hele tiden, og får ganke fritt, uten frykt for represalier.

6228869[/snapback]

Beklager, men jeg må ha formulert meg feil. Det jeg mente var om en lock likte å få en rogue på seg. Ble det riktig? :p

De har også tid på seg til å evaluere fienden og planlegge flere trekk fremover før de angriper, noe ingen andre klasser har.

Menmen, noe måtte de gjøre for å trekke CS spillere over til WoW, ikke sant  :p

Ikke glem at druids kan også være ganske så sleipe når det kommer til stealth, eller prowl som det riktignok heter på druid ;) .

Lenke til kommentar
Felhunter + Detect Greater Invisibilety og du er sikkret for sleipe bakholdsangrep

6229493[/snapback]

Hjelper Detect Greater Invisibilty i det hele tatt? :p

Eller evt. spar DC til eventuelle bakholdsangrep. Så fearer man og pewpew-er som vanlig.

6229515[/snapback]

Takker gud og enhver mann for at jeg ikke valgte alliance. En UD-rogue på nakken ville blitt dommedag for meg, tror jeg.

Endret av Seian
Lenke til kommentar
jepp, det jeg gjør. Spammer deathcoil mens jeg er stunlocka, og fortsette med fear og Coex. Slår stort sett alt på den måten, måtte det være full epixx rogues.

6229631[/snapback]

Høres ut som at det går som smurt det der. Skulle likt å hatt CoEx selv, men i mine øyer og ører syns jeg talentene fra Imp. Life Tap til CoEx er rett og slett skit. Dessuten, må man bruke en del poeng før CoEx virkelig spiller noen rolle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Her er et lite spørsmål: Om jeg har pluss fire dmg og bruker hellfire, vil jeg da øke skaden på meg selv, i tillegg til det jeg gjør på andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...