Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 "Major glyphs will be effective in combat - adding damage over time or stun to a physical attack, for example - while minor glyphs will give convenient or cosmetic improvements, removing the need for some spell reagents. Like jewels and enchants, they'll be useful to every player; unlike enchants, they can be sold on the auction house, and indeed plans are afoot to allow enchanters to use auctions to sell their wares as well." Kan dette bety slutten på shards? Er snakk om Inscription her.link. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Går ann å håpe, men blir vel for noe så ubrukelig som infernal Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Går ann å håpe, men blir vel for noe så ubrukelig som infernal Ja, det høres ut som blizzard. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Herregud du har dårlig peiling, Moonshield. Ingen, overhodet ingen, respeccer fire for PvE. Hvertfall ikke fra shadowlock. Det er bare dumt. Selv du må kunne se det. Jeg vet ikke jeg, lycan. Jeg synes det ser skummelt ut som om warlockene i SK Gaming's first kill av Eredar Twins bruker forholdsvis mye incinerate. Endret 13. mai 2008 av Knofle Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kanskje på grunn av høy Shadow Resistance på bossen? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er i tvil om jeg skal gå for crit eller haste som 0/21/40 Destro Warlock (Shadow). Har ca 21% med crit nå, noen tips? Raider MH og BT men er undergeared iforhold til de andre foreløpig. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har du for mye haste, svir du av manaen før du vet ordet av det. Dessuten er det å critte alfa og omega for god shadowbolt dps. Sikkert ikke dumt å komme seg opp til nærmere 25%. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 I høyere end game er det haste som gjelder og man ofrer spell dmg for haste. Når det gjelder crit så bør en Destro lock minst ha 25%, også affliction locks bør ha en god del crit da mye av skaden de gjør går på bolts. Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 haste er vel ikke noe man bør tenke for mye på før man kommer til Sunwell. hastegear du finner i MH/BT er ikke noe særlig, da de somregel nerfer andre stats for mye for relativt liten hasteøkning. man mener vel man skal begynne å stacke haste når man har minimum 25% crit og 1300 shadowdamage unbuffed. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Kjører for tiden den kjekt med max range på dots og bolt. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Beste lvling specc for locks?Tenker på dette, og så putte resten i aff? Les den første posten i tråden. Lenke til kommentar
Lampen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 beste lock speccen ifølge meg og min guild er destro. vennligst specc det for lvling og pvp Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Destro er desidert best for endgame pve. Affliction og demonology er begge rent mer effektive levlespec (faktisk strides jeg litt om demonology er mer effektivt enn destro til levling. Destruction gjort rett er faktisk ganske effektivt, men krever litt talentpoints). Lenke til kommentar
brillan Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 l2 sl/sl Det som er skill spec Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Trenger litt hjelp til gear valg. Jeg har tenkt til å specce pve destro og har straks 100 badges som jeg enten skal bruke på legs eller chest. Jeg har ca 1250 shadow damage og alt for mye hit, 223, men alt for lite crit, ca 15%(uten talents). Det jeg tenkte var å kjøpe badge legs, siden, i følge maxdps.com, er er ikke s4 chesten så mye dårligere enn badge chesten. Noen som har noen synspunkter på hva jeg burde ta? Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 da tror jeg jeg ville ha tatt badge legs, de har ikke hit men masse crit og spelldamage. har ikke sett S4 stats, men badge-chest har ihvertfall masse crit/damage Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 http://www.wowhead.com/?item=35012 Brutal Gladiator's Felweave Raiment +68 Stamina +21 Intellect 3 sockets Socket Bonus: +4 Spell Critical Strike Rating Classes: Warlock Requires Level 70 Equip: Improves spell critical strike rating by 39 (1.77% @ L70). Equip: Improves your resilience rating by 26 (0.66% @ L70). Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 46. http://www.wowhead.com/?item=34936 Tormented Demonsoul Robes Chest Cloth 236 Armor +39 Stamina +38 Intellect 1 socket Socket Bonus: +2 Spell Damage and Healing Equip: Improves spell critical strike rating by 50 (2.26% @ L70). Equip: Increases damage and healing done by magical spells and effects by up to 62. Tormented Demonsoul Robes er jo bedre, men ikke så veldig+at jeg får mer stam noe som jeg trenger. Jeg bruker fsw chest og spellstrike pants nå. Lenke til kommentar
Kenros Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) hmm, S4 ser bra ut ja. 3 gemslots man can gemme så den blir bedre en badges roben faktisk. 1 +10 critgem (39+10) 49.så har du like mye crit. 2/3 2x+12damage (49+24) 73 spelldamage..11 mere enn badges.. dessverre så er jeg horribel i pvp, ellers hadde jeg prøvd å få den selv :/ Endret 15. juni 2008 av Kenros Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå