Lycantrophe Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Spellstrike for pve. Eod. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Spellstrike er flere ganger bedre enn Battlecast til PvE. Vurder battlecast om du vet at du må geare deg raskt opp til BT/MH, og mangler mye hp. Virker som om at karazhan er planen though, da er battlecast sin hp bortkasta. Gå for Spellstrike du. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Endelig droppa det fordømte sverdet. Proud owner of a Tempest of chaos /flex Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grats. Kjører du Soulfrost på den? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Grats. Kjører du Soulfrost på den?Det håper jeg da virkelig han gjør :O Lenke til kommentar
Amento Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kan jo kjøre +40 spell dmg også Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor mye koster en Soulfrost enchant? Hvor mye + Shadow gir den? Sparer opp til spelldaggeren som kan kjøpes for badges, vurderer å spandere Soulfrost på den, men vet ikke om det er verdt det.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Soulfrost: +54 (tror jeg) Shadow og Frost dmg. Soulfire: +54 fire dmg og Arcane tror jeg, usikker. Men jævlig dyre mats. Så imo er 40 spell dmg bedre. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Med fingern ut av nugattistjerna og litt innsatsvilje er det å få tak i gull i World of Warcraft utrolig trivielt og simpelt uansett. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Kjører soulfrost ja Raid dps>min dps Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Soulfrost: +54 (tror jeg) Shadow og Frost dmg.Soulfire: +54 fire dmg og Arcane tror jeg, usikker. Men jævlig dyre mats. Så imo er 40 spell dmg bedre. 40 spelldamage er ikke bedre enn 54... Med litt vett i pappen bruker man de beste enchanter på ting som kommer til å vare en stund. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Soulfrost: +54 (tror jeg) Shadow og Frost dmg.Soulfire: +54 fire dmg og Arcane tror jeg, usikker. Men jævlig dyre mats. Så imo er 40 spell dmg bedre. Dedication Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jojo, men det er visse utfordringer. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg tok Spellpower isteden for soulfire fordi jeg heller ville bruke gull på å lvle tailoring for Shadoweave som gir mer dps, men så må jeg innrømme at jeg kunne farma gullet på ett par timer. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Soulfrost: +54 (tror jeg) Shadow og Frost dmg.Soulfire: +54 fire dmg og Arcane tror jeg, usikker. Men jævlig dyre mats. Så imo er 40 spell dmg bedre. 40 spelldamage er ikke bedre enn 54... Med litt vett i pappen bruker man de beste enchanter på ting som kommer til å vare en stund. Om en respeccer en del så er 40 spell dmg bedre... Med litt vett i pappen bruker man de beste enchanter på ting som kommer til å vare en stund. Endret 7. mai 2008 av Amento Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hvordan er 40 spell dmg bedre? Kan skjønne hvis du går mye destro PvP med fire, men hvis du er i MH/BT så enchanter du for PvE uansett. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Um... Sier du det er bare Affliction locks i PvE? Cause it is not. Uansett, Mange friends som har angra på soulfrost fordi de har respecca Destro, selv er jeg affliction4life derfor går jeg soulfrost, når jeg orker... Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Um... Sier du det er bare Affliction locks i PvE? Cause it is not. Uansett, Mange friends som har angra på soulfrost fordi de har respecca Destro, selv er jeg affliction4life derfor går jeg soulfrost, når jeg orker...Nei jeg sier at det er bare destro i PvE nesten... Men fire i PvE er fortsatt sux0rs, selv etter 2.4 gjør shadow mer dmg. Så jeg ser fortsatt ikke vitsen i 40 spell dmg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå